SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koens verjaardagsmeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond de gekste-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kawai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
nopequote:Op dinsdag 20 september 2016 00:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Is toch leuk? De Zwarte wel he?
En deze is tenminste betaalbaarOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
welquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ben vanavond spontaan allergisch voor dat woord gewordenquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heeft ie al heeel erg lang anders, die faceless smilequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik kende die smiley alleen van APK en ik dacht dat hij hem gemaakt hadquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft ie al heeel erg lang anders, die faceless smile![]()
![]()
Maar nu kom je ook eens ergens anders op Fok natuurlijk en zie je dat APK niet zomaar de credits kan krijgen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kende die smiley alleen van APK en ik dacht dat hij hem gemaakt had
Of hij verkocht zijn ontwerp duur aan forumsmilies.nlDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
op bed en moeiig aan het wordenquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe gaat ie nu Koen?![]()
Een bannie hem ik maar twee keer gehad gelukkigen daar?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ben jij niet 1 van die 2 met te grote hoed?quote:
ja zo leer je nog eens ietsquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar nu kom je ook eens ergens anders op Fok natuurlijk en zie je dat APK niet zomaar de credits kan krijgen.
Of hij verkocht zijn ontwerp duur aan forumsmilies.nl![]()
![]()
ow!quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben jij niet 1 van die 2 met te grote hoed?![]()
![]()
ook wel moeiig eigenijkquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op bed en moeiig aan het wordenen daar?
![]()
![]()
Maar ja, dat zijn dan eerst 2 scheidingen, of er moeten nog 2 bij staan, Griek en een stampende mevr.Koenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Er is meer Fokquote:
Ik ga niet scheiden voor zover ik weetquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ja, dat zijn dan eerst 2 scheidingen, of er moeten nog 2 bij staan, Griek en een stampende mevr.Koenwas het niet van plan eigenlijk ..
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ja, dat zijn dan eerst 2 scheidingen, of er moeten nog 2 bij staan, Griek en een stampende mevr.Koen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dan maar samen moeiig zijn, dat scheidtrouwgedoe ook altijd. Leven kan zoveel simpeler.quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga niet scheiden voor zover ik weetwas het niet van plan eigenlijk ..
zelfs ik heb het nog niet op de agenda staanquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga niet scheiden voor zover ik weetwas het niet van plan eigenlijk ..
Same shit, different day
SC hopper present![]()
je moet er nog maar eens een paar nachtjes over slapen dan... al weet ik niet hoe lang j ditquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfs ik heb het nog niet op de agenda staan
al doet natuurlijk... maar goed leuk is anders Koen, snap ik![]()
![]()
Als je daar gelukkig mee bent, gewoon jaren doorgaan toch?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfs ik heb het nog niet op de agenda staanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
huidige psychische problemen swizzle duurt al sinds 2005quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
je moet er nog maar eens een paar nachtjes over slapen dan... al weet ik niet hoe lang j dit
al doet natuurlijk... maar goed leuk is anders Koen, snap ik
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ja dat is lang....................................quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
huidige psychische problemen swizzle duurt al sinds 2005![]()
zo lang dat het went.....quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat is lang....................................Same shit, different day
SC hopper present![]()
eerst nog verkering of heb je die al?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:52 schreef chufi het volgende:
Trouwen ga ik iig nog niet doen op korte termijn![]()
zo ja... vertel eens?![]()
![]()
Verkering en dan ondertrouw... Ja wie weetquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
eerst nog verkering of heb je die al?![]()
zo ja... vertel eens?![]()
we horen het wel dan .. of niet dat kan ookquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Verkering en dan ondertrouw... Ja wie weet![]()
![]()
Ja zo werkt dat meestal, wie weet doen we wel een Fok-party vooraf , maar misschien is het in een warm land .. Geen idee..quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:56 schreef FANN het volgende:
[..]
we horen het wel dan .. of niet dat kan ook![]()
Nah... dan kan ik niet komenquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat meestal, wie weet doen we wel een Fok-party vooraf , maar misschien is het in een warm land .. Geen idee..![]()
maar ik was ook niet uitgenodigd geloof ik![]()
![]()
Er zijn nog geen kaarten verstuurd hoorquote:Op dinsdag 20 september 2016 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dan kan ik niet komen![]()
maar ik was ook niet uitgenodigd geloof ik![]()
owquote:Op dinsdag 20 september 2016 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn nog geen kaarten verstuurd hoor![]()
ik had mijn kaartjes zelf getypt![]()
![]()
Die heb ik alleen nog maar bijgewoond, nooit zelf gehad.. Kost een vermogen ... Weet niet of dat mn ding is..quote:Op dinsdag 20 september 2016 01:02 schreef FANN het volgende:
Zal wel een Spaanse bruiloft worden Chuf![]()
Ik geloof dat het 80 gulden was die van mijquote:Op dinsdag 20 september 2016 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik alleen nog maar bijgewoond, nooit zelf gehad.. Kost een vermogen ... Weet niet of dat mn ding is..![]()
![]()
Die van mij was gratisquote:Op dinsdag 20 september 2016 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geloof dat het 80 gulden was die van mij![]()
![]()
Kan ook... misschien dat dat ondertouw 80 gulden koste ofzo... weet ik niet meer...quote:
In elk geval was het gen dure bedoening, kon ook niet... geen centjes![]()
![]()
In pak?quote:Op dinsdag 20 september 2016 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet , maar mn ex ook niet .. beide in pakIs ook wel bijzonder... dom geleend jurkie had ik,ik had gewoon lekker in spijkerbroek
moeten gaan... maar die heb ik meteen weer aangetrokken toen we thuis waren..![]()
Haar ouders waren over met een bevriend stel en mijn ouder en verder wat kennissen .. Na huwelijk borrel bij mn broer thuis en daar nog een etentje in de stad.. Volgende ochtend moest ze weer mee met dr ouder om nog even wat unfinished business te regelen in Spanje met haar winkel in decor zaken... ...![]()
ah...quote:Op dinsdag 20 september 2016 01:19 schreef chufi het volgende:
Haar ouders waren over met een bevriend stel en mijn ouder en verder wat kennissen .. Na huwelijk borrel bij mn broer thuis en daar nog een etentje in de stad.. Volgende ochtend moest ze weer mee met dr ouder om nog even wat unfinished business te regelen in Spanje met haar winkel in decor zaken... ...
ja ook geen heel circus dus hoeft voor mij ook allemaal niet dat gedoe..........![]()
Fok Party? Heb je een vriendinnetje op Fok gevonden dan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat meestal, wie weet doen we wel een Fok-party vooraf , maar misschien is het in een warm land .. Geen idee..Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee hoezo dat nu weer.. Ik hossel toch alleen maar watquote:Op dinsdag 20 september 2016 01:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Fok Party? Heb je een vriendinnetje op Fok gevonden dan?![]()
Je spelt het alleen wel kawaii.quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben vanavond spontaan allergisch voor dat woord geworden🐙![]()
Boeit het ?quote:Op dinsdag 20 september 2016 01:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je spelt het alleen wel kawaii.![]()
Misschien moeten we dan wel een modje wakker schreeuwen om de TT aan te passenquote:Op dinsdag 20 september 2016 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand al moeite heeft met het zien van een woord misschien wel.![]()
![]()
![]()
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Mogge![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Avond
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
toch niet met de trein vanuit Utrecht he?quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:57 schreef clixplicity het volgende:
goedemorgen! dadelijk weer eens richting den haag :-)Same shit, different day
SC hopper present![]()
Goeie morgen allemaal
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!![]()
Nee, niet goed, veel te vroeg nog..........quote:
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Net een vers bakkie gehaald. Facilitair had het apparaat gereinigd dus mooi tijd voor een cappuccinoquote:
mag het weten![]()
als het niet gereinigd is mot je het niet?quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Net een vers bakkie gehaald. Facilitair had het apparaat gereinigd dus mooi tijd voor een cappuccinoSame shit, different day
SC hopper present![]()
Nu met gratis schuimquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Net een vers bakkie gehaald. Facilitair had het apparaat gereinigd dus mooi tijd voor een cappuccino
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!![]()
het is nooit tijd voor cappucinoquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Net een vers bakkie gehaald. Facilitair had het apparaat gereinigd dus mooi tijd voor een cappuccino![]()
![]()
Dat het land richting afgrond gaat boeit niet, zolang je maar een kek hoedje draagt.quote:
zinloze poppekast, net als alles wat met het koningshuis te maken heeftquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat het land richting afgrond gaat boeit niet, zolang je maar een kek hoedje draagt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is mijn punt, ga gewoon eens goed regeren en laat die poeha achterwege.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zinloze poppekast, net als alles wat met het koningshuis te maken heeft
Nederlanders schijnen namelijk over het algemeen niet zo tevreden te zijn, dat hoorde ik gisteren althans.
Mogge![]()
Zo eens vriendjes maken met onze it'er. Het docking station in mijn bureau werkt niet zo goedIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
dat gaat toch nooit gebeuren, ook als we een regering hebben met Groen Links, PVV of DENK (waarom bedenk ik precies de meest beroerde voorbeeldenquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is mijn punt, ga gewoon eens goed regeren en laat die poeha achterwege.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:30 schreef Muck het volgende:
Mogge![]()
Zo eens vriendjes maken met onze it'er. Het docking station in mijn bureau werkt niet zo goed![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Op NPO1, allemaal onranjegekken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat gaat toch nooit gebeuren, ook als we een regering hebben met Groen Links, PVV of DENK (waarom bedenk ik precies de meest beroerde voorbeelden
Godzijdank woon ik niet meer in DH, wat was het vorig jaar een puinhoop zeg met Hoedjesdag.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Waarquote:
#Gomorra
Moet hoedjesdag met een hoofdletter?quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:33 schreef Toekito het volgende:
Godzijdank woon ik niet meer in DH, wat was het vorig jaar een puinhoop zeg met Hoedjesdag.
Hoed -> hoofd -> logisch...
Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet hoedjesdag met een hoofdletter?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Of ik heb die dag toen Hoedjesdag behandeld werd op school gemist, dat kan uiteraard ook.quote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Dat is indd mazzel.quote:Mazzelaar wint ruim 2 miljoen met 5 euro inzet in Amsterdam...![]()
En 'rapper Boef' heeft spijt van de beledigingen richting politie, wat een losert zeg.
wat een boefjequote:Op dinsdag 20 september 2016 08:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
En 'rapper Boef' heft spijt van de beledigingen richting politie, wat een losert zeg.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik probeer juist weg te komen uit den haag. Maar dat lukt ook nog niet echt...Bis vincit qui se vincit!![]()
Dat soort typetjes missen toch minimaal één hersencel, waarschijnlijk het gevolg van generaties lang inteelt.quote:
Niet als het melkreservoir leeg is neequote:Op dinsdag 20 september 2016 08:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het niet gereinigd is mot je het niet?Die vullen ze pas bij zodra het reinigingsprogramma is doorlopen. En een cappuccino zonder melk
mag het weten![]()
cappuccino zonder melk is toch gewoon koffie?quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet als het melkreservoir leeg is neeDie vullen ze pas bij zodra het reinigingsprogramma is doorlopen. En een cappuccino zonder melk
![]()
![]()
Koffie is niet te zuipen zonder melk. Nepkoffie ftwquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
cappuccino zonder melk is toch gewoon koffie?
mag het weten![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Koffie is niet te zuipen zonder melk. Nepkoffie ftw![]()
![]()
beetje fake boefje dusquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
En 'rapper Boef' heeft spijt van de beledigingen richting politie, wat een losert zeg.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik zie een omgedraaide wereld, melk is juist een beetje een zinloos smaakverpestend extra ingredientquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Koffie is niet te zuipen zonder melk. Nepkoffie ftw
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jup.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie een omgedraaide wereld, melk is juist een beetje een zinloos smaakverpestend extra ingredient
Waarom zou je iets drinken als je het eigenlijk niet lekker vindt en de smaak moet camoufleren?
🐙![]()
Ik drink thuis ook 'poederkoffie', smaakt me prima, ik drink sowieso amper koffie, alleen bij mijn brood namelijk."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Mensen drinken ook Breezers en Radler.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jup.
Waarom zou je iets drinken als je het eigenlijk niet lekker vindt en de smaak moet camoufleren?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Bestaat dat nog? breezers? Is dat niet tegenwoordig iets van Jillz?quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mensen drinken ook Breezers en Radler.![]()
Ik heb best lekker geslapen, voel me redelijk uitgerust.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Same shit, different name.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? breezers? Is dat niet tegenwoordig iets van Jillz?
Elke zaterdag 1 breezer hier. Woooohooquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? breezers? Is dat niet tegenwoordig iets van Jillz?Bis vincit qui se vincit!![]()
Vind je?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ook echt 100% andere shit..
Zoete troep met een vleugje alcohol, ik zie het verschil niet.
WOOOHH niet zo ruig hoor pfoe....quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Elke zaterdag 1 breezer hier. Woooohoo![]()
Dat zijn geen mensen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mensen drinken ook Breezers en Radler.🐙![]()
Kawai is een familienaam.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht aan een Kawai piano...
drakin bedoelde kawaii, Japanse woord voor schattig.🐙![]()
de een is een drupje bacardi met een zoet smaakje, de ander is appelcider die is afgezwakt qua smaak zodat deze toegankelijker is voor vrouwen, dus ja, dat vind ik 2 verschillende dingen..quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind je?
Zoete troep met een vleugje alcohol, ik zie het verschil niet.
gewone appelcider vind ik prima te drinken![]()
Educatief topic weer. Sta er iedere keer van te kijken wat ik hier leer.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kawai is een familienaam.
drakin bedoelde kawaii, Japanse woord voor schattig.![]()
Ah, drakin, dat verklaart, die is altijd vaag.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kawai is een familienaam.
drakin bedoelde kawaii, Japanse woord voor schattig.
Ennn gerepareerdquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:30 schreef Muck het volgende:
Mogge![]()
Zo eens vriendjes maken met onze it'er. Het docking station in mijn bureau werkt niet zo goed![]()
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Nuff said.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de een is een drupje bacardi met een zoet smaakje, de ander is appelcider die is afgezwakt qua smaak zodat deze toegankelijker is voor vrouwen, dus ja, dat vind ik 2 verschillende dingen..
gewone appelcider vind ik prima te drinken
Zuip dan gewoon niet.
Voor mijn dagelijkse caffeineshotquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jup.
Waarom zou je iets drinken als je het eigenlijk niet lekker vindt en de smaak moet camoufleren?mag het weten![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Voor mijn dagelijkse caffeineshot
Dan werk je dagen door zonder slapen.
Helpt bij mij dus niet hèquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neem dit, dat werkt veel beter.![]()
Dan werk je dagen door zonder slapen.
With the stars as her umbrella![]()
m'n koffie, wat doe jequote:Op dinsdag 20 september 2016 09:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, drakin, dat verklaart, die is altijd vaag.Same shit, different day
SC hopper present![]()
wat een onzinquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nuff said.
Zuip dan gewoon niet.![]()
![]()
Wees blij het is namelijk nogal rotzooi.quote:![]()
Niet goed voor je.
Niets is goed voor je.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wees blij het is namelijk nogal rotzooi.![]()
Niet goed voor je.With the stars as her umbrella![]()
Tegenwoordig lijkt het wel die kant op te gaanquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2016 09:24:39 ]![]()
Zoals wie?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn paupers die het daar niet mee eens zijn
jij g6? boefje![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegewoordig lijkt het wel die kant op te gaan
Mensen zullen vast ook opmerkingen maken op mijn chocoladeontbijt
Ja wie eet dan ook uberhaupt chocolaquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mensen zullen vast ook opmerkingen maken op mijn chocoladeontbijt![]()
![]()
![]()
Hmm, het gaat, het is wel droog, maar straks toch een jasje aan als ik de deur uit ga.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat weten we![]()
Lekker weer vandaag hè?
16 graden hier."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
nee ik hou het netjes. Anders slecht voorbeels voor de kinderen en zo.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WOOOHH niet zo ruig hoor pfoe....Bis vincit qui se vincit!![]()
Chocolaquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wie eet dan ook uberhaupt chocola![]()
![]()
Maar nee, ik heb een verantwoord ontbijt gehad.With the stars as her umbrella![]()
zit er nog brood bij? of is je ontbijt gewoon een blok milka?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mensen zullen vast ook opmerkingen maken op mijn chocoladeontbijt![]()
Laat me radenquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
noem je mij hier nu een pauper?
Nee, ik maakte een grapje.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit er nog brood bij? of is je ontbijt gewoon een blok milka?
Milka
quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
noem je mij hier nu een pauper?
Wat heb je op?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Chocola![]()
Maar nee, ik heb een verantwoord ontbijt gehad.Mogguh muisquote:
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2016 09:29:27 ]![]()
Roggebrood, kaas en komkommerquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Wat heb je op?
[..]
Mogguh muis
Nee hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snap er niks van
zal wel aan mij liggen
Ik had ineens geen zin meer om op het onderwerp door te gaan
verwarring alomquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik had ineens geen zin meer om op het onderwerp door te gaan![]()
Nee man.quote:
Next onderwerp.
Heb je die trip nou Hongarije nou al geboekt?With the stars as her umbrella![]()
nope, speelschema staat nog niet online.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee man.
Next onderwerp.
Heb je die trip nou Hongarije nou al geboekt?
en ik betwijfel of ik wel geld heb![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope, speelschema staat nog niet online.
en ik betwijfel of ik wel geld heb![]()
Tijd dat je een rijke vrouw vindt
tja, weet jij er nog 1?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Tijd dat je een rijke vrouw vindt![]()
![]()
Bericht of ik het huisje wel of niet heb. Maar dat is pas volgende week.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
o een extra i zo kwawaiiiquote:Op dinsdag 20 september 2016 01:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je spelt het alleen wel kawaii.
Zit je in spanning?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bericht of ik het huisje wel of niet heb. Maar dat is pas volgende week."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Oh, ik hoop het voor je!quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bericht of ik het huisje wel of niet heb. Maar dat is pas volgende week.
Ik heb gisteren wel zoiets voorbij zien komen, maar niet echt gelezen![]()
Wat voor huisje?With the stars as her umbrella![]()
Ja tuurlijk. Het is een soort loterij, bij andere huizen waarop ik reageer is het gelijk van er zijn nog 50 mensen voor je dus dan weet je het wel.quote:Trotste mama van Ambar
goeiemorgen
Mini-appartementje. Dus woonkamertje, slaapkamertje, keuken, badkamer. Centrum Wageningen, oud gebouw.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik hoop het voor je!
Ik heb gisteren wel zoiets voorbij zien komen, maar niet echt gelezen![]()
Wat voor huisje?Trotste mama van Ambar
Ik zit nog steeds voor je te duimen hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Het is een soort loterij, bij andere huizen waarop ik reageer is het gelijk van er zijn nog 50 mensen voor je dus dan weet je het wel.
Trein is snellerquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:48 schreef Arch-Indar het volgende:
Amsterdam... 1 uur en 45 min later....
Trotste mama van Ambar
quote:Dat zou perfect zijn!quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mini-appartementje. Dus woonkamertje, slaapkamertje, keuken, badkamer. Centrum Wageningen, oud gebouw.
Volgende week hoor je het dus, spannond!With the stars as her umbrella![]()
waar kwam je wel niet vandaan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:48 schreef Arch-Indar het volgende:
Amsterdam... 1 uur en 45 min later....Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hoi Miauwquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Dat zou perfect zijn!
Volgende week hoor je het dus, spannond!
Er doen al 37 mensen mee aan de loting. Daag huisje
Trotste mama van Ambar
Binnen 1 uur en 45 minuten naar A'dam red je niet van hieruit, niet met de trein en niet met de auto.quote:
Denk dat ik gewoon lekker hier blijf.
Ben je op de fiets?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Misschien heb je deze keer mazzel....quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Er doen al 37 mensen mee aan de loting. Daag huisje"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Niet de moed nu al opgeven.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Er doen al 37 mensen mee aan de loting. Daag huisjeWith the stars as her umbrella![]()
Dat is meer kans dan een of andere loterijquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Er doen al 37 mensen mee aan de loting. Daag huisjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien heb je deze keer mazzel....![]()
Ik moest hardop lachen.
Geluk of mazzel komt niet voor in mijn woordenboek.Trotste mama van Ambar
Ach ooit zei ik dat, en toen won ik zomaar!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik wilde een tijdje geleden naar Maastricht met de trein, dat is idd gewoon 2 uurquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Binnen 1 uur en 45 minuten naar A'dam red je niet van hieruit, niet met de trein en niet met de auto.
Denk dat ik gewoon lekker hier blijf.
Als je dat al gaat lukken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde een tijdje geleden naar Maastricht met de trein, dat is idd gewoon 2 uur"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Zie het als 2 uur lekker achteroven zitten, genieten van het veranderende landschap, boekje lezen. Ontspannen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde een tijdje geleden naar Maastricht met de trein, dat is idd gewoon 2 uurTrotste mama van Ambar
Arme knul.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben op doorreis. Almere is eindstation.🐙![]()
Ja, dat zou ik normaal gesproken ook doen, maar was nu met iemand die beperkte tijd had. Dus een dagje Maastricht werd een dagje Rotterdamquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zie het als 2 uur lekker achteroven zitten, genieten van het veranderende landschap, boekje lezen. Ontspannen.
2 uur, 23 minuten,quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik normaal gesproken ook doen, maar was nu met iemand die beperkte tijd had. Dus een dagje Maastricht werd een dagje Rotterdam
1× overstappen."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Dat is vier en een half uur!quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde een tijdje geleden naar Maastricht met de trein, dat is idd gewoon 2 uurDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
2 uur, 23 minuten,
1× overstappen.
Ik hoefde het alleen maar te typenquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je spreekt het dan ook uit als kawaai-ie in plaats van kawaai.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
In die 2,5 uur van Amsterdam naar Limburg kan ik dus ook naar Portugal reizenquote:
En dat lukte al niet foutloos.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoefde het alleen maar te typen
Portugal is toch altijd 3,5 uur geweest.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In die 2,5 uur van Amsterdam naar Limburg kan ik dus ook naar Portugal reizenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Limburg is wel veel mooier hoor, en vriendelijke mensen enzo.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In die 2,5 uur van Amsterdam naar Limburg kan ik dus ook naar Portugal reizen
ja, maar ja. wie gaat er nou naar portugal als je ook naar limburg kunt..quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In die 2,5 uur van Amsterdam naar Limburg kan ik dus ook naar Portugal reizen![]()
Nee, slecht he?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat lukte al niet foutloos.
Maar ik heb wel een superkawaiiiiplaatje in de OP gezetDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Alleen dan dat piep accentquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Limburg is wel veel mooier hoor, en vriendelijke mensen enzo.kan je veel beter in de Achterhoek zijn
![]()
![]()
Portugal hield ik regelmatig een week vol of langer, Limburg een dag.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Limburg is wel veel mooier hoor, en vriendelijke mensen enzo.
Dat zegt genoeg
quote:
Piep? Wat is dat nou weer voor kolder.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen dan dat piep accentkan je veel beter in de Achterhoek zijn
Ik heb er drie weken geleden toch echt 2,5 uur over gedaan. Korter zelfsquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Portugal is toch altijd 3,5 uur geweest.
Ja, vliegend.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb er drie weken geleden toch echt 2,5 uur over gedaan. Korter zelfs"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Haquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Limburg is wel veel mooier hoor, en vriendelijke mensen enzo.Ja daar zeg je me wat eigenlijkquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ja. wie gaat er nou naar portugal als je ook naar limburg kunt..
Vanaf waar naar waar?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb er drie weken geleden toch echt 2,5 uur over gedaan. Korter zelfs
Ik deed meestal schiphol - FaroDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat noemt men in de volksmond censuurquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Piep? Wat is dat nou weer voor kolder.![]()
![]()
Vanuit Maastricht moet je nog eerst 2,5 uur met de trein.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Vanaf waar naar waar?
Ik deed meestal schiphol - Faro
Daar heb ik eens vijf dagen over gedaan, bleven wat langer op een eiland in de buurt van Bordeax hangen onderwegquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, Portugal met de auto is idd ietsje langer...Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Schiphol- Porto was net iets langer dan twee uur geloof ik. Schiphol-Lissabon 2,5 uur.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Vanaf waar naar waar?
Ik deed meestal schiphol - FaroWith the stars as her umbrella![]()
Nee ik ga nog lekker even anderhalf topic door over je favoriete woord.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoefde het alleen maar te typen
🐙![]()
Roadtripsquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar heb ik eens vijf dagen over gedaan, bleven wat langer op een eiland in de buurt van Bordeax hangen onderweg
Dat is toch een uur minder voor maar een klein stukje dichterbij. Zijn vliegtuigen sneller geworden ineens?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Schiphol- Porto was net iets langer dan twee uur geloof ik. Schiphol-Lissabon 2,5 uur.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je bent in de war met Marc-Marie, maar we praten echt niet allemaal zo hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat noemt men in de volksmond censuur
Wat is mijn favoriete woord dan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee ik ga nog lekker even anderhalf topic door over je favoriete woord.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik denk ik hou rekening hier met de tere zieltjes van jullie en ga niet vol losquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent in de war met Marc-Marie, maar we praten echt niet allemaal zo hoor.![]()
![]()
Ehh ja, met moeder en zoonquote:
menboobs!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wij compenseren dat met een flinke dosis gezonde humor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk ik hou rekening hier met de tere zieltjes van jullie en ga niet vol los![]()
Hangt o.a. van de vliegroute af en of je wind mee hebtquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is toch een uur minder voor maar een klein stukje dichterbij. Zijn vliegtuigen sneller geworden ineens?![]()
En Faro en Porto liggen nog best een stuk uit elkaar.With the stars as her umbrella![]()
Lissabon - Faro vliegen was alleen al 30 minuten ofzo.
Maar bij vliegen vergeten jullie zekers alle tijd dat je op het vliegveld moet rondhangen?Trotste mama van Ambar
Wind mee ligt er meer aan wat je er voor gegeten hebtquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hangt o.a. van de vliegroute af en of je wind mee hebt![]()
En Faro en Porto liggen nog best een stuk uit elkaar.![]()
![]()
Nee, dat tel ik niet eens meequote:Op dinsdag 20 september 2016 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar bij vliegen vergeten jullie zekers alle tijd dat je op het vliegveld moet rondhangen?
Maar Amsterdam-Faro is geloof ik net 3 uurtjes. Inclusief taxi-enTrotste mama van Ambar
Nee, serieus, dat bepaalt wel hoe snel je ergens bent.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wind mee ligt er meer aan wat je er voor gegeten hebtWith the stars as her umbrella![]()
Overigens was Mexilhoeira Grande - Braga iets van 8 uur met de trein
Trotste mama van Ambar
Inchecken kan tegenwoordig toch vantevoren?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar bij vliegen vergeten jullie zekers alle tijd dat je op het vliegveld moet rondhangen?
Oftewel, daarna moet je wachten tot iedereen er echt is en of jouw vliegtuig wel meteen weg mag.
Kan soms heel veel extra uren betekenen, maar is nog altijd sneller dan met de autoDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wel een aanrader trouwens voor het mooie landschap op met de trein tussen Faro en Lissabon te gaan.Trotste mama van Ambar
Weet ik, kan zo tussen hier en Rome 25 min goed makenquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, serieus, dat bepaalt wel hoe snel je ergens bent.daarnaast vliegen ze zelfs graag om om te zorgen dat ze wind mee hebben
![]()
![]()
Ik woon niet om de hoek van het vliegveld en je moet toch altijd nog door beveiliging en zulks. Vaak toch nog iets van 45 min extra hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Inchecken kan tegenwoordig toch vantevoren?
Oftewel, daarna moet je wachten tot iedereen er echt is en of jouw vliegtuig wel meteen weg mag.
Kan soms heel veel extra uren betekenen, maar is nog altijd sneller dan met de autoTrotste mama van Ambar
Leuke treinreis?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens was Mexilhoeira Grande - Braga iets van 8 uur met de treinWith the stars as her umbrella![]()
Met al die lagen stof word je waarschijnlijk extra gecontroleerd.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik woon niet om de hoek van het vliegveld en je moet toch altijd nog door beveiliging en zulks. Vaak toch nog iets van 45 min extra hoor.
Mexilhoeria Grande - Faro kan ik dromen, boemeltreintje.quote:
Faro - Lissabon echt mooie treinreisGewoon met een soort intercity waar je wel zitplaatsen toe krijgt aangewezen, maar je gaat eerst door het stukje bergen en dan een lang stuk door Alentenjo. Gewoon mooi landschap.
Lissabon - Braga was met een super snelle trein iets van 220 km/h. Vond ik iets minder leuk.Trotste mama van Ambar
Voor vliegreizen kleed ik mij anders zodat het gemakkelijker allemaal gaat. Je wilt geen stiptease doen bij de beveiliging.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met al die lagen stof word je waarschijnlijk extra gecontroleerd.Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mexilhoeria Grande - Faro kan ik dromen, boemeltreintje.
Faro - Lissabon echt mooie treinreisGewoon met een soort intercity waar je wel zitplaatsen toe krijgt aangewezen, maar je gaat eerst door het stukje bergen en dan een lang stuk door Alentenjo. Gewoon mooi landschap.
Lissabon - Braga was met een super snelle trein iets van 220 km/h. Vond ik iets minder leuk.![]()
Lijkt me heel gaaf!With the stars as her umbrella![]()
Salted caramel choco van Tony..quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wie eet dan ook uberhaupt chocola![]()
* Joosie200 neemt hap uit een browniemag het weten![]()
Die hele check ging redelijk vlot maar ik was er idd ruim 30 minuten zoet mee.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik woon niet om de hoek van het vliegveld en je moet toch altijd nog door beveiliging en zulks. Vaak toch nog iets van 45 min extra hoor.
En mijn e-reader zorgde voor extra vertraging
Ik woon in Friesland, naar Schiphol toe en wachten daar is vaak al 2 keer zo lang als het vliegen zelf.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan ook vanaf Eelde, zelf alleen nog niet gedaan.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Deed je interrail?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mexilhoeria Grande - Faro kan ik dromen, boemeltreintje.
Lissabon - Braga was met een super snelle trein iets van 220 km/h. Vond ik iets minder leuk.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee dit was tijdens mijn 8 maanden verblijf in Portugal. Ik moest voor het EU programma waar ik aan mee deed verplicht op een soort van meerdaagse training en die was in Braga.quote:Trotste mama van Ambar
Daar kan ik wel over mee praten, 5 uur bezig voordat je in het vliegtuig naar Engeland kan stappenquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, naar Schiphol toe en wachten daar is vaak al 2 keer zo lang als het vliegen zelf.
Je kan ook vanaf Eelde, zelf alleen nog niet gedaan.![]()
![]()
Ik heb met je te doen, het lijkt me echt verschrikkelijk, wat knap van je dat je het volhoudt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, naar Schiphol toe en wachten daar is vaak al 2 keer zo lang als het vliegen zelf.
Je kan ook vanaf Eelde, zelf alleen nog niet gedaan.
Zei de persoon die in Limburg woontquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen, het lijkt me echt verschrikkelijk, wat knap van je dat je het volhoudt.
Trotste mama van Ambar
Beter als in Limburgquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen, het lijkt me echt verschrikkelijk, wat knap van je dat je het volhoudt.![]()
![]()
Ik zit lekker centraal joh, vliegveld is hier om de hoek zeg maar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zei de persoon die in Limburg woont
eetsmakelijk, ik knabbel wel aan mijn appelquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Salted caramel choco van Tony..
* Joosie200 neemt hap uit een brownie![]()
2 uur om in utrecht te komen is lekker centraal joh?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit lekker centraal joh, vliegveld is hier om de hoek zeg maar.Trotste mama van Ambar
Beste land op aardequote:Op dinsdag 20 september 2016 10:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen, het lijkt me echt verschrikkelijk, wat knap van je dat je het volhoudt.
Dat zingen ze steeds hierDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee, maar wij hebben Maastricht, Hasselt, Keulen en Aken, waarom zou ik dan naar Utrecht willen?.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 uur om in utrecht te komen is lekker centraal joh?
o leuk, ik was slechts op bezoek elke keer.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dit was tijdens mijn 8 maanden verblijf in Portugal. Ik moest voor het EU programma waar ik aan mee deed verplicht op een soort van meerdaagse training en die was in Braga.
Eerst vaak in Lagos waar mijn broer woonde, daarna vaak net over de grens van Spanje waar hij darna jaren gewoond heeft, getrouwd is en kindertjes maakte.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nep Nederlanderquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar wij hebben Maastricht, Hasselt, Keulen en Aken, waarom zou ik dan naar Utrecht willen?.
Je hoort je meer aangetrokken te voel tot de andere steden in Nederland dan de steden in het buitenland.Trotste mama van Ambar
Smerig gebied daarquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar wij hebben Maastricht, Hasselt, Keulen en Aken, waarom zou ik dan naar Utrecht willen?.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mijn oma is 100% Duitse zelfs, ze leeft nog en wordt in dec 105 jaar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nep Nederlander
Je hoort je meer aangetrokken te voel tot de andere steden in Nederland dan de steden in het buitenland."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Wauw!quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn oma is 100% Duitse zelfs, ze leeft nog en wordt in dec 105 jaar.With the stars as her umbrella![]()
En ik moet of er hoort helemaal niets, dat bepaal ik lekker zelf.
Ik weet niet of ik haar dat na kan gaan doen maar zeker respectquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn oma is 100% Duitse zelfs, ze leeft nog en wordt in dec 105 jaar.![]()
Is de moeder van mijn moeder, en mijn moeder is nu 85 jaar.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Maar goed ik heb behoorlijk wat Duitse roots, so be it."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Jou moeder is ongeveer net zo oud als mijn omaquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is de moeder van mijn moeder, en mijn moeder is nu 85 jaar.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: