quote:
Dat zou perfect zijn!quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mini-appartementje. Dus woonkamertje, slaapkamertje, keuken, badkamer. Centrum Wageningen, oud gebouw.
waar kwam je wel niet vandaan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:48 schreef Arch-Indar het volgende:
Amsterdam... 1 uur en 45 min later....
Hoi Miauwquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Dat zou perfect zijn!
Volgende week hoor je het dus, spannond!
Binnen 1 uur en 45 minuten naar A'dam red je niet van hieruit, niet met de trein en niet met de auto.quote:
Ben je op de fiets?quote:
Misschien heb je deze keer mazzel....quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Er doen al 37 mensen mee aan de loting. Daag huisje
Niet de moed nu al opgeven.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is meer kans dan een of andere loterijquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien heb je deze keer mazzel....
Ik wilde een tijdje geleden naar Maastricht met de trein, dat is idd gewoon 2 uurquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Binnen 1 uur en 45 minuten naar A'dam red je niet van hieruit, niet met de trein en niet met de auto.
Denk dat ik gewoon lekker hier blijf.
Als je dat al gaat lukken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde een tijdje geleden naar Maastricht met de trein, dat is idd gewoon 2 uur
Zie het als 2 uur lekker achteroven zitten, genieten van het veranderende landschap, boekje lezen. Ontspannen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde een tijdje geleden naar Maastricht met de trein, dat is idd gewoon 2 uur
Arme knul.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben op doorreis. Almere is eindstation.
Ja, dat zou ik normaal gesproken ook doen, maar was nu met iemand die beperkte tijd had. Dus een dagje Maastricht werd een dagje Rotterdamquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zie het als 2 uur lekker achteroven zitten, genieten van het veranderende landschap, boekje lezen. Ontspannen.
2 uur, 23 minuten,quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik normaal gesproken ook doen, maar was nu met iemand die beperkte tijd had. Dus een dagje Maastricht werd een dagje Rotterdam
Dat is vier en een half uur!quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
2 uur, 23 minuten,
1× overstappen.
Ik hoefde het alleen maar te typenquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je spreekt het dan ook uit als kawaai-ie in plaats van kawaai.
In die 2,5 uur van Amsterdam naar Limburg kan ik dus ook naar Portugal reizenquote:
En dat lukte al niet foutloos.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoefde het alleen maar te typen
Portugal is toch altijd 3,5 uur geweest.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In die 2,5 uur van Amsterdam naar Limburg kan ik dus ook naar Portugal reizen
Limburg is wel veel mooier hoor, en vriendelijke mensen enzo.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja, maar ja. wie gaat er nou naar portugal als je ook naar limburg kunt..quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, slecht he?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat lukte al niet foutloos.
Alleen dan dat piep accentquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Limburg is wel veel mooier hoor, en vriendelijke mensen enzo.
Portugal hield ik regelmatig een week vol of langer, Limburg een dag.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
quote:
Piep? Wat is dat nou weer voor kolder.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen dan dat piep accentkan je veel beter in de Achterhoek zijn
Ik heb er drie weken geleden toch echt 2,5 uur over gedaan. Korter zelfsquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Portugal is toch altijd 3,5 uur geweest.
Ja, vliegend.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb er drie weken geleden toch echt 2,5 uur over gedaan. Korter zelfs
Haquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja daar zeg je me wat eigenlijkquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ja. wie gaat er nou naar portugal als je ook naar limburg kunt..
Vanaf waar naar waar?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb er drie weken geleden toch echt 2,5 uur over gedaan. Korter zelfs
Dat noemt men in de volksmond censuurquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Piep? Wat is dat nou weer voor kolder.
Vanuit Maastricht moet je nog eerst 2,5 uur met de trein.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Vanaf waar naar waar?
Ik deed meestal schiphol - Faro
Daar heb ik eens vijf dagen over gedaan, bleven wat langer op een eiland in de buurt van Bordeax hangen onderwegquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, Portugal met de auto is idd ietsje langer...
Schiphol- Porto was net iets langer dan twee uur geloof ik. Schiphol-Lissabon 2,5 uur.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Vanaf waar naar waar?
Ik deed meestal schiphol - Faro
Nee ik ga nog lekker even anderhalf topic door over je favoriete woord.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoefde het alleen maar te typen
Roadtripsquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar heb ik eens vijf dagen over gedaan, bleven wat langer op een eiland in de buurt van Bordeax hangen onderweg
Dat is toch een uur minder voor maar een klein stukje dichterbij. Zijn vliegtuigen sneller geworden ineens?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Schiphol- Porto was net iets langer dan twee uur geloof ik. Schiphol-Lissabon 2,5 uur.
Je bent in de war met Marc-Marie, maar we praten echt niet allemaal zo hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat noemt men in de volksmond censuur
Wat is mijn favoriete woord dan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee ik ga nog lekker even anderhalf topic door over je favoriete woord.
Ik denk ik hou rekening hier met de tere zieltjes van jullie en ga niet vol losquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent in de war met Marc-Marie, maar we praten echt niet allemaal zo hoor.
Ehh ja, met moeder en zoonquote:
menboobs!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Wij compenseren dat met een flinke dosis gezonde humor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk ik hou rekening hier met de tere zieltjes van jullie en ga niet vol los
Hangt o.a. van de vliegroute af en of je wind mee hebtquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is toch een uur minder voor maar een klein stukje dichterbij. Zijn vliegtuigen sneller geworden ineens?
Wind mee ligt er meer aan wat je er voor gegeten hebtquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hangt o.a. van de vliegroute af en of je wind mee hebt![]()
En Faro en Porto liggen nog best een stuk uit elkaar.
Nee, dat tel ik niet eens meequote:Op dinsdag 20 september 2016 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Lissabon - Faro vliegen was alleen al 30 minuten ofzo.
Maar bij vliegen vergeten jullie zekers alle tijd dat je op het vliegveld moet rondhangen?
Nee, serieus, dat bepaalt wel hoe snel je ergens bent.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wind mee ligt er meer aan wat je er voor gegeten hebt
Inchecken kan tegenwoordig toch vantevoren?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Lissabon - Faro vliegen was alleen al 30 minuten ofzo.
Maar bij vliegen vergeten jullie zekers alle tijd dat je op het vliegveld moet rondhangen?
Weet ik, kan zo tussen hier en Rome 25 min goed makenquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, serieus, dat bepaalt wel hoe snel je ergens bent.
Ik woon niet om de hoek van het vliegveld en je moet toch altijd nog door beveiliging en zulks. Vaak toch nog iets van 45 min extra hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Inchecken kan tegenwoordig toch vantevoren?
Oftewel, daarna moet je wachten tot iedereen er echt is en of jouw vliegtuig wel meteen weg mag.
Kan soms heel veel extra uren betekenen, maar is nog altijd sneller dan met de auto
Leuke treinreis?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens was Mexilhoeira Grande - Braga iets van 8 uur met de trein
Met al die lagen stof word je waarschijnlijk extra gecontroleerd.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik woon niet om de hoek van het vliegveld en je moet toch altijd nog door beveiliging en zulks. Vaak toch nog iets van 45 min extra hoor.
Mexilhoeria Grande - Faro kan ik dromen, boemeltreintje.quote:
Voor vliegreizen kleed ik mij anders zodat het gemakkelijker allemaal gaat. Je wilt geen stiptease doen bij de beveiliging.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met al die lagen stof word je waarschijnlijk extra gecontroleerd.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mexilhoeria Grande - Faro kan ik dromen, boemeltreintje.
Faro - Lissabon echt mooie treinreisGewoon met een soort intercity waar je wel zitplaatsen toe krijgt aangewezen, maar je gaat eerst door het stukje bergen en dan een lang stuk door Alentenjo. Gewoon mooi landschap.
Lissabon - Braga was met een super snelle trein iets van 220 km/h. Vond ik iets minder leuk.
Salted caramel choco van Tony..quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wie eet dan ook uberhaupt chocola![]()
Die hele check ging redelijk vlot maar ik was er idd ruim 30 minuten zoet mee.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik woon niet om de hoek van het vliegveld en je moet toch altijd nog door beveiliging en zulks. Vaak toch nog iets van 45 min extra hoor.
Ik woon in Friesland, naar Schiphol toe en wachten daar is vaak al 2 keer zo lang als het vliegen zelf.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deed je interrail?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mexilhoeria Grande - Faro kan ik dromen, boemeltreintje.
Faro - Lissabon echt mooie treinreisGewoon met een soort intercity waar je wel zitplaatsen toe krijgt aangewezen, maar je gaat eerst door het stukje bergen en dan een lang stuk door Alentenjo. Gewoon mooi landschap.
Lissabon - Braga was met een super snelle trein iets van 220 km/h. Vond ik iets minder leuk.
Nee dit was tijdens mijn 8 maanden verblijf in Portugal. Ik moest voor het EU programma waar ik aan mee deed verplicht op een soort van meerdaagse training en die was in Braga.quote:
Daar kan ik wel over mee praten, 5 uur bezig voordat je in het vliegtuig naar Engeland kan stappenquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, naar Schiphol toe en wachten daar is vaak al 2 keer zo lang als het vliegen zelf.
Je kan ook vanaf Eelde, zelf alleen nog niet gedaan.
Ik heb met je te doen, het lijkt me echt verschrikkelijk, wat knap van je dat je het volhoudt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, naar Schiphol toe en wachten daar is vaak al 2 keer zo lang als het vliegen zelf.
Je kan ook vanaf Eelde, zelf alleen nog niet gedaan.
Zei de persoon die in Limburg woontquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen, het lijkt me echt verschrikkelijk, wat knap van je dat je het volhoudt.
Beter als in Limburgquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen, het lijkt me echt verschrikkelijk, wat knap van je dat je het volhoudt.
Ik zit lekker centraal joh, vliegveld is hier om de hoek zeg maar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zei de persoon die in Limburg woont
eetsmakelijk, ik knabbel wel aan mijn appelquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Salted caramel choco van Tony..
* Joosie200 neemt hap uit een brownie
2 uur om in utrecht te komen is lekker centraal joh?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit lekker centraal joh, vliegveld is hier om de hoek zeg maar.
Beste land op aardequote:Op dinsdag 20 september 2016 10:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar wij hebben Maastricht, Hasselt, Keulen en Aken, waarom zou ik dan naar Utrecht willen?.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 uur om in utrecht te komen is lekker centraal joh?
o leuk, ik was slechts op bezoek elke keer.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dit was tijdens mijn 8 maanden verblijf in Portugal. Ik moest voor het EU programma waar ik aan mee deed verplicht op een soort van meerdaagse training en die was in Braga.
Nep Nederlanderquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar wij hebben Maastricht, Hasselt, Keulen en Aken, waarom zou ik dan naar Utrecht willen?.
Smerig gebied daarquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar wij hebben Maastricht, Hasselt, Keulen en Aken, waarom zou ik dan naar Utrecht willen?.
Mijn oma is 100% Duitse zelfs, ze leeft nog en wordt in dec 105 jaar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nep Nederlander
Je hoort je meer aangetrokken te voel tot de andere steden in Nederland dan de steden in het buitenland.
Wauw!quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn oma is 100% Duitse zelfs, ze leeft nog en wordt in dec 105 jaar.
Ik weet niet of ik haar dat na kan gaan doen maar zeker respectquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn oma is 100% Duitse zelfs, ze leeft nog en wordt in dec 105 jaar.
Is de moeder van mijn moeder, en mijn moeder is nu 85 jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |