Die heb ik alleen nog maar bijgewoond, nooit zelf gehad.. Kost een vermogen ... Weet niet of dat mn ding is..quote:Op dinsdag 20 september 2016 01:02 schreef FANN het volgende:
Zal wel een Spaanse bruiloft worden Chuf
Ik geloof dat het 80 gulden was die van mijquote:Op dinsdag 20 september 2016 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik alleen nog maar bijgewoond, nooit zelf gehad.. Kost een vermogen ... Weet niet of dat mn ding is..
Die van mij was gratisquote:Op dinsdag 20 september 2016 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geloof dat het 80 gulden was die van mij
Kan ook... misschien dat dat ondertouw 80 gulden koste ofzo... weet ik niet meer...quote:
In pak?quote:Op dinsdag 20 september 2016 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet , maar mn ex ook niet .. beide in pak
ah...quote:Op dinsdag 20 september 2016 01:19 schreef chufi het volgende:
Haar ouders waren over met een bevriend stel en mijn ouder en verder wat kennissen .. Na huwelijk borrel bij mn broer thuis en daar nog een etentje in de stad.. Volgende ochtend moest ze weer mee met dr ouder om nog even wat unfinished business te regelen in Spanje met haar winkel in decor zaken... ...
Fok Party? Heb je een vriendinnetje op Fok gevonden dan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat meestal, wie weet doen we wel een Fok-party vooraf , maar misschien is het in een warm land .. Geen idee..
Nee hoezo dat nu weer.. Ik hossel toch alleen maar watquote:Op dinsdag 20 september 2016 01:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Fok Party? Heb je een vriendinnetje op Fok gevonden dan?
Je spelt het alleen wel kawaii.quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben vanavond spontaan allergisch voor dat woord geworden
Boeit het ?quote:Op dinsdag 20 september 2016 01:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je spelt het alleen wel kawaii.
Misschien moeten we dan wel een modje wakker schreeuwen om de TT aan te passenquote:Op dinsdag 20 september 2016 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand al moeite heeft met het zien van een woord misschien wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |