sow, ik vind je staat van zijn nu ook mooi hoorquote:Op zondag 25 september 2016 21:40 schreef Drug het volgende:
[..]
het is de staat waarnaar ik wil terugkeren
rtquote:Op zondag 25 september 2016 21:41 schreef Chloroform het volgende:
Begin steeds meer een hekel aan je te krijgen, hans
Wil ze alleen knappe mensen zien? Ha, dat gaat een teleurstelling zijn.quote:Op zondag 25 september 2016 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, ben ook superlelijk dus snap ik
nogal zielig tegenwoordig iddquote:Op zondag 25 september 2016 21:41 schreef Chloroform het volgende:
dankjewelquote:Op zondag 25 september 2016 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sow, ik vind je staat van zijn nu ook mooi hoor
Tuurkijk doet ze dat. Anders had ze me wel geblokkeerd. Ze heeft een abo dus kan me blokkeren als ze zeep van me is. Toch doet ze dat niet want ze reageert gewoon.quote:Op zondag 25 september 2016 21:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Erg sociaal van je. Hopelijk geniet ze er van
okquote:Op zondag 25 september 2016 21:41 schreef Chloroform het volgende:
Crip wil je gewoon peggenquote:Op zondag 25 september 2016 21:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tuurkijk doet ze dat. Anders had ze me wel geblokkeerd. Ze heeft een abo dus kan me blokkeren als ze zeep van me is. Toch doet ze dat niet want reageert gewoon.
wil jouw speculaasje wel vullenquote:Op zondag 25 september 2016 21:42 schreef Chloroform het volgende:
Wie komt gevulde speculaas eten met mij in bed
Zal buigen tot ik op pijphoogte zit oké?quote:Op zondag 25 september 2016 21:41 schreef McNulty het volgende:
Ik ben er weer.
Iedereen een diepe buiging maken.
Ik ga jou opeten in je bedquote:Op zondag 25 september 2016 21:42 schreef Chloroform het volgende:
moet je er ook worst bij?quote:Op zondag 25 september 2016 21:42 schreef Chloroform het volgende:
en dan zeker weer die dikke lul van je in m'n kontjequote:Op zondag 25 september 2016 21:41 schreef McNulty het volgende:
Ik ben er weer.
Iedereen een diepe buiging maken.
u know how please to a manquote:Op zondag 25 september 2016 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal buigen tot ik op pijphoogte zit oké?
kan jij nietquote:Op zondag 25 september 2016 21:43 schreef Drug het volgende:
[..]
open ff nieuwe ONZ SC dan, ik weet nie hoe werkt met keten maken ofzoiets
Ja beter, komquote:
Zie het al voor me dat ze met 'r pegkoffertje voor m'n deur staat.quote:
Of we invaden GeerD SCquote:Op zondag 25 september 2016 21:43 schreef Drug het volgende:
[..]
Noem jij hem KLH SC en doe de TT We will not vanish, we will not diequote:Op zondag 25 september 2016 21:43 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik heb je gemist, hunkulesquote:
Hey wat leuk is je imp er weer.quote:
Treurig ventjequote:Op zondag 25 september 2016 21:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik post gewoon in allebei. Vind het anders zo zielig voor Crip.
Dit ging toch gewoon over de TT, zie niet in waarom een FA anders het topic moest sluiten. Bedoel zijn ook gewoon allemaal redelijke mensen toch.quote:Op zondag 25 september 2016 21:45 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ook geen klb![]()
Uitloggen kan soms ook een optie zijn.
Ik ben zijn impquote:Op zondag 25 september 2016 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey wat leuk is je imp er weer.
Maak een lijstje met mijn pluspuntenquote:Op zondag 25 september 2016 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heb zin om lijstje te maken
Goede afkorting goede TT goede allesquote:Op zondag 25 september 2016 21:47 schreef Drug het volgende:
ONZ / [KLH SC] We will not vanish, we will not die
Ja hè? Nou, fijne avond, slaapkamer checken... Was me weer een genoegen.quote:
Tietenquote:Op zondag 25 september 2016 21:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maak een lijstje met mijn pluspunten
Ze worden vaak afgebeeld als kleine, onaantrekkelijke wezens.quote:
Die tt was uiting van waar het al krom liep.quote:Op zondag 25 september 2016 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit ging toch gewoon over de TT, zie niet in waarom een FA anders het topic moest sluiten. Bedoel zijn ook gewoon allemaal redelijke mensen toch.
jammerquote:Op zondag 25 september 2016 21:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Goede afkorting goede TT goede alles
Inbe4 slotje
Gefeliciteerd je kunt lezenquote:Op zondag 25 september 2016 21:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze worden vaak afgebeeld als kleine, onaantrekkelijke wezens.
Ik lees het.![]()
![]()
Truste.quote:Op zondag 25 september 2016 21:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja hè? Nou, fijne avond, slaapkamer checken... Was me weer een genoegen.
Don't push my buttonsquote:
opso's pluspunten:quote:Op zondag 25 september 2016 21:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maak een lijstje met mijn pluspunten
Daarom is hij bijna failliet gegaan.quote:Op zondag 25 september 2016 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Niels een leuk centje per maand overmaken aan de admins om hier te mogen blijven posten?
quote:
quote:Op zondag 25 september 2016 21:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daarom is hij bijna failliet gegaan.
Of anders watquote:
quote:Op zondag 25 september 2016 21:51 schreef Oberkullie het volgende:
Zijn jullie nog steeds aan het klieren
Kleine boobies zijn ook boobiesquote:Op zondag 25 september 2016 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat oppervlakkig
en die heeft opsiewopsie niet zo
dan zijn het borstjes niet tietenquote:Op zondag 25 september 2016 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kleine boobies zijn ook boobies
Wie is er nou oppervlakkig :s
dan heb ik ook boobiesquote:Op zondag 25 september 2016 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kleine boobies zijn ook boobies
Wie is er nou oppervlakkig :s
Ik hoop het niet. Anders moet ik weer gaan stampfoeteren.quote:
Lol ben je nu ineens expertquote:Op zondag 25 september 2016 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan zijn het borstjes niet tieten
Tietjesquote:
quote:Op zondag 25 september 2016 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey wat leuk is je imp er weer.
Ben je jarloers?quote:
jetsersquote:Op zondag 25 september 2016 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
die boeren schreeuwen ook altijd van tietuh tietuh noudan gaat het echt niet om die van opso hoor
Wat zit je opso minderwaardigheidscomplex aan te praten joh eikeltjequote:Op zondag 25 september 2016 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
die boeren schreeuwen ook altijd van tietuh tietuh noudan gaat het echt niet om die van opso hoor
ze is nazi dus is niet ergquote:Op zondag 25 september 2016 21:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit je opso minderwaardigheidscomplex aan te praten joh eikeltje
nee jij niequote:Op zondag 25 september 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik borstjes zeg klink ik niet pedo toch
thanks maar vind deze wel intellectueel overkomen, compenseert n btjequote:Op zondag 25 september 2016 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, zal ik leuke ui voor je zoeken?
quote:Op zondag 25 september 2016 21:59 schreef Drug het volgende:
[..]
thanks maar vind deze wel intellectueel overkomen, compenseert n btje
Weet jij hoe oud prof is?quote:Op zondag 25 september 2016 21:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Anders moet ik weer gaan stampfoeteren.
Echt lulligquote:Op zondag 25 september 2016 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze is nazi dus is niet erg
Kan je goede banken kopen.quote:Op zondag 25 september 2016 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wie van jullie is bekend met laniakea?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |