je bent verandert.quote:Op zondag 25 september 2016 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
met je kliekje, ben gvd tegen kliekjes stomme muts
Laat me.quote:
Gewoon een tienermoeder hoorquote:
hoe bedoel je experimenteel?quote:Op zondag 25 september 2016 21:20 schreef Trollscience het volgende:
drug hoe experimenteel is je muzieksmaak
Hmmquote:
Ik was er net al mja je ziet mij nooit staan.quote:Op zondag 25 september 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moest aan jou denken toen ik prof bijna 30'er noemde en kijk jij bent hier gvd engerd
Ik heb dan meestal ook schuim op m'n lippen.quote:Op zondag 25 september 2016 21:21 schreef Drug het volgende:
ik trek in het weekend nooit kleren aan, lig dan altijd naakt met strontkorsten tussen m'n billen op de bank weg te kwijnen
Nee.quote:
ja i wishquote:Op zondag 25 september 2016 21:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
er bloeit hier iets moois op
Geeft niet, ik ook.quote:
NIETUSquote:Op zondag 25 september 2016 21:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik was er net al mja je ziet mij nooit staan.
Alsnog ieuwquote:Op zondag 25 september 2016 21:24 schreef Drug het volgende:
[..]
ik eet alleen planten dus mijn poep is schoner dan mcdonalds
Schets de situatie even...quote:Op zondag 25 september 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet morgen vet sociaal doen en zo echt help me pls
Opnames van een gangbang.quote:Op zondag 25 september 2016 21:26 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Schets de situatie even...
Jurk aandoenquote:Op zondag 25 september 2016 21:26 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Schets de situatie even...
Steek wel met een mesquote:Op zondag 25 september 2016 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon zwaard oppakken en vechten
Nee, dat klopt.quote:Op zondag 25 september 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat gedichtje ken ik niet
Wil je kijken ofzo gofferdomskequote:Op zondag 25 september 2016 21:28 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Gratis entree in de desbetreffende parenclub?
Ik weet verder geen details, vies gebeuren.quote:Op zondag 25 september 2016 21:28 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Gratis entree in de desbetreffende parenclub?
klinkt best mainstreamquote:
Autist :squote:Op zondag 25 september 2016 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jurk aandoen
Opmaken
Laat mij gwn in joggingsbroek verschijnen jwz
Aha en dat koppel jij aan sociaal doen?quote:Op zondag 25 september 2016 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jurk aandoen
Opmaken
Laat mij gwn in joggingsbroek verschijnen jwz
Meedoen jwz.quote:Op zondag 25 september 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil je kijken ofzo gofferdomske
Zeg gwn eerlijk als je tijdje zo'n leuke jurkje draagt dan wil je toch altijd liever zo'n lkkre wijde jogginsbroek en vest dragen tochquote:
Ehmquote:Op zondag 25 september 2016 21:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal ik wat liefs over je zeggen?
pff, dan hij jij chloro's jurkje nog niet gezien ;$$$$quote:Op zondag 25 september 2016 21:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeg gwn eerlijk als je tijdje zo'n leuke jurkje draagt dan wil je toch altijd liever zo'n lkkre wijde jogginsbroek en vest dragen toch
Soms draag ik echt leuk jurkje en dan wil ik nooit meer uittrekken en in slapenquote:Op zondag 25 september 2016 21:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeg gwn eerlijk als je tijdje zo'n leuke jurkje draagt dan wil je toch altijd liever zo'n lkkre wijde jogginsbroek en vest dragen toch
Nee dat was nog maar het beginquote:Op zondag 25 september 2016 21:30 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Aha en dat koppel jij aan sociaal doen?
Jij bent asociaal in jogging?
Wees jezelf, doe eens anders.
Burrrrrrrn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |