Waarquote:
Moet hoedjesdag met een hoofdletter?quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:33 schreef Toekito het volgende:
Godzijdank woon ik niet meer in DH, wat was het vorig jaar een puinhoop zeg met Hoedjesdag.
Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet hoedjesdag met een hoofdletter?
Of ik heb die dag toen Hoedjesdag behandeld werd op school gemist, dat kan uiteraard ook.quote:
Dat is indd mazzel.quote:Mazzelaar wint ruim 2 miljoen met 5 euro inzet in Amsterdam...
wat een boefjequote:Op dinsdag 20 september 2016 08:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
En 'rapper Boef' heft spijt van de beledigingen richting politie, wat een losert zeg.
Dat soort typetjes missen toch minimaal één hersencel, waarschijnlijk het gevolg van generaties lang inteelt.quote:
Niet als het melkreservoir leeg is neequote:Op dinsdag 20 september 2016 08:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het niet gereinigd is mot je het niet?
cappuccino zonder melk is toch gewoon koffie?quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet als het melkreservoir leeg is neeDie vullen ze pas bij zodra het reinigingsprogramma is doorlopen. En een cappuccino zonder melk
Koffie is niet te zuipen zonder melk. Nepkoffie ftwquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
cappuccino zonder melk is toch gewoon koffie?
quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Koffie is niet te zuipen zonder melk. Nepkoffie ftw
beetje fake boefje dusquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
En 'rapper Boef' heeft spijt van de beledigingen richting politie, wat een losert zeg.
ik zie een omgedraaide wereld, melk is juist een beetje een zinloos smaakverpestend extra ingredientquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Koffie is niet te zuipen zonder melk. Nepkoffie ftw
Jup.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie een omgedraaide wereld, melk is juist een beetje een zinloos smaakverpestend extra ingredient
Mensen drinken ook Breezers en Radler.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jup.
Waarom zou je iets drinken als je het eigenlijk niet lekker vindt en de smaak moet camoufleren?
Bestaat dat nog? breezers? Is dat niet tegenwoordig iets van Jillz?quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mensen drinken ook Breezers en Radler.
Ik heb best lekker geslapen, voel me redelijk uitgerust.quote:
Same shit, different name.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? breezers? Is dat niet tegenwoordig iets van Jillz?
Elke zaterdag 1 breezer hier. Woooohooquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? breezers? Is dat niet tegenwoordig iets van Jillz?
Vind je?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ook echt 100% andere shit..
WOOOHH niet zo ruig hoor pfoe....quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Elke zaterdag 1 breezer hier. Woooohoo
Dat zijn geen mensen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mensen drinken ook Breezers en Radler.
Kawai is een familienaam.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht aan een Kawai piano...
de een is een drupje bacardi met een zoet smaakje, de ander is appelcider die is afgezwakt qua smaak zodat deze toegankelijker is voor vrouwen, dus ja, dat vind ik 2 verschillende dingen..quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind je?
Zoete troep met een vleugje alcohol, ik zie het verschil niet.
Educatief topic weer. Sta er iedere keer van te kijken wat ik hier leer.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kawai is een familienaam.
drakin bedoelde kawaii, Japanse woord voor schattig.
Ah, drakin, dat verklaart, die is altijd vaag.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kawai is een familienaam.
drakin bedoelde kawaii, Japanse woord voor schattig.
Ennn gerepareerdquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:30 schreef Muck het volgende:
Mogge![]()
Zo eens vriendjes maken met onze it'er. Het docking station in mijn bureau werkt niet zo goed
Nuff said.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de een is een drupje bacardi met een zoet smaakje, de ander is appelcider die is afgezwakt qua smaak zodat deze toegankelijker is voor vrouwen, dus ja, dat vind ik 2 verschillende dingen..
gewone appelcider vind ik prima te drinken
Voor mijn dagelijkse caffeineshotquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jup.
Waarom zou je iets drinken als je het eigenlijk niet lekker vindt en de smaak moet camoufleren?
quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Voor mijn dagelijkse caffeineshot
Helpt bij mij dus niet hèquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neem dit, dat werkt veel beter.![]()
Dan werk je dagen door zonder slapen.
m'n koffie, wat doe jequote:Op dinsdag 20 september 2016 09:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, drakin, dat verklaart, die is altijd vaag.
wat een onzinquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nuff said.
Zuip dan gewoon niet.![]()
Wees blij het is namelijk nogal rotzooi.quote:
Niets is goed voor je.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wees blij het is namelijk nogal rotzooi.![]()
Niet goed voor je.
Tegenwoordig lijkt het wel die kant op te gaanquote:
Zoals wie?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn paupers die het daar niet mee eens zijn
quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegewoordig lijkt het wel die kant op te gaan
Ja wie eet dan ook uberhaupt chocolaquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mensen zullen vast ook opmerkingen maken op mijn chocoladeontbijt
Hmm, het gaat, het is wel droog, maar straks toch een jasje aan als ik de deur uit ga.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat weten we![]()
Lekker weer vandaag hè?
nee ik hou het netjes. Anders slecht voorbeels voor de kinderen en zo.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WOOOHH niet zo ruig hoor pfoe....
Chocolaquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wie eet dan ook uberhaupt chocola![]()
zit er nog brood bij? of is je ontbijt gewoon een blok milka?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mensen zullen vast ook opmerkingen maken op mijn chocoladeontbijt
Laat me radenquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
noem je mij hier nu een pauper?
Nee, ik maakte een grapje.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit er nog brood bij? of is je ontbijt gewoon een blok milka?
quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
noem je mij hier nu een pauper?
Wat heb je op?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Chocola![]()
Maar nee, ik heb een verantwoord ontbijt gehad.
Mogguh muisquote:
Roggebrood, kaas en komkommerquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Wat heb je op?
[..]
Mogguh muis
Nee hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snap er niks van
zal wel aan mij liggen
verwarring alomquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik had ineens geen zin meer om op het onderwerp door te gaan
Nee man.quote:
nope, speelschema staat nog niet online.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee man.
Next onderwerp.
Heb je die trip nou Hongarije nou al geboekt?
quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope, speelschema staat nog niet online.
en ik betwijfel of ik wel geld heb
tja, weet jij er nog 1?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Tijd dat je een rijke vrouw vindt
Bericht of ik het huisje wel of niet heb. Maar dat is pas volgende week.quote:
o een extra i zo kwawaiiiquote:Op dinsdag 20 september 2016 01:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je spelt het alleen wel kawaii.
Zit je in spanning?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bericht of ik het huisje wel of niet heb. Maar dat is pas volgende week.
Oh, ik hoop het voor je!quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bericht of ik het huisje wel of niet heb. Maar dat is pas volgende week.
Ja tuurlijk. Het is een soort loterij, bij andere huizen waarop ik reageer is het gelijk van er zijn nog 50 mensen voor je dus dan weet je het wel.quote:
Mini-appartementje. Dus woonkamertje, slaapkamertje, keuken, badkamer. Centrum Wageningen, oud gebouw.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik hoop het voor je!
Ik heb gisteren wel zoiets voorbij zien komen, maar niet echt gelezen![]()
Wat voor huisje?
Ik zit nog steeds voor je te duimen hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Het is een soort loterij, bij andere huizen waarop ik reageer is het gelijk van er zijn nog 50 mensen voor je dus dan weet je het wel.
Trein is snellerquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:48 schreef Arch-Indar het volgende:
Amsterdam... 1 uur en 45 min later....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |