toch niet met de trein vanuit Utrecht he?quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:57 schreef clixplicity het volgende:
goedemorgen! dadelijk weer eens richting den haag :-)
Nee, niet goed, veel te vroeg nog..........quote:
Net een vers bakkie gehaald. Facilitair had het apparaat gereinigd dus mooi tijd voor een cappuccinoquote:
als het niet gereinigd is mot je het niet?quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Net een vers bakkie gehaald. Facilitair had het apparaat gereinigd dus mooi tijd voor een cappuccino
Nu met gratis schuimquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Net een vers bakkie gehaald. Facilitair had het apparaat gereinigd dus mooi tijd voor een cappuccino
het is nooit tijd voor cappucinoquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat het land richting afgrond gaat boeit niet, zolang je maar een kek hoedje draagt.quote:
zinloze poppekast, net als alles wat met het koningshuis te maken heeftquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat het land richting afgrond gaat boeit niet, zolang je maar een kek hoedje draagt.
Dat is mijn punt, ga gewoon eens goed regeren en laat die poeha achterwege.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zinloze poppekast, net als alles wat met het koningshuis te maken heeft
dat gaat toch nooit gebeuren, ook als we een regering hebben met Groen Links, PVV of DENK (waarom bedenk ik precies de meest beroerde voorbeeldenquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is mijn punt, ga gewoon eens goed regeren en laat die poeha achterwege.
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:30 schreef Muck het volgende:
Mogge![]()
Zo eens vriendjes maken met onze it'er. Het docking station in mijn bureau werkt niet zo goed
Op NPO1, allemaal onranjegekken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat gaat toch nooit gebeuren, ook als we een regering hebben met Groen Links, PVV of DENK (waarom bedenk ik precies de meest beroerde voorbeelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |