ik denk exact dit als ik weer een zakje chips eetquote:Op zondag 25 september 2016 21:34 schreef Drug het volgende:
[..]
wacht maar tot jij alle hoop op een mooi leven hebt opgegeven omdat je inziet dat het niets dan leegte is die je probeert op te vullen met dingen en ervaringen en gevoelens die je uiteindelijke geen van alle voldoening geven
Aanstellerquote:
Vond jou nog steeds leuker toen je in FB posttequote:Op zondag 25 september 2016 21:36 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ga het nou niet over je broekje hebben.
Yeah rightquote:Op zondag 25 september 2016 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel, kwam tijdje geleden in zwolle tegen
Ik post gewoon in allebei. Vind het anders zo zielig voor Crip.quote:
verzuurd?quote:Op zondag 25 september 2016 21:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Word maar een gigolo want damn je bent nu al verzuurd en je bent nog niet eens 40 ;s
Erg sociaal van je. Hopelijk geniet ze er vanquote:Op zondag 25 september 2016 21:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik post gewoon in allebei. Vind het anders zo zielig voor Crip.
Met wie wilde ik meeten dan op etsu na?quote:Op zondag 25 september 2016 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet iedereen is zoals jij die hele tijd roept ik wil meeten etc maar durft niet verder
Oh oké.quote:Op zondag 25 september 2016 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
explain pls?
[..]
haha, hou op hoor
Durft ze wel hoor. Ze wil jou gewoon niet zien vriend.quote:Op zondag 25 september 2016 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet iedereen is zoals jij die hele tijd roept ik wil meeten etc maar durft niet verder
Erg gebeurd hier gvd te weinig hedendaags.quote:Op zondag 25 september 2016 21:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vond jou nog steeds leuker toen je in FB postte
het is de staat waarnaar ik wil terugkerenquote:Op zondag 25 september 2016 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
explain pls?
[..]
haha, hou op hoor
overduidelijk dat jij achter catkiller aanzitquote:Op zondag 25 september 2016 21:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met wie wilde ik meeten dan op etsu na?
Typ hier gewoon wat negatiefs over fobo of weblog en hij is er over 5 minutenquote:Op zondag 25 september 2016 21:39 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Erg gebeurd hier gvd te weinig hedendaags.
Alleen een beetje achterbaks gedoe.
Waar is fylax wanneer je hem nodig hebt.
ja, ben ook superlelijk dus snap ikquote:Op zondag 25 september 2016 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Durft ze wel hoor. Ze wil jou gewoon niet zien vriend.
Ben je jelly of zoquote:Op zondag 25 september 2016 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
overduidelijk dat jij achter catkiller aanzit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |