nja 30, voelt je niet zo, maar die uitspraken brengen je even terug naar de realiteitquote:Op zondag 25 september 2016 21:59 schreef Drug het volgende:
[..]
nee joh ben net een kind. of mss seniel oud dan
3-0 ook echtquote:Op zondag 25 september 2016 22:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nja 30, voelt je niet zo, maar die uitspraken brengen je even terug naar de realiteit
jahquote:Op zondag 25 september 2016 22:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nja 30, voelt je niet zo, maar die uitspraken brengen je even terug naar de realiteit
Probeer jou schuldgevoel aan te pratenquote:Op zondag 25 september 2016 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat probeer je te doen chloortje?
quote:Op zondag 25 september 2016 22:02 schreef Drug het volgende:
[..]
wow wel mooi maar in het klein wordt het onduidelijk
[ afbeelding ]
gaat je niet lukken hoorquote:Op zondag 25 september 2016 22:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeer jou schuldgevoel aan te praten
Dacht ik al, jij hebt geen ziel, geeft niks om anderen :squote:Op zondag 25 september 2016 22:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gaat je niet lukken hoor
je weet dat dit niet zo is dus weenie wat je probeert te doen snoezepoes ;$quote:Op zondag 25 september 2016 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dacht ik al, jij hebt geen ziel, geeft niks om anderen :s
gvd iddquote:Op zondag 25 september 2016 22:11 schreef Chloroform het volgende:
En gewoon om 20 uur al donker ook, rip
Gaan we knus onder dekentje als het straks koud is en regentquote:
Vaak?quote:Op zondag 25 september 2016 22:12 schreef hardromacore2.0 het volgende:
In het donker gebeuren vaak spannende dingen.
Je hebt ons weer door.quote:Op zondag 25 september 2016 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
o oke ik krijg gewoon goede ignore weer van jullie, leuk hoor
wat een scherpte toch weer rond deze tijd.quote:Op zondag 25 september 2016 22:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ah het is weer kom we gaan Braddie negeren om pluspunten te scoren bij andere users tijd
Ja scherp hequote:Op zondag 25 september 2016 22:23 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
wat een scherpte toch weer rond deze tijd.
Tijd om hout te snijden.
okquote:Op zondag 25 september 2016 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaan we knus onder dekentje als het straks koud is en regent
quote:Op zondag 25 september 2016 22:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ah het is weer kom we gaan Braddie negeren om pluspunten te scoren bij andere users tijd
okquote:Op zondag 25 september 2016 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dep je tranen, ooit komt alles goed
Noefels? Heb je een hazenlip?quote:Op zondag 25 september 2016 22:25 schreef kdricklamar het volgende:
WOK TO GO KIPSATE MET NOEFELS JAJAJAJAJA
mag je daarbinnen eten of alleen afhaal?quote:Op zondag 25 september 2016 22:25 schreef kdricklamar het volgende:
WOK TO GO KIPSATE MET NOEFELS JAJAJAJAJA
Nee k moet leren gvdquote:Op zondag 25 september 2016 22:26 schreef BozeHaas het volgende:
zeker niet genoeg likes gekregen op fb ofzo
Daarbinnen daarbuiten maaf meestal wel druk op drukke tijden tochquote:Op zondag 25 september 2016 22:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
mag je daarbinnen eten of alleen afhaal?
Tlie eulo atublieftquote:Op zondag 25 september 2016 22:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Noefels? Heb je een hazenlip?
ben je gay voor hem ofzo?quote:Op zondag 25 september 2016 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
zonder deadprez is de sc toch... anders...
Is mijn liedjequote:
Beter bedoel je?quote:Op zondag 25 september 2016 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
RTquote:Op zondag 25 september 2016 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie ben jij eigenlijk?quote:
alsof gay dat niet isquote:Op zondag 25 september 2016 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, gewone gezonde affectie.
Je zo en public ;$quote:Op zondag 25 september 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, zei toch tegen jou, wat is er nou?
Ja maar ik vind mannen verder helemaal niet aantrekkelijk.quote:
Dat vind ik erg jammer Ettoquote:Op zondag 25 september 2016 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja maar ik vind mannen verder helemaal niet aantrekkelijk.
Ja sorry... is gewoon een brug te ver.quote:Op zondag 25 september 2016 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat vind ik erg jammer Etto
Accepteer nou gewoon dat heel veel mensen je gewoon een irritante vent vinden. Heeft niks te maken met pluspunten scoren bij andere users. Het ligt aan jou.quote:Op zondag 25 september 2016 22:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dan kan je het ook moeilijk zien van zon afstand.quote:Op zondag 25 september 2016 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja sorry... is gewoon een brug te ver.
Deze video is niet beschikbaarquote:
Rtquote:Op zondag 25 september 2016 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Accepteer nou gewoon dat heel veel mensen je gewoon een irritante vent vinden. Heeft niks te maken met pluspunten scoren bij andere users. Het ligt aan jou.
"Irritante vent"quote:Op zondag 25 september 2016 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Accepteer nou gewoon dat heel veel mensen je gewoon een irritante vent vinden. Heeft niks te maken met pluspunten scoren bij andere users. Het ligt aan jou.
Dat ja.quote:Op zondag 25 september 2016 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik vind Brad gewoon een leuke gozer.
Stop de haat.
oww vind wel jammer want het is een van mijn favoriete liedjes ooit echt ever ondanks dat hier niemand het zal kunnen waarderen wssquote:Op zondag 25 september 2016 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze video is niet beschikbaar
WAT IS DIT
quote:Op zondag 25 september 2016 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik vind Brad gewoon een leuke gozer.
Stop de haat.
Dank jullie welquote:
Dat is niet stoer man.quote:Op zondag 25 september 2016 22:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
"Irritante vent"
Mogen mensen natuurlijk best vinden, en het zal best aan mij liggen.
Maar als ik gewoon normaal mee wil posten is't ook niet goed
Vind het een beetje jammer, zelfs als je een user niet mag kan je toch wel gewoon normaal op z`n posts reageren?
Paul van Dyk is een heldquote:Op zondag 25 september 2016 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oww vind wel jammer want het is een van mijn favoriete liedjes ooit echt ever ondanks dat hier niemand het zal kunnen waarderen wss
dat gebeurt hier gewoon de hele dag door bij iedereen, alleen jij trekt het je blijkbaar aan om 1 of andere redenquote:Op zondag 25 september 2016 22:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
"Irritante vent"
Vind het een beetje jammer, zelfs als je een user niet mag kan je toch wel gewoon normaal op z`n posts reageren?
kom je daar nu pas achter lolquote:Op zondag 25 september 2016 22:36 schreef Oberkullie het volgende:
Oh jee Hank weet wie Heisenberg is
Klopt. Snap je het nu eindelijk?quote:Op zondag 25 september 2016 22:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
"Irritante vent"
Kan. Maar willen we niet bij jou. Sorry not sorryquote:Vind het een beetje jammer, zelfs als je een user niet mag kan je toch wel gewoon normaal op z`n posts reageren?
Ja is mijn manquote:Op zondag 25 september 2016 22:30 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een mannen username.
Ik wilde even vertrekken, maar ik blijf nog even nu.
When you see it you'll shit bricksquote:Op zondag 25 september 2016 22:36 schreef Oberkullie het volgende:
Oh jee Hank weet wie Heisenberg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |