Idd, eentje die gewoon af blijft gaan. Zelfs als je er dan 2 uur lang doorheen slaapt ben je iig om 9 uur wel een keer wakker.quote:Op maandag 26 september 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap dat soort mensen nietkoop dan een goeie wekker.
Bijgewerkt?quote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die word helemaal niet meer bijgewerkt ja
Tegenwoordig stream ik wel eens series via mijn ps4.quote:Op maandag 26 september 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had wat proxys gezien idd maar heb er 10 van de 20 ofzo gecheckt en allemaal hetzelfde bijna met oude content
nietquote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
help, hoe krijg ik dit weg
Wat een verrassing als je om 4 uur nog wakker wasquote:Op maandag 26 september 2016 14:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Had m`n wekker gezet op 7 uur slaap, maar ik sliep dwars door m`n wekker heen
Hater. Wat is die van jou dan?quote:Op maandag 26 september 2016 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Onee, ben niet trots chai. 12 uurkoekiemonster
draag je iig voor altijd bij me in het hartquote:Op maandag 26 september 2016 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben ik voor altijd aan je verbonden?
Tenzij hij doorhaalt lukt eerder slapen alleen als hij consequent vroeg opstaat, dus hij moet toch ergens beginnen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat een verrassing als je om 4 uur nog wakker was
Ik slaap normaliter altijd tussen de 7 en 8 uur slaapquote:Op maandag 26 september 2016 14:31 schreef hugecooll het volgende:
oh 7 uur slaap
is voor jou toch nie genoeg jonge
ja nee het was stiekem 7 uur 'slaap' maar het leek ff alsof hij vroeg op wilde staanquote:Op maandag 26 september 2016 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Tenzij hij doorhaalt lukt eerder slapen alleen als hij consequent vroeg opstaat, dus hij moet toch ergens beginnen.
Oh zie het nu pas.quote:Op maandag 26 september 2016 14:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja nee het was stiekem 7 uur 'slaap' maar het leek ff alsof hij vroeg op wilde staan
Lijkt mij wel toch?quote:Op maandag 26 september 2016 14:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zal er beddengoed zijn op mijn gehuurde kamer?
Klopt, staat voluit, maar ik sliep er dwars doorheenquote:Op maandag 26 september 2016 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar kan je het volume toch best hard van zetten.
18 uur vasten, meestal 12 tot 6 etenquote:
Ik las gisteren een interessant artikel hierover. Waarschijnlijk is het er gewoon, maar je moet het af en toe op het juiste moment op de grond flikkeren, dan krijg je nieuw.quote:Op maandag 26 september 2016 14:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zal er beddengoed zijn op mijn gehuurde kamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |