Ik heb nu denk ik recent even niks wat deelbaar is.quote:Op zondag 25 september 2016 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vertel nog eentje of wil je niet?
Nou doe maar danquote:
Weyo pics in LIF volgende keer plsquote:Op zondag 25 september 2016 21:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Soms draag ik echt leuk jurkje en dan wil ik nooit meer uittrekken en in slapen
john cage ken ik maar beetje van hoor. maar ik heb best brede smaak dus zal ook experimentele shit tussen zittenquote:Op zondag 25 september 2016 21:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja je houdt van john cage toch (en sonic youth is best wel experimenteel soms)
ja die andere was een beetje te vaag, nu 1 die duidelijker is maar in het frans en daardoor nog steeds door nauwelijks iemand begrepen wordtquote:Op zondag 25 september 2016 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weer andere sig zie ik?
Ohquote:
Oke sry, ik wil ook veel te snel met jou.quote:Op zondag 25 september 2016 21:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee dat was nog maar het begin
Ben je gek :squote:Op zondag 25 september 2016 21:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weyo pics in LIF volgende keer pls
Watquote:Op zondag 25 september 2016 21:32 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Oke sry, ik wil ook veel te snel met jou.
begrijp je mijn sig?quote:Op zondag 25 september 2016 21:32 schreef Drug het volgende:
[..]
john cage ken ik maar beetje van hoor. maar ik heb best brede smaak dus zal ook experimentele shit tussen zitten
jij ook dan dus
[..]
ja die andere was een beetje te vaag, nu 1 die duidelijker is maar in het frans en daardoor nog steeds door nauwelijks iemand begrepen wordt
Jij bent ook wel aardigquote:
wacht maar tot jij alle hoop op een mooi leven hebt opgegeven omdat je inziet dat het niets dan leegte is die je probeert op te vullen met dingen en ervaringen en gevoelens die je uiteindelijke geen van alle voldoening gevenquote:
wat vind je van die hardomacore ofziets?quote:Op zondag 25 september 2016 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon zwaard oppakken en vechten
Word maar een gigolo want damn je bent nu al verzuurd en je bent nog niet eens 40 ;squote:Op zondag 25 september 2016 21:34 schreef Drug het volgende:
[..]
wacht maar tot jij alle hoop op een mooi leven hebt opgegeven omdat je inziet dat het niets dan leegte is die je probeert op te vullen met dingen en ervaringen en gevoelens die je uiteindelijke geen van alle voldoening geven
Nee is hij knap?quote:Op zondag 25 september 2016 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je hem al eens gezien?
een of andere mongool, ken niet verderquote:Op zondag 25 september 2016 21:34 schreef Drug het volgende:
[..]
wat vind je van die hardomacore ofziets?
Spannend.quote:Op zondag 25 september 2016 21:34 schreef Drug het volgende:
[..]
wat vind je van die hardomacore ofziets?
Couldnt agree more.quote:Op zondag 25 september 2016 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een of andere mongool, ken niet verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |