quote:Op zondag 25 september 2016 20:56 schreef Oberkullie het volgende:
Die Q&A zijn veel te lang. Niet gekeken.
echtquote:Op zondag 25 september 2016 20:55 schreef Trollscience het volgende:
waarom gaat het als braddie er niet is nog steeds over braddie
De afgunst spat er weer van af hoorquote:Op zondag 25 september 2016 20:55 schreef Trollscience het volgende:
neequote:Op zondag 25 september 2016 20:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
gaat het wel eens over mij als ik er niet ben? oprechte vraag
niet zo autoritair hequote:Op zondag 25 september 2016 20:58 schreef HPLC het volgende:
Als het je niet bevalt dan ga je maar naar ONZ
En dat geldt voor meerderen hier
ken je tunic (song for karen)quote:Op zondag 25 september 2016 20:58 schreef Drug het volgende:
[..]
the sprawl is 1 van mijn favoriete liedjes ooit
Omdat hzawquote:Op zondag 25 september 2016 20:55 schreef Trollscience het volgende:
noh heb alleen nog die eerste platen gecheckt, ff luisterenquote:Op zondag 25 september 2016 20:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ken je tunic (song for karen)
jawelquote:Op zondag 25 september 2016 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vinden jullie mij niet interessant?
eerlijk zeggen
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 25 september 2016 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
eerlijk zeggen
clip is wel echt kutquote:Op zondag 25 september 2016 21:00 schreef Drug het volgende:
[..]
noh heb alleen nog die eerste platen gecheckt, ff luisteren
vind jou wel interessantquote:Op zondag 25 september 2016 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wow oke kan beter stoppen met fok dus
nee ik vind je wel interessant. ik praat ook niet echt over braddie als ie er niet is, weenie wrm mensen hem boeiend vindenquote:Op zondag 25 september 2016 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wow oke kan beter stoppen met fok dus
Vraag ik me ook af als men ergens anders een SC begint en m'n naam wordt continue gebezigd.quote:Op zondag 25 september 2016 20:55 schreef Trollscience het volgende:
watquote:Op zondag 25 september 2016 21:03 schreef Drug het volgende:
o mensen gingen wel over je praten toen je ging ragen een x
hmm ja wil door je haar strijkenquote:Op zondag 25 september 2016 20:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zou wel met jou in bed willen kijken
Ik heb vaak zoiets van het zal allemaal wel.quote:Op zondag 25 september 2016 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
eerlijk zeggen
Waarom vraag je je af waarom het over Braddie gaat als jouw naam wordt gebezigd ?quote:Op zondag 25 september 2016 21:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af als men ergens anders een SC begint en m'n naam wordt continue gebezigd.
ik wil je trugquote:Op zondag 25 september 2016 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt het van de week uitgemaakt met mij ;s
haha geestig en gevatquote:Op zondag 25 september 2016 21:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb vaak zoiets van het zal allemaal wel.
hehe ok hzawquote:Op zondag 25 september 2016 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat
;s
ik rage nooit
doe normaal
damn, wispelturige boyquote:Op zondag 25 september 2016 21:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
te laat ben nu al verliefd op iemand anders
Die ragepartij van hzaw toen hij voetbal wilde kijken en de tv / zender / stream deed het nietquote:Op zondag 25 september 2016 21:03 schreef Drug het volgende:
[..]
nee ik vind je wel interessant. ik praat ook niet echt over braddie als ie er niet is, weenie wrm mensen hem boeiend vinden
o mensen gingen wel over je praten toen je ging ragen een x
weenie meer precies volgens mij je overal kk zeggen, weenie meer waarom. beetje trollishquote:Op zondag 25 september 2016 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee srs wat lul jij vriend
nee meer: ''oke ik ga wel weer, niemand mag mijquote:Op zondag 25 september 2016 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee srs wat lul jij vriend
gemistquote:Op zondag 25 september 2016 21:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die ragepartij van hzaw toen hij voetbal wilde kijken en de tv / zender / stream deed het niet
Leave Niels alone..quote:Op zondag 25 september 2016 21:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom vraag je je af waarom het over Braddie gaat als jouw naam wordt gebezigd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |