Waarquote:
Moet hoedjesdag met een hoofdletter?quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:33 schreef Toekito het volgende:
Godzijdank woon ik niet meer in DH, wat was het vorig jaar een puinhoop zeg met Hoedjesdag.
Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet hoedjesdag met een hoofdletter?
Of ik heb die dag toen Hoedjesdag behandeld werd op school gemist, dat kan uiteraard ook.quote:
Dat is indd mazzel.quote:Mazzelaar wint ruim 2 miljoen met 5 euro inzet in Amsterdam...
wat een boefjequote:Op dinsdag 20 september 2016 08:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
En 'rapper Boef' heft spijt van de beledigingen richting politie, wat een losert zeg.
Dat soort typetjes missen toch minimaal één hersencel, waarschijnlijk het gevolg van generaties lang inteelt.quote:
Niet als het melkreservoir leeg is neequote:Op dinsdag 20 september 2016 08:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het niet gereinigd is mot je het niet?
cappuccino zonder melk is toch gewoon koffie?quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet als het melkreservoir leeg is neeDie vullen ze pas bij zodra het reinigingsprogramma is doorlopen. En een cappuccino zonder melk
Koffie is niet te zuipen zonder melk. Nepkoffie ftwquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
cappuccino zonder melk is toch gewoon koffie?
quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Koffie is niet te zuipen zonder melk. Nepkoffie ftw
beetje fake boefje dusquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
En 'rapper Boef' heeft spijt van de beledigingen richting politie, wat een losert zeg.
ik zie een omgedraaide wereld, melk is juist een beetje een zinloos smaakverpestend extra ingredientquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Koffie is niet te zuipen zonder melk. Nepkoffie ftw
Jup.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie een omgedraaide wereld, melk is juist een beetje een zinloos smaakverpestend extra ingredient
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |