hier kom je niet zo makkelijk onderuitquote:Op zondag 25 september 2016 21:08 schreef Drug het volgende:
[..]
weenie meer precies volgens mij je overal kk zeggen, weenie meer waarom. beetje trollish
Over belangrijke en populaire mensen wordt gewoon veel geroddeldquote:Op zondag 25 september 2016 21:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af als men ergens anders een SC begint en m'n naam wordt continue gebezigd.
Wil spoonen en op je arm in slaap vallenquote:Op zondag 25 september 2016 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hmm ja wil door je haar strijken
hahaha hjbquote:Op zondag 25 september 2016 21:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die ragepartij van hzaw toen hij voetbal wilde kijken en de tv / zender / stream deed het niet
Nja, gewoon.quote:Op zondag 25 september 2016 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vinden jullie mij niet interessant?
eerlijk zeggen
wow jij blijft wel in het verleden hangen jijquote:Op zondag 25 september 2016 21:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja ik
mr. wil je niet meer, wil je dag later terug
Omdat jij je dat dan weer afvraagt. Is gewoon anticiperen.quote:Op zondag 25 september 2016 21:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom vraag je je af waarom het over Braddie gaat als jouw naam wordt gebezigd ?
het mocht niet zo zijnquote:Op zondag 25 september 2016 21:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow jij blijft wel in het verleden hangen jij
vraag je nu toch
bewijs maar, mij beetje in kwaad daglicht zettenquote:Op zondag 25 september 2016 21:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
helemaal uit het niets toen, even wat krachttermen gesmeten en je was weer op vakantie
o sry maar kga nie zoeken ofozquote:Op zondag 25 september 2016 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hier kom je niet zo makkelijk onderuit
bewijzen wil ik zien!
is tochquote:Op zondag 25 september 2016 21:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee meer: ''oke ik ga wel weer, niemand mag mij [ afbeelding ] '' inderdaad
Dat je stiekem heel lief bent.quote:Op zondag 25 september 2016 21:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat vind je interessantste aan mij
en wat minst
wat voor cake?quote:Op zondag 25 september 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Mag ik ook jullie haarstrijkmomentje bijwonen prof en ober ik zorg wel voor de cakes
lasterquote:Op zondag 25 september 2016 21:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat je stiekem heel lief bent.
Dat je niet meer als einzelganger door het leven gaat.
Autoban... Worden mensen ook wat voorzichtiger met quoten.quote:Op zondag 25 september 2016 21:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je kunt als mod toch gewoon mycroft openen
zoeken op: kanker, kk, kanki enzo
en die allemaal ban geven
is veel handiger dan tr'en
TRquote:Op zondag 25 september 2016 21:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je kunt als mod toch gewoon mycroft openen
zoeken op: kanker, kk, kanki enzo
en die allemaal ban geven
is veel handiger dan tr'en
Vuurwerkquote:
Niet door hebben dat er over je gelult wordt im GC SCquote:Op zondag 25 september 2016 21:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Autoban... Worden mensen ook wat voorzichtiger met quoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |