Roadtripsquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar heb ik eens vijf dagen over gedaan, bleven wat langer op een eiland in de buurt van Bordeax hangen onderweg
Dat is toch een uur minder voor maar een klein stukje dichterbij. Zijn vliegtuigen sneller geworden ineens?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Schiphol- Porto was net iets langer dan twee uur geloof ik. Schiphol-Lissabon 2,5 uur.
Je bent in de war met Marc-Marie, maar we praten echt niet allemaal zo hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat noemt men in de volksmond censuur
Wat is mijn favoriete woord dan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee ik ga nog lekker even anderhalf topic door over je favoriete woord.
Ik denk ik hou rekening hier met de tere zieltjes van jullie en ga niet vol losquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent in de war met Marc-Marie, maar we praten echt niet allemaal zo hoor.
Ehh ja, met moeder en zoonquote:
menboobs!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Wij compenseren dat met een flinke dosis gezonde humor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk ik hou rekening hier met de tere zieltjes van jullie en ga niet vol los
Hangt o.a. van de vliegroute af en of je wind mee hebtquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is toch een uur minder voor maar een klein stukje dichterbij. Zijn vliegtuigen sneller geworden ineens?
Wind mee ligt er meer aan wat je er voor gegeten hebtquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hangt o.a. van de vliegroute af en of je wind mee hebt![]()
En Faro en Porto liggen nog best een stuk uit elkaar.
Nee, dat tel ik niet eens meequote:Op dinsdag 20 september 2016 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Lissabon - Faro vliegen was alleen al 30 minuten ofzo.
Maar bij vliegen vergeten jullie zekers alle tijd dat je op het vliegveld moet rondhangen?
Nee, serieus, dat bepaalt wel hoe snel je ergens bent.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wind mee ligt er meer aan wat je er voor gegeten hebt
Inchecken kan tegenwoordig toch vantevoren?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Lissabon - Faro vliegen was alleen al 30 minuten ofzo.
Maar bij vliegen vergeten jullie zekers alle tijd dat je op het vliegveld moet rondhangen?
Weet ik, kan zo tussen hier en Rome 25 min goed makenquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, serieus, dat bepaalt wel hoe snel je ergens bent.
Ik woon niet om de hoek van het vliegveld en je moet toch altijd nog door beveiliging en zulks. Vaak toch nog iets van 45 min extra hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Inchecken kan tegenwoordig toch vantevoren?
Oftewel, daarna moet je wachten tot iedereen er echt is en of jouw vliegtuig wel meteen weg mag.
Kan soms heel veel extra uren betekenen, maar is nog altijd sneller dan met de auto
Leuke treinreis?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens was Mexilhoeira Grande - Braga iets van 8 uur met de trein
Met al die lagen stof word je waarschijnlijk extra gecontroleerd.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik woon niet om de hoek van het vliegveld en je moet toch altijd nog door beveiliging en zulks. Vaak toch nog iets van 45 min extra hoor.
Mexilhoeria Grande - Faro kan ik dromen, boemeltreintje.quote:
Voor vliegreizen kleed ik mij anders zodat het gemakkelijker allemaal gaat. Je wilt geen stiptease doen bij de beveiliging.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met al die lagen stof word je waarschijnlijk extra gecontroleerd.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mexilhoeria Grande - Faro kan ik dromen, boemeltreintje.
Faro - Lissabon echt mooie treinreisGewoon met een soort intercity waar je wel zitplaatsen toe krijgt aangewezen, maar je gaat eerst door het stukje bergen en dan een lang stuk door Alentenjo. Gewoon mooi landschap.
Lissabon - Braga was met een super snelle trein iets van 220 km/h. Vond ik iets minder leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |