quote:
Dat zou perfect zijn!quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mini-appartementje. Dus woonkamertje, slaapkamertje, keuken, badkamer. Centrum Wageningen, oud gebouw.
waar kwam je wel niet vandaan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:48 schreef Arch-Indar het volgende:
Amsterdam... 1 uur en 45 min later....
Hoi Miauwquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Dat zou perfect zijn!
Volgende week hoor je het dus, spannond!
Binnen 1 uur en 45 minuten naar A'dam red je niet van hieruit, niet met de trein en niet met de auto.quote:
Ben je op de fiets?quote:
Misschien heb je deze keer mazzel....quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Er doen al 37 mensen mee aan de loting. Daag huisje
Niet de moed nu al opgeven.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is meer kans dan een of andere loterijquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien heb je deze keer mazzel....
Ik wilde een tijdje geleden naar Maastricht met de trein, dat is idd gewoon 2 uurquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Binnen 1 uur en 45 minuten naar A'dam red je niet van hieruit, niet met de trein en niet met de auto.
Denk dat ik gewoon lekker hier blijf.
Als je dat al gaat lukken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde een tijdje geleden naar Maastricht met de trein, dat is idd gewoon 2 uur
Zie het als 2 uur lekker achteroven zitten, genieten van het veranderende landschap, boekje lezen. Ontspannen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde een tijdje geleden naar Maastricht met de trein, dat is idd gewoon 2 uur
Arme knul.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben op doorreis. Almere is eindstation.
Ja, dat zou ik normaal gesproken ook doen, maar was nu met iemand die beperkte tijd had. Dus een dagje Maastricht werd een dagje Rotterdamquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zie het als 2 uur lekker achteroven zitten, genieten van het veranderende landschap, boekje lezen. Ontspannen.
2 uur, 23 minuten,quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik normaal gesproken ook doen, maar was nu met iemand die beperkte tijd had. Dus een dagje Maastricht werd een dagje Rotterdam
Dat is vier en een half uur!quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
2 uur, 23 minuten,
1× overstappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |