quote:Op zondag 25 september 2016 20:56 schreef Oberkullie het volgende:
Die Q&A zijn veel te lang. Niet gekeken.
echtquote:Op zondag 25 september 2016 20:55 schreef Trollscience het volgende:
waarom gaat het als braddie er niet is nog steeds over braddie
De afgunst spat er weer van af hoorquote:Op zondag 25 september 2016 20:55 schreef Trollscience het volgende:
neequote:Op zondag 25 september 2016 20:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
gaat het wel eens over mij als ik er niet ben? oprechte vraag
niet zo autoritair hequote:Op zondag 25 september 2016 20:58 schreef HPLC het volgende:
Als het je niet bevalt dan ga je maar naar ONZ
En dat geldt voor meerderen hier
ken je tunic (song for karen)quote:Op zondag 25 september 2016 20:58 schreef Drug het volgende:
[..]
the sprawl is 1 van mijn favoriete liedjes ooit
Omdat hzawquote:Op zondag 25 september 2016 20:55 schreef Trollscience het volgende:
noh heb alleen nog die eerste platen gecheckt, ff luisterenquote:Op zondag 25 september 2016 20:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ken je tunic (song for karen)
jawelquote:Op zondag 25 september 2016 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vinden jullie mij niet interessant?
eerlijk zeggen
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 25 september 2016 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
eerlijk zeggen
clip is wel echt kutquote:Op zondag 25 september 2016 21:00 schreef Drug het volgende:
[..]
noh heb alleen nog die eerste platen gecheckt, ff luisteren
vind jou wel interessantquote:Op zondag 25 september 2016 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wow oke kan beter stoppen met fok dus
nee ik vind je wel interessant. ik praat ook niet echt over braddie als ie er niet is, weenie wrm mensen hem boeiend vindenquote:Op zondag 25 september 2016 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wow oke kan beter stoppen met fok dus
Vraag ik me ook af als men ergens anders een SC begint en m'n naam wordt continue gebezigd.quote:Op zondag 25 september 2016 20:55 schreef Trollscience het volgende:
watquote:Op zondag 25 september 2016 21:03 schreef Drug het volgende:
o mensen gingen wel over je praten toen je ging ragen een x
hmm ja wil door je haar strijkenquote:Op zondag 25 september 2016 20:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zou wel met jou in bed willen kijken
Ik heb vaak zoiets van het zal allemaal wel.quote:Op zondag 25 september 2016 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
eerlijk zeggen
Waarom vraag je je af waarom het over Braddie gaat als jouw naam wordt gebezigd ?quote:Op zondag 25 september 2016 21:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af als men ergens anders een SC begint en m'n naam wordt continue gebezigd.
ik wil je trugquote:Op zondag 25 september 2016 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt het van de week uitgemaakt met mij ;s
haha geestig en gevatquote:Op zondag 25 september 2016 21:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb vaak zoiets van het zal allemaal wel.
hehe ok hzawquote:Op zondag 25 september 2016 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat
;s
ik rage nooit
doe normaal
damn, wispelturige boyquote:Op zondag 25 september 2016 21:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
te laat ben nu al verliefd op iemand anders
Die ragepartij van hzaw toen hij voetbal wilde kijken en de tv / zender / stream deed het nietquote:Op zondag 25 september 2016 21:03 schreef Drug het volgende:
[..]
nee ik vind je wel interessant. ik praat ook niet echt over braddie als ie er niet is, weenie wrm mensen hem boeiend vinden
o mensen gingen wel over je praten toen je ging ragen een x
weenie meer precies volgens mij je overal kk zeggen, weenie meer waarom. beetje trollishquote:Op zondag 25 september 2016 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee srs wat lul jij vriend
nee meer: ''oke ik ga wel weer, niemand mag mijquote:Op zondag 25 september 2016 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee srs wat lul jij vriend
gemistquote:Op zondag 25 september 2016 21:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die ragepartij van hzaw toen hij voetbal wilde kijken en de tv / zender / stream deed het niet
Leave Niels alone..quote:Op zondag 25 september 2016 21:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom vraag je je af waarom het over Braddie gaat als jouw naam wordt gebezigd ?
hier kom je niet zo makkelijk onderuitquote:Op zondag 25 september 2016 21:08 schreef Drug het volgende:
[..]
weenie meer precies volgens mij je overal kk zeggen, weenie meer waarom. beetje trollish
Over belangrijke en populaire mensen wordt gewoon veel geroddeldquote:Op zondag 25 september 2016 21:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af als men ergens anders een SC begint en m'n naam wordt continue gebezigd.
Wil spoonen en op je arm in slaap vallenquote:Op zondag 25 september 2016 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hmm ja wil door je haar strijken
hahaha hjbquote:Op zondag 25 september 2016 21:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die ragepartij van hzaw toen hij voetbal wilde kijken en de tv / zender / stream deed het niet
Nja, gewoon.quote:Op zondag 25 september 2016 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
eerlijk zeggen
wow jij blijft wel in het verleden hangen jijquote:Op zondag 25 september 2016 21:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja ik
mr. wil je niet meer, wil je dag later terug
Omdat jij je dat dan weer afvraagt. Is gewoon anticiperen.quote:Op zondag 25 september 2016 21:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom vraag je je af waarom het over Braddie gaat als jouw naam wordt gebezigd ?
het mocht niet zo zijnquote:Op zondag 25 september 2016 21:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow jij blijft wel in het verleden hangen jij
vraag je nu toch
bewijs maar, mij beetje in kwaad daglicht zettenquote:Op zondag 25 september 2016 21:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
helemaal uit het niets toen, even wat krachttermen gesmeten en je was weer op vakantie
o sry maar kga nie zoeken ofozquote:Op zondag 25 september 2016 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hier kom je niet zo makkelijk onderuit
bewijzen wil ik zien!
is tochquote:Op zondag 25 september 2016 21:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee meer: ''oke ik ga wel weer, niemand mag mij [ afbeelding ] '' inderdaad
Dat je stiekem heel lief bent.quote:Op zondag 25 september 2016 21:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat vind je interessantste aan mij
en wat minst
wat voor cake?quote:Op zondag 25 september 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Mag ik ook jullie haarstrijkmomentje bijwonen prof en ober ik zorg wel voor de cakes
lasterquote:Op zondag 25 september 2016 21:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat je stiekem heel lief bent.
Dat je niet meer als einzelganger door het leven gaat.
Autoban... Worden mensen ook wat voorzichtiger met quoten.quote:Op zondag 25 september 2016 21:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je kunt als mod toch gewoon mycroft openen
zoeken op: kanker, kk, kanki enzo
en die allemaal ban geven
is veel handiger dan tr'en
TRquote:Op zondag 25 september 2016 21:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je kunt als mod toch gewoon mycroft openen
zoeken op: kanker, kk, kanki enzo
en die allemaal ban geven
is veel handiger dan tr'en
Vuurwerkquote:
Niet door hebben dat er over je gelult wordt im GC SCquote:Op zondag 25 september 2016 21:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Autoban... Worden mensen ook wat voorzichtiger met quoten.
Nee, ben je wel.quote:
zal ik anders een lijstje maken van wie ik niet kut vind op dit forum?quote:Op zondag 25 september 2016 21:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, ben je wel.
Eerst maakte je nooit lijstjes en zei je nooit hoi vrienden hier. En was gewoon iedereen kut. Vond dat toch het leukst heel eerlijk gezegd :s
Ik gebruik dan ook geen MyCroft.quote:Op zondag 25 september 2016 21:16 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Niet door hebben dat er over je gelult wordt im GC SC
ja heb ik ook echt aanquote:Op zondag 25 september 2016 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er is niks mis met een beige chino, lul
Nee, hou niet van lijstjes. Maar iig, je mengde je niet in een kliekje en dat was tof.quote:Op zondag 25 september 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal ik anders een lijstje maken van wie ik niet kut vind op dit forum?
Ik ook nietquote:Op zondag 25 september 2016 21:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik gebruik dan ook geen MyCroft.
Wat moet ik met een gvd bijna 30'erquote:Op zondag 25 september 2016 21:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee echt niet ik wil Prof voor mezelf
mensen die ik mag op fokquote:Op zondag 25 september 2016 21:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, hou niet van lijstjes. Maar iig, je mengde je niet in een kliekje en dat was tof.
quote:Op zondag 25 september 2016 21:20 schreef Trollscience het volgende:
drug hoe experimenteel is je muzieksmaak
quote:
Ieuwquote:Op zondag 25 september 2016 21:21 schreef Drug het volgende:
ik trek in het weekend nooit kleren aan, lig dan altijd naakt met strontkorsten tussen m'n billen op de bank weg te kwijnen
Hij is toch 25quote:Op zondag 25 september 2016 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat moet ik met een gvd bijna 30'er
quote:Op zondag 25 september 2016 21:21 schreef Drug het volgende:
ik trek in het weekend nooit kleren aan, lig dan altijd naakt met strontkorsten tussen m'n billen op de bank weg te kwijnen
er bloeit hier iets moois opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |