SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koens verjaardagsmeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond de gekste-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kawai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
nopequote:Op dinsdag 20 september 2016 00:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Is toch leuk? De Zwarte wel he?
En deze is tenminste betaalbaarOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
welquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ben vanavond spontaan allergisch voor dat woord gewordenquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heeft ie al heeel erg lang anders, die faceless smilequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik kende die smiley alleen van APK en ik dacht dat hij hem gemaakt hadquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft ie al heeel erg lang anders, die faceless smile![]()
![]()
Maar nu kom je ook eens ergens anders op Fok natuurlijk en zie je dat APK niet zomaar de credits kan krijgen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kende die smiley alleen van APK en ik dacht dat hij hem gemaakt had
Of hij verkocht zijn ontwerp duur aan forumsmilies.nlDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
op bed en moeiig aan het wordenquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe gaat ie nu Koen?![]()
Een bannie hem ik maar twee keer gehad gelukkigen daar?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ben jij niet 1 van die 2 met te grote hoed?quote:
ja zo leer je nog eens ietsquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar nu kom je ook eens ergens anders op Fok natuurlijk en zie je dat APK niet zomaar de credits kan krijgen.
Of hij verkocht zijn ontwerp duur aan forumsmilies.nl![]()
![]()
ow!quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben jij niet 1 van die 2 met te grote hoed?![]()
![]()
ook wel moeiig eigenijkquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op bed en moeiig aan het wordenen daar?
![]()
![]()
Maar ja, dat zijn dan eerst 2 scheidingen, of er moeten nog 2 bij staan, Griek en een stampende mevr.Koenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Er is meer Fokquote:
Ik ga niet scheiden voor zover ik weetquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ja, dat zijn dan eerst 2 scheidingen, of er moeten nog 2 bij staan, Griek en een stampende mevr.Koenwas het niet van plan eigenlijk ..
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ja, dat zijn dan eerst 2 scheidingen, of er moeten nog 2 bij staan, Griek en een stampende mevr.Koen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dan maar samen moeiig zijn, dat scheidtrouwgedoe ook altijd. Leven kan zoveel simpeler.quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga niet scheiden voor zover ik weetwas het niet van plan eigenlijk ..
zelfs ik heb het nog niet op de agenda staanquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga niet scheiden voor zover ik weetwas het niet van plan eigenlijk ..
Same shit, different day
SC hopper present![]()
je moet er nog maar eens een paar nachtjes over slapen dan... al weet ik niet hoe lang j ditquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfs ik heb het nog niet op de agenda staan
al doet natuurlijk... maar goed leuk is anders Koen, snap ik![]()
![]()
Als je daar gelukkig mee bent, gewoon jaren doorgaan toch?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfs ik heb het nog niet op de agenda staanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
huidige psychische problemen swizzle duurt al sinds 2005quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
je moet er nog maar eens een paar nachtjes over slapen dan... al weet ik niet hoe lang j dit
al doet natuurlijk... maar goed leuk is anders Koen, snap ik
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ja dat is lang....................................quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
huidige psychische problemen swizzle duurt al sinds 2005![]()
zo lang dat het went.....quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat is lang....................................Same shit, different day
SC hopper present![]()
eerst nog verkering of heb je die al?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:52 schreef chufi het volgende:
Trouwen ga ik iig nog niet doen op korte termijn![]()
zo ja... vertel eens?![]()
![]()
Verkering en dan ondertrouw... Ja wie weetquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
eerst nog verkering of heb je die al?![]()
zo ja... vertel eens?![]()
we horen het wel dan .. of niet dat kan ookquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Verkering en dan ondertrouw... Ja wie weet![]()
![]()
Ja zo werkt dat meestal, wie weet doen we wel een Fok-party vooraf , maar misschien is het in een warm land .. Geen idee..quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:56 schreef FANN het volgende:
[..]
we horen het wel dan .. of niet dat kan ook![]()
Nah... dan kan ik niet komenquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat meestal, wie weet doen we wel een Fok-party vooraf , maar misschien is het in een warm land .. Geen idee..![]()
maar ik was ook niet uitgenodigd geloof ik![]()
![]()
Er zijn nog geen kaarten verstuurd hoorquote:Op dinsdag 20 september 2016 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dan kan ik niet komen![]()
maar ik was ook niet uitgenodigd geloof ik![]()
owquote:Op dinsdag 20 september 2016 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn nog geen kaarten verstuurd hoor![]()
ik had mijn kaartjes zelf getypt![]()
![]()
Die heb ik alleen nog maar bijgewoond, nooit zelf gehad.. Kost een vermogen ... Weet niet of dat mn ding is..quote:Op dinsdag 20 september 2016 01:02 schreef FANN het volgende:
Zal wel een Spaanse bruiloft worden Chuf![]()
Ik geloof dat het 80 gulden was die van mijquote:Op dinsdag 20 september 2016 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik alleen nog maar bijgewoond, nooit zelf gehad.. Kost een vermogen ... Weet niet of dat mn ding is..![]()
![]()
Die van mij was gratisquote:Op dinsdag 20 september 2016 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geloof dat het 80 gulden was die van mij![]()
![]()
Kan ook... misschien dat dat ondertouw 80 gulden koste ofzo... weet ik niet meer...quote:
In elk geval was het gen dure bedoening, kon ook niet... geen centjes![]()
![]()
In pak?quote:Op dinsdag 20 september 2016 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet , maar mn ex ook niet .. beide in pakIs ook wel bijzonder... dom geleend jurkie had ik,ik had gewoon lekker in spijkerbroek
moeten gaan... maar die heb ik meteen weer aangetrokken toen we thuis waren..![]()
Haar ouders waren over met een bevriend stel en mijn ouder en verder wat kennissen .. Na huwelijk borrel bij mn broer thuis en daar nog een etentje in de stad.. Volgende ochtend moest ze weer mee met dr ouder om nog even wat unfinished business te regelen in Spanje met haar winkel in decor zaken... ...![]()
ah...quote:Op dinsdag 20 september 2016 01:19 schreef chufi het volgende:
Haar ouders waren over met een bevriend stel en mijn ouder en verder wat kennissen .. Na huwelijk borrel bij mn broer thuis en daar nog een etentje in de stad.. Volgende ochtend moest ze weer mee met dr ouder om nog even wat unfinished business te regelen in Spanje met haar winkel in decor zaken... ...
ja ook geen heel circus dus hoeft voor mij ook allemaal niet dat gedoe..........![]()
Fok Party? Heb je een vriendinnetje op Fok gevonden dan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat meestal, wie weet doen we wel een Fok-party vooraf , maar misschien is het in een warm land .. Geen idee..Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee hoezo dat nu weer.. Ik hossel toch alleen maar watquote:Op dinsdag 20 september 2016 01:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Fok Party? Heb je een vriendinnetje op Fok gevonden dan?![]()
Je spelt het alleen wel kawaii.quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben vanavond spontaan allergisch voor dat woord geworden🐙![]()
Boeit het ?quote:Op dinsdag 20 september 2016 01:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je spelt het alleen wel kawaii.![]()
Misschien moeten we dan wel een modje wakker schreeuwen om de TT aan te passenquote:Op dinsdag 20 september 2016 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand al moeite heeft met het zien van een woord misschien wel.![]()
![]()
![]()
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Mogge![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Avond
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
toch niet met de trein vanuit Utrecht he?quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:57 schreef clixplicity het volgende:
goedemorgen! dadelijk weer eens richting den haag :-)Same shit, different day
SC hopper present![]()
Goeie morgen allemaal
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!![]()
Nee, niet goed, veel te vroeg nog..........quote:
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Net een vers bakkie gehaald. Facilitair had het apparaat gereinigd dus mooi tijd voor een cappuccinoquote:
mag het weten![]()
als het niet gereinigd is mot je het niet?quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Net een vers bakkie gehaald. Facilitair had het apparaat gereinigd dus mooi tijd voor een cappuccinoSame shit, different day
SC hopper present![]()
Nu met gratis schuimquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Net een vers bakkie gehaald. Facilitair had het apparaat gereinigd dus mooi tijd voor een cappuccino
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!![]()
het is nooit tijd voor cappucinoquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Net een vers bakkie gehaald. Facilitair had het apparaat gereinigd dus mooi tijd voor een cappuccino![]()
![]()
Dat het land richting afgrond gaat boeit niet, zolang je maar een kek hoedje draagt.quote:
zinloze poppekast, net als alles wat met het koningshuis te maken heeftquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat het land richting afgrond gaat boeit niet, zolang je maar een kek hoedje draagt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is mijn punt, ga gewoon eens goed regeren en laat die poeha achterwege.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zinloze poppekast, net als alles wat met het koningshuis te maken heeft
Nederlanders schijnen namelijk over het algemeen niet zo tevreden te zijn, dat hoorde ik gisteren althans.
Mogge![]()
Zo eens vriendjes maken met onze it'er. Het docking station in mijn bureau werkt niet zo goedIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
dat gaat toch nooit gebeuren, ook als we een regering hebben met Groen Links, PVV of DENK (waarom bedenk ik precies de meest beroerde voorbeeldenquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is mijn punt, ga gewoon eens goed regeren en laat die poeha achterwege.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:30 schreef Muck het volgende:
Mogge![]()
Zo eens vriendjes maken met onze it'er. Het docking station in mijn bureau werkt niet zo goed![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Op NPO1, allemaal onranjegekken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat gaat toch nooit gebeuren, ook als we een regering hebben met Groen Links, PVV of DENK (waarom bedenk ik precies de meest beroerde voorbeelden
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: