volgens mij als je ukpirate.org (ofzo) gebruikt, staat gewoon alles wat nieuw is ook op hoor.quote:Op maandag 26 september 2016 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
TPB maar alleen oude meuk er op met geen tot weinig seeders.
Kan je het niet gaan renoveren?quote:Op maandag 26 september 2016 14:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, zit alleen. Is een appartementencomplex uit 2007 ofzo, echt ruim opgebouwd, met alle ruimte voor een normale keuken, maar ze moesten blijkbaar bezuinigen en dus zit er een klein keukentje in. Echt te dom gewoon
genoeg voor een magnetron en de opwarmmaaltijden toch?quote:Op maandag 26 september 2016 14:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, zit alleen. Is een appartementencomplex uit 2007 ofzo, echt ruim opgebouwd, met alle ruimte voor een normale keuken, maar ze moesten blijkbaar bezuinigen en dus zit er een klein keukentje in. Echt te dom gewoon
Dat is wel echt kansloos jaquote:Op maandag 26 september 2016 14:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Apart dat je niet-kloppende opmerkingen maakt en vervolgens komt claimen dat het allemaal heel logisch is. Laat die domme opmerkingen dan achterwege jonge, komt wat geloofwaardiger over dan dit.quote:Op maandag 26 september 2016 14:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedere veganist eet definitie bewust, andersom niet
Doe niet zo interessant want ben je niet
zondeeequote:Op maandag 26 september 2016 14:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik nam laatst heel bewust die Bistecca Fiorentina (1,5 t-bone steak). Heeerlijk! Niet in mijn eentje op gekregen overigens:P
Nee, is huurhuis, maar ik ga al verhuizen volgende weekquote:Op maandag 26 september 2016 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je het niet gaan renoveren?
Nee, je kan ook gewoon bewust gevarieerd eten omdat dat gewoon beter is dan veganistische shit. Kijk maar naar Zondag met Lubach, vies hard vloer afgeveegd met de kul van dietistenquote:
Ik vind dat nog ranziger dan oud broodquote:Op maandag 26 september 2016 14:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
genoeg voor een magnetron en de opwarmmaaltijden toch?
Ik heb daar met heel veel dingen respect voor, maar niet met koken. Wat kan er nou gebeuren? Dat je eten niet smaakt? Dan smaakt het de volgende dag beter. Niemand is chefkok binnen een dag. Hetzelfde geldt voor afvallen, sporten, de hele mikmak. Ik sport nu 9 weken vijf dagen per week. Je ziet er niets van. Dat kost allemaal tijd. Je bent te ongeduldig en je weel teveel in te weinig tijd.quote:Op maandag 26 september 2016 14:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wil het wel echt heel graag een keer doen, maar ik vind het "eng" Om weer te beginnen, bang om fouten te maken en het compleet te verneuken.
vlam in de pan, wegrennen en jezelf verstoppen, hele huis in asquote:Op maandag 26 september 2016 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb daar met heel veel dingen respect voor, maar niet met koken. Wat kan er nou gebeuren? Dat je eten niet smaakt? Dan smaakt het de volgende dag beter. Niemand is chefkok binnen een dag. Hetzelfde geldt voor afvallen, sporten, de hele mikmak. Ik sport nu 9 weken vijf dagen per week. Je ziet er niets van. Dat kost allemaal tijd. Je bent te ongeduldig en je weel teveel in te weinig tijd.
Het leven vereist geduld Braddie.
Zonde? Hij is wel opgegaan hoor, tot aan het bot;) Heb het alleen niet alleen gedaan. Ik ongeveer 1 kg. De overige halve kilo door mijn vriendinquote:Op maandag 26 september 2016 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Apart dat je niet-kloppende opmerkingen maakt en vervolgens komt claimen dat het allemaal heel logisch is. Laat die domme opmerkingen dan achterwege jonge, komt wat geloofwaardiger over dan dit.
[..]
zondeee
Nee blussen met water.quote:Op maandag 26 september 2016 14:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vlam in de pan, wegrennen en jezelf verstoppen, hele huis in as
haha nee jij maakt uit het niets een opmerking zonder bron, zonder enige achtergrond. Waar je dus niets mee kanquote:Op maandag 26 september 2016 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Apart dat je niet-kloppende opmerkingen maakt en vervolgens komt claimen dat het allemaal heel logisch is. Laat die domme opmerkingen dan achterwege jonge, komt wat geloofwaardiger over dan dit.
[..]
zondeee
hehe, nice. Hoop dat je t niet te vaak doet tho, is wel heul veelquote:Op maandag 26 september 2016 14:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Zonde? Hij is wel opgegaan hoor, tot aan het bot;) Heb het alleen niet alleen gedaan. Ik ongeveer 1 kg. De overige halve kilo door mijn vriendin
Waarom is het één per se beter dan het andere? Bij veganistisch is minder gevarieerd eten idd een valkuil, maar niet onmogelijk.quote:Op maandag 26 september 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, je kan ook gewoon bewust gevarieerd eten omdat dat gewoon beter is dan veganistische shit. Kijk maar naar Zondag met Lubach, vies hard vloer afgeveegd met de kul van dietisten
Kon ze ook eens haar mond vullen met een goed stuk vlees bwahahehquote:Op maandag 26 september 2016 14:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Zonde? Hij is wel opgegaan hoor, tot aan het bot;) Heb het alleen niet alleen gedaan. Ik ongeveer 1 kg. De overige halve kilo door mijn vriendin
Wel goed verwoord toch?quote:
wat voor plantjes waren het? sommige staan ook maar heel kort en sommigen zijn wat gevoeliger dan andere planten. in de zomer heb ik meestal alleen van die vetplantjes met bloemetjes eraan, die hebben weinig water nodig en gaan ook niet snel dood door teveel of te weinig zon.quote:Op maandag 26 september 2016 14:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan daar beter gewoon niet aan beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |