Ik hoefde het alleen maar te typenquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je spreekt het dan ook uit als kawaai-ie in plaats van kawaai.
In die 2,5 uur van Amsterdam naar Limburg kan ik dus ook naar Portugal reizenquote:
En dat lukte al niet foutloos.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoefde het alleen maar te typen
Portugal is toch altijd 3,5 uur geweest.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In die 2,5 uur van Amsterdam naar Limburg kan ik dus ook naar Portugal reizen
Limburg is wel veel mooier hoor, en vriendelijke mensen enzo.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja, maar ja. wie gaat er nou naar portugal als je ook naar limburg kunt..quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, slecht he?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat lukte al niet foutloos.
Alleen dan dat piep accentquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Limburg is wel veel mooier hoor, en vriendelijke mensen enzo.
Portugal hield ik regelmatig een week vol of langer, Limburg een dag.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
quote:
Piep? Wat is dat nou weer voor kolder.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen dan dat piep accentkan je veel beter in de Achterhoek zijn
Ik heb er drie weken geleden toch echt 2,5 uur over gedaan. Korter zelfsquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Portugal is toch altijd 3,5 uur geweest.
Ja, vliegend.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb er drie weken geleden toch echt 2,5 uur over gedaan. Korter zelfs
Haquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja daar zeg je me wat eigenlijkquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ja. wie gaat er nou naar portugal als je ook naar limburg kunt..
Vanaf waar naar waar?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb er drie weken geleden toch echt 2,5 uur over gedaan. Korter zelfs
Dat noemt men in de volksmond censuurquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Piep? Wat is dat nou weer voor kolder.
Vanuit Maastricht moet je nog eerst 2,5 uur met de trein.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Vanaf waar naar waar?
Ik deed meestal schiphol - Faro
Daar heb ik eens vijf dagen over gedaan, bleven wat langer op een eiland in de buurt van Bordeax hangen onderwegquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, Portugal met de auto is idd ietsje langer...
Schiphol- Porto was net iets langer dan twee uur geloof ik. Schiphol-Lissabon 2,5 uur.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Vanaf waar naar waar?
Ik deed meestal schiphol - Faro
Nee ik ga nog lekker even anderhalf topic door over je favoriete woord.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoefde het alleen maar te typen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |