SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koens verjaardagsmeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond de gekste-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Fogel op 19-09-2016 22:52:42 ]I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
jawel mens, dat hebben we al tig keer gezegd, kun je gewoon instellen mobielquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 22:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alsof je ooit bent weggweest, Oscar![]()
![]()
Was je nog geen Gerda dan?quote:Op maandag 19 september 2016 22:42 schreef -Miauw- het volgende:
Gerda in wording hier, een half uur eerder weggaan bij een concert
Welk concert?![]()
Je had alle wijn al opgedronken?quote:Op maandag 19 september 2016 22:42 schreef -Miauw- het volgende:
Gerda in wording hier, een half uur eerder weggaan bij een concertI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Officieel nog niet, maar ik ga binnenkort op voor mijn certificaatquote:Op maandag 19 september 2016 22:42 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Was je nog geen Gerda dan?
Welk concert?![]()
Yuna.With the stars as her umbrella![]()
ik keekquote:Op maandag 19 september 2016 22:43 schreef chufi het volgende:
@Vogel haal dat plaatje ook maar ff uit de OT..
Pics or it didn't happen![]()
Gecertificeerde Gerdaquote:Op maandag 19 september 2016 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Officieel nog niet, maar ik ga binnenkort op voor mijn certificaat![]()
Yuna.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 22:43 schreef chufi het volgende:
@Vogel haal dat plaatje ook maar ff uit de OT..
Waarom?I'm surrounded by morons!
Goed hoor moppie.quote:Op maandag 19 september 2016 22:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maakt niet uit pop![]()
Hoe is het verder?En daar?
![]()
Concert.quote:Ha, dan was ik misschien nog wel geblevenquote:![]()
We liepen langs de bewaker en die keek ons aan en zei: "Gaan jullie nu al? Ach ja het is maandag hè"
With the stars as her umbrella![]()
het mens is 46 Joosie, dan doe je dat niet meerquote:Op maandag 19 september 2016 22:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oeh, altijd nice! Lekker vooraan staan fangirlen?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Cool as a cucumberquote:Op maandag 19 september 2016 22:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oeh, altijd nice! Lekker vooraan staan fangirlen?![]()
Maar we stonden boven, vooraan ja.With the stars as her umbrella![]()
Het mensquote:Op maandag 19 september 2016 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
het mens is 46 Joosie, dan doe je dat niet meerKlinkt zo denigrerend, dat zeg je niet over Miauw
![]()
Ach, age is just a number. Als het nu Miauw haar favo band is kan fangirlen best heur
mag het weten![]()
Mja, hangt van de 80's band afquote:Op maandag 19 september 2016 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
het mens is 46 Joosie, dan doe je dat niet meer![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 22:46 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Suske & Wiske en de Gecertificeerde Gerda
Thanks, top dit. Ik had net iedereen zo ver dat ze weer geloofden dat ik een 30+er wasquote:Op maandag 19 september 2016 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
het mens is 46 Joosie, dan doe je dat niet meer![]()
Maanden werk Molo, máánden
quote:Op maandag 19 september 2016 22:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het mensKlinkt zo denigrerend, dat zeg je niet over Miauw
![]()
Ach, age is just a number. Als het nu Miauw haar favo band is kan fangirlen best heur
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Aaaaaaaaaaaaaand it's gonequote:Op maandag 19 september 2016 22:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Thanks, top dit. Ik had net iedereen zo ver dat ze weer geloofden dat ik een 30+er was![]()
mag het weten![]()
Ik fangirl niet echt eigenlijkquote:Op maandag 19 september 2016 22:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
![]()
Ach, age is just a number. Als het nu Miauw haar favo band is kan fangirlen best heur![]()
Oh alleen bij Florence en bij Prince![]()
En Lenny![]()
Bij wie fangirl jij?With the stars as her umbrella![]()
Age is just a number. Totdat een ouwe knar van 90 een grietje van 19 neemt, dan roept men wat anders.![]()
![]()
Welke band precies?quote:Op maandag 19 september 2016 22:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Cool as a cucumber![]()
Maar we stonden boven, vooraan ja.
mag het weten![]()
ik mag dat, zeker sinds ik een feeldoe gekocht hebquote:Op maandag 19 september 2016 22:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
In dat geval is het getal op de bankrekening hét nummerquote:Op maandag 19 september 2016 22:49 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Age is just a number. Totdat een ouwe knar van 90 een grietje van 19 neemt, dan roept men wat anders.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Prince is dood. Brrrr.... Ga je daar bij fangirlen ja?quote:Op maandag 19 september 2016 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik fangirl niet echt eigenlijk![]()
En Lenny![]()
Bij wie fangirl jij?![]()
![]()
Take Thatquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Bij Miss Molly & Mequote:Op maandag 19 september 2016 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik fangirl niet echt eigenlijk![]()
En Lenny![]()
Bij wie fangirl jij?want Marlijn
mag het weten![]()
Een feeldoe?quote:Op maandag 19 september 2016 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
ik mag dat, zeker sinds ik een feeldoe gekocht heb![]()
Badplaats in Zuid Frankrijk?quote:Op maandag 19 september 2016 22:49 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Age is just a number. Totdat een ouwe knar van 90 een grietje van 19 neemt, dan roept men wat anders.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
30+ is een ruim begrip...quote:Op maandag 19 september 2016 22:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Thanks, top dit. Ik had net iedereen zo ver dat ze weer geloofden dat ik een 30+er was![]()
Miauw > Katachtige > Cougar, de puzzelstukjes vallen op hun plaatsPics or it didn't happen![]()
Net als: docente voost met scholier. Dan is het: niceeeeeeeeeeeeee. Docent paalt scholiere daarentegenquote:Op maandag 19 september 2016 22:49 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Age is just a number. Totdat een ouwe knar van 90 een grietje van 19 neemt, dan roept men wat anders.
mag het weten![]()
viel ie daarna gelijk dood neer?quote:Op maandag 19 september 2016 22:49 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja.quote:Op maandag 19 september 2016 22:50 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Prince is dood. Brrrr.... Ga je daar bij fangirlen ja?With the stars as her umbrella![]()
Ken Yuna alleen uit FF X-2quote:Op maandag 19 september 2016 22:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat zei ik net, Yuna. Een zangeres.
Mooie stem maar nogal saai.Watvoor genre? /teluiomyoutubeaanteslingeren
mag het weten![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Take ThatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BSBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel eerst effe netjes het papierwerk rondom het testament afwerken voordat men aan meneer begintquote:
Oh die ken ik niet.quote:Op maandag 19 september 2016 22:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bij Miss Molly & Mewant Marlijn
quote:Op maandag 19 september 2016 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]"volgens google" ook echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij weten wel beterOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
indien veel geld, voor beidequote:Op maandag 19 september 2016 22:52 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Hangt er vanaf voor wie je het dan roept.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Mijn imago is niet meer te reddenquote:Op maandag 19 september 2016 22:52 schreef clixplicity het volgende:
[..]
30+ is een ruim begrip...
Miauw > Katachtige > Cougar, de puzzelstukjes vallen op hun plaats
Ik wist niet zeker of Koos meelas vanavond dus ik koos zelf maar even voor de veilige wegquote:Op maandag 19 september 2016 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
"volgens google" ook echt![]()
Wij weten wel beter
die bijt zo je piemel erafquote:Op maandag 19 september 2016 22:54 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Pas maar op als die dochter van jou straks 18 is.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
dank uquote:Op maandag 19 september 2016 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of Koos meelas vanavond dus ik koos zelf maar even voor de veilige weg
teluiomuitteleggenquote:Op maandag 19 september 2016 22:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ken Yuna alleen uit FF X-2Watvoor genre? /teluiomyoutubeaanteslingeren
quote:Op maandag 19 september 2016 22:52 schreef clixplicity het volgende:
[..]
30+ is een ruim begrip...
Miauw > Katachtige > Cougar, de puzzelstukjes vallen op hun plaatsHa, busted!quote:
mag het weten![]()
Yuna klinkt als een feministisch woord voor kutquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ja precies!quote:Op maandag 19 september 2016 22:55 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Die kijkt ze er af met die boze ogen van haar.
Het zou kunnenquote:Op maandag 19 september 2016 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Yuna klinkt als een feministisch woord voor kut
hee nieuw topicDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Maar ik ging koffie makenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ga nog maar effe wat thee zetten. Heb al genoeg koffie achter de kiezen voor vandaag
"Yuna en Yoni en de geheime grot van plezier"quote:Op maandag 19 september 2016 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Yuna klinkt als een feministisch woord voor kutPics or it didn't happen![]()
Ze zegt geen leopard te hebben.quote:Op maandag 19 september 2016 22:57 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Miauw de Cougar in zo'n luipaard legging.... Ik zie het al helemaal voor me"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Dat wil je nietquote:Op maandag 19 september 2016 22:57 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Miauw de Cougar in zo'n luipaard legging.... Ik zie het al helemaal voor me
Google ftw, een of andere zangeres die mij niks zegt.quote:Google ftw, een of andere zangeres die jou niks zegtquote:
mag het weten![]()
En dat klopt ook.quote:Op maandag 19 september 2016 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zegt geen leopard te hebben.With the stars as her umbrella![]()
je moet de ingang alleen wel even kunnen vinden tussen alle dikke lange haren doorquote:Op maandag 19 september 2016 22:58 schreef clixplicity het volgende:
[..]
"Yuna en Yoni en de geheime grot van plezier"
het staat hier op vrijdag meestal wel op de achtergrond aan, stuk minder irritant dan die RTL4 kinderbaggerquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Gare uitspraak. Maar het klinkt wel vrolijk.quote:Op maandag 19 september 2016 22:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Google ftw, een of andere zangeres die mij niks zegt.
[..]
Google ftw, een of andere zangeres die jou niks zegtWith the stars as her umbrella![]()
Deze MI houdt ik vast voor het slapengaan! Welterusten!quote:Op maandag 19 september 2016 22:57 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Miauw de Cougar in zo'n luipaard legging.... Ik zie het al helemaal voor mePics or it didn't happen![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 23:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had dezelfde wilde fantasie.
quote:
Vond haar een stuk leuker de hoek uit komen in samenwerking met Waylonquote:Op maandag 19 september 2016 23:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gare uitspraak. Maar het klinkt wel vrolijk.
mag het weten![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 23:02 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Deze MI houdt ik vast voor het slapengaan! Welterusten!![]()
Oh god, een bonte avondquote:Op maandag 19 september 2016 23:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vond haar een stuk leuker de hoek uit komen in samenwerking met Waylon![]()
Daarom luister ik dus niet graag naar Nederlandse artiesten
Zijn de nieuwe gaten in de OP jullie al opgevallen?I'm surrounded by morons!
De meeste dromen zijn bedrogggggggg..quote:
ik ken een fokster die dansoptredens doet bij zulke feestenquote:Op maandag 19 september 2016 23:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god, een bonte avond![]()
Daarom luister ik dus niet graag naar Nederlandse artiesten
ik heb mijn eigen gatenquote:Op maandag 19 september 2016 23:05 schreef Fogel het volgende:
Zijn de nieuwe gaten in de OP jullie al opgevallen?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Marijke heeft ook gaten heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen. En jij hebt daar ook aangezeten toch?quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 19 september 2016 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ken een fokster die dansoptredens doet bij zulke feesten![]()
Sorry als ik je beledigd heb Fokster!With the stars as her umbrella![]()
Heb haar pas ontdekt door wie is de molquote:Op maandag 19 september 2016 23:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god, een bonte avond![]()
Daarom luister ik dus niet graag naar Nederlandse artiestenToen kwam ik erachter dat ze Danni Lowinski speelde op sbs6. Dat allemaal gekeken. Kwam ik achter haar muziekband. Theateroptredens van bezocht. Niet perse mijn genre, maar ach wel leuk vrolijke muziek
mag het weten![]()
was een hele belevenis jaquote:Op maandag 19 september 2016 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Marijke heeft ook gaten heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen. En jij hebt daar ook aangezeten toch?
we begonnen klein en krap, maar snel werd het een flink gat
Ik kan getuigen, a charge en dechargequote:Op maandag 19 september 2016 23:08 schreef Molo het volgende:
[..]
was een hele belevenis ja
we begonnen klein en krap, maar snel werd het een flink gat
mag het weten![]()
Ik hoefde ze alleen maar te brandenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dit moet ik ook maar een keer Googelen danquote:Op maandag 19 september 2016 23:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb haar pas ontdekt door wie is de molToen kwam ik erachter dat ze Danni Lowinski speelde op sbs6. Dat allemaal gekeken. Kwam ik achter haar muziekband. Theateroptredens van bezocht. Niet perse mijn genre, maar ach wel leuk vrolijke muziek
ze reageert ook wel altijd gepikeerd als mensen het afzeiken, is echt zo'n naief blij eiquote:Op maandag 19 september 2016 23:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Sorry als ik je beledigd heb Fokster!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wat ben je toch een beest.quote:Op maandag 19 september 2016 23:10 schreef Molo het volgende:
[..]
ze reageert ook wel altijd gepikeerd als mensen het afzeiken, is echt zo'n naief blij ei
Zijn er al prijzen voor lomp te verdelen?quote:
I hope soquote:Op maandag 19 september 2016 23:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn er al prijzen voor lomp te verdelen?
Google is your friendquote:Op maandag 19 september 2016 23:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit moet ik ook maar een keer Googelen dan![]()
Ik ga mijn nest induiken. Al weken lang kan ik mij er niet toe krijgen tot een slaapritme van 22;00-06:00
mag het weten![]()
Heerlijkquote:Op maandag 19 september 2016 23:10 schreef Molo het volgende:
[..]
ze reageert ook wel altijd gepikeerd als mensen het afzeiken, is echt zo'n naief blij ei
Slaap lekkerquote:Op maandag 19 september 2016 23:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Google is your friend![]()
Ik ga mijn nest induiken. Al weken lang kan ik mij er niet toe krijgen tot een slaapritme van 22;00-06:00
quote:Op maandag 19 september 2016 23:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Pit ze.quote:Op maandag 19 september 2016 23:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat is vroeg?
Tijd is slechts een perceptie.I'm surrounded by morons!
06:15.quote:Op maandag 19 september 2016 23:18 schreef Fogel het volgende:
Wat is vroeg?
Tijd is slechts een perceptie.With the stars as her umbrella![]()
klinkt lekkerquote:Op maandag 19 september 2016 23:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn grillworsten zijn bijna klaar.
wel oude kaas dan he?quote:Op maandag 19 september 2016 23:18 schreef chufi het volgende:
Dat is trouwens best lekker koffie en kaasOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Half uur eerder dan wanneer mijn wekker begint te mekkeren.quote:I'm surrounded by morons!
Hmm wat voor koffie, wat voor kaas?quote:Op maandag 19 september 2016 23:18 schreef chufi het volgende:
Dat is trouwens best lekker koffie en kaasWith the stars as her umbrella![]()
Ga dan ook gewoon van FOK! als je moet slapenquote:Op maandag 19 september 2016 23:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan moet ik al op het station zijn
Moet om 15.00 u. in het ziekenhuis zijn, dat red ik wel.
Mekkeren nog welquote:Op maandag 19 september 2016 23:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Half uur eerder dan wanneer mijn wekker begint te mekkeren.
Ik vind het even lastig nu, in het donker opstaan. Ik moet er weer aan wennen.With the stars as her umbrella![]()
Maarquote:Op maandag 19 september 2016 23:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon van FOK! als je moet slapenquote:Op maandag 19 september 2016 23:17 schreef -Miauw- het volgende:
Ik moet vroeg op, maar ik heb geen zin om te slapen.mag het weten![]()
OK, wekkerenquote:Op maandag 19 september 2016 23:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mekkeren nog wel
Ik vind het even lastig nu, in het donker opstaan. Ik moet er weer aan wennen.
Er is een nieuwe uitvinding, het heet licht.I'm surrounded by morons!
Dit vooral. Krijgt er prompt herfstblues vanquote:Op maandag 19 september 2016 23:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het even lastig nu, in het donker opstaan. Ik moet er weer aan wennen.Nog net niet in donker weg en in donker terug, maar dat duurt ook niet lang meer
mag het weten![]()
Sterkte Moquote:Op maandag 19 september 2016 23:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet om 15.00 u. in het ziekenhuis zijn, dat red ik wel.![]()
Mwah, moet mogelijk zijnquote:Op maandag 19 september 2016 23:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet om 15.00 u. in het ziekenhuis zijn, dat red ik wel.![]()
Ik had een collega daar hoefde je voor 11.00 uur geen afspraak mee te maken want die was er gewoon nog niet. Een keer kwam hij om 13.20 aankakken "Oh, ik heb me verslapen."
goeie espresso met hele oude kaas, of een gerijpte zachte schapenkaasquote:Op maandag 19 september 2016 23:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm wat voor koffie, wat voor kaas?
Mijn gewenste bedtijd is niet om 22.00 uur hoor, die van jou wel toch?quote:
Is maar een praatje, meer niet.quote:
Het gaat om de boodschap.
Oh goed dat je dat even zegtquote:Op maandag 19 september 2016 23:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, wekkeren
Er is een nieuwe uitvinding, het heet licht.Binnenkort maar eens proberen.
Zit dat in flessen ofzo?
Moet je die daar deponeren ?quote:Op maandag 19 september 2016 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is maar een praatje, meer niet.
Het gaat om de boodschap.![]()
Herkenbaar, daarom 'plan' ik dus ook op zulke tijden.quote:Op maandag 19 september 2016 23:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mwah, moet mogelijk zijn![]()
Ik had een collega daar hoefde je voor 11.00 uur geen afspraak mee te maken want die was er gewoon nog niet. Een keer kwam hij om 13.20 aankakken "Oh, ik heb me verslapen."
Dan maar hopen dat dat praatje niet is van "sorry meneer mo-muffin, u heeft nog 2 maanden"quote:Op maandag 19 september 2016 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is maar een praatje, meer niet.
Het gaat om de boodschap.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik heb nog een paar kratten staan, wil je die zien?quote:Op maandag 19 september 2016 23:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh goed dat je dat even zegtBinnenkort maar eens proberen.
Zit dat in flessen ofzo?
I'm surrounded by morons!
Nee, de internist deelt me het resultaat van het laatste onderzoek van begin deze mnd mee.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
weer een nieuw woord voor piemel geleerdquote:Op maandag 19 september 2016 23:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar kratten staan, wil je die zien?
Nee, mijn gewenste bedtijd is: 00:00-08:00, 09:00 beginnen. Maarja, werkgever vergoedt geen woonwerkverkeer. Dalvrij is 50% goedkoper dan losse kaartjes in de spits scoren. Dan maar vroeg mijn nest uit, kan ik ook vroeg naar huisquote:Op maandag 19 september 2016 23:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn gewenste bedtijd is niet om 22.00 uur hoor, die van jou wel toch?
mag het weten![]()
Oh, ik mag weer in een pyama rond gaan lopen in de VSquote:Op maandag 19 september 2016 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
weer een nieuw woord voor piemel geleerd
Zit wel goed.quote:Op maandag 19 september 2016 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat dat praatje niet is van "sorry meneer mo-muffin, u heeft nog 2 maanden"
Oh dat lijkt me balen.quote:Op maandag 19 september 2016 23:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit vooral. Krijgt er prompt herfstblues vanNog net niet in donker weg en in donker terug, maar dat duurt ook niet lang meer
Ik heb geen last van winterdipjes hoor, ik vind het wel gezellig.
Maar ik word altijd wakker door het licht in de slaapkamer en dat is nu dus op een ander tijdstop dus word ik later wakker etc.With the stars as her umbrella![]()
Uh oh... in Trondheim ga je niet wakker worden?quote:Op maandag 19 september 2016 23:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me balen.
Ik heb geen last van winterdipjes hoor, ik vind het wel gezellig.
Maar ik word altijd wakker door het licht in de slaapkamer en dat is nu dus op een ander tijdstop dus word ik later wakker etc.I'm surrounded by morons!
Graag!quote:Op maandag 19 september 2016 23:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar kratten staan, wil je die zien?With the stars as her umbrella![]()
Doornroosje werd toch wakker gekust?quote:Op maandag 19 september 2016 23:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uh oh... in Trondheim ga je niet wakker worden?
mag het weten![]()
Jemig ouwehoerquote:Op maandag 19 september 2016 23:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, mijn gewenste bedtijd is: 00:00-08:00, 09:00 beginnen. Maarja, werkgever vergoedt geen woonwerkverkeer. Dalvrij is 50% goedkoper dan losse kaartjes in de spits scoren. Dan maar vroeg mijn nest uit, kan ik ook vroeg naar huis
pyama?quote:Op maandag 19 september 2016 23:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, ik mag weer in een pyama rond gaan lopen in de VSOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Weet ik wel.. Ik stook een beetjequote:Op maandag 19 september 2016 23:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, de internist deelt me het resultaat van het laatste onderzoek van begin deze mnd mee.![]()
goed zoquote:
ik "mag" vrijdag weer, jeeej
Ja, zo'n blauw apenpak dat je in de operatieruimtes aan moet enzo.quote:I'm surrounded by morons!
een strategisch geplaatste hand, dan wel feeldoe zorgt daar wel voorquote:Op maandag 19 september 2016 23:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, taalnazi
Fuck all!I'm surrounded by morons!
Jawel, ik ga er vroeg uit want ik ga foto's makenquote:Op maandag 19 september 2016 23:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn koffie is nog steeds te heetDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die gaat niet mee hoorquote:Op maandag 19 september 2016 23:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doornroosje werd toch wakker gekust?
Het blauwe uur is gewoon tussen 10-14 hoor, moet je geen haast mee maken.quote:Op maandag 19 september 2016 23:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel, ik ga er vroeg uit want ik ga foto's makenI'm surrounded by morons!
Ah, vind dat altijd wel geinig eigenlijkquote:Op maandag 19 september 2016 23:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, zo'n blauw apenpak dat je in de operatieruimtes aan moet enzo.
minder fijn als je onderzoeken moet uitvoeren bij een ESBL en MRSA patiënt die in isolatie ligt en de onderzoeken duren 3 kwartier
Oh OK, dan maar *zip*.quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 19 september 2016 23:29 schreef Molo het volgende:
[..]
een strategisch geplaatste hand, dan wel feeldoe zorgt daar wel voor
blauwe uurquote:Op maandag 19 september 2016 23:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het blauwe uur is gewoon tussen 10-14 hoor, moet je geen haast mee maken.![]()
![]()
Je was nu niet aan het olievlekkenquote:Op maandag 19 september 2016 23:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als je me zo gaat noemen (waar is olievlek gebleven) ben ik al weg heur
[whathasbeenseen.jpeg]quote:Op maandag 19 september 2016 23:29 schreef Molo het volgende:
[..]
een strategisch geplaatste hand, dan wel feeldoe zorgt daar wel voor
Wedden dat het terugkomt in mijn dromen
mag het weten![]()
Ik hou het wel bij spinnenbeten (die zijn niet mild daar in het zuiden van de VS), shotgun wounds en wat normale operaties.quote:Op maandag 19 september 2016 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, vind dat altijd wel geinig eigenlijk
minder fijn als je onderzoeken moet uitvoeren bij een ESBL en MRSA patiënt die in isolatie ligt en de onderzoeken duren 3 kwartierI'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 19 september 2016 23:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[whathasbeenseen.jpeg]
Wedden dat het terugkomt in mijn dromen
Morgen wel vertellen hoor
Oquote:Op maandag 19 september 2016 23:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je was nu niet aan het olievlekken
liev
Lekken
Nee, mag hopen dat ik niet aan het lekken ben![]()
mag het weten![]()
Ja daaromquote:Op maandag 19 september 2016 23:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het blauwe uur is gewoon tussen 10-14 hoor, moet je geen haast mee maken.Vroeg opstaan, een uur voor mijn haar, een uur voor mijn make-up.
quote:Op maandag 19 september 2016 23:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij spinnenbeten (die zijn niet mild daar in het zuiden van de VS), shotgun wounds en wat normale operaties.
Mag ik mee
Oh, wil je een plamuurmes lenen?quote:Op maandag 19 september 2016 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja daaromVroeg opstaan, een uur voor mijn haar, een uur voor mijn make-up.
Oh mijn god, Joosie.......quote:Op maandag 19 september 2016 23:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
O
liev
Lekken
neeeeeeee
What has been seen?quote:Op maandag 19 september 2016 23:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh mijn god, Joosie.......neeeeeeee
mag het weten![]()
Nu wel jaquote:Op maandag 19 september 2016 23:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
O
liev
Lekken
Van mij wel. Kan nog wel een mail sturen naar ze of je ook mee mag.quote:I'm surrounded by morons!
lijkt me serieus tof van die dingen te zien die je hier niet ziet, en gewoon ziekenhuis eens meemaken daarquote:Op maandag 19 september 2016 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van mij wel. Kan nog wel een mail sturen naar ze of je ook mee mag.
mazzelsquote:Op maandag 19 september 2016 23:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Badum tssj
And on that bombshell: bonne nuit!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja, maar serieus .... stuur me een PM als je dit echt meent, kijk ik er morgen wel naar.quote:Op maandag 19 september 2016 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
lijkt me serieus tof van die dingen te zien die je hier niet ziet, en gewoon ziekenhuis eens meemaken daarI'm surrounded by morons!
ja ik vind dat serieus tof, maar ik heb daar geen geld voor (over) denk ik joh, grapje zal best duur zijn.quote:Op maandag 19 september 2016 23:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar serieus .... stuur me een PM als je dit echt meent, kijk ik er morgen wel naar.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Koos draait "Het meisje met de prei" in het Fins......
"leuk voor Larfje zegt hij"
Mijn man
quote:Op maandag 19 september 2016 23:40 schreef Molo het volgende:
Mijn man
Daar heb ij een keer heel erg om moeten lachenquote:Op maandag 19 september 2016 23:40 schreef Molo het volgende:
Mijn manJe had er toch van die ringtones van? WTF is het meisje met de prei eigenlijk?
die draaide hij voor de Finse versie ook jaquote:
(natuurlijk loopt kind nu te janken, phehehehe)Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat is Fins.quote:Op maandag 19 september 2016 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
die draaide hij voor de Finse versie ook ja
(natuurlijk loopt kind nu te janken, phehehehe)I'm surrounded by morons!
ik kliktequote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
yep, geen idee wie dat ooit bedacht heeft. Wellicht een Japanner met een aal in zijn aars die van de LSD had gesnoeptquote:Op maandag 19 september 2016 23:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar heb ij een keer heel erg om moeten lachenJe had er toch van die ringtones van? WTF is het meisje met de prei eigenlijk?
Ik zet even wat zoetsappige muziek op voor mijn zoetsappige bui![]()
Welterusten lieve donsjes
ik word net gecorrigeerd door hem ja.... oeps.quote:
was alleen niet volledig Fins zei hij, nah ja, zal welOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Die Japanner die dat bedacht heeft is het stadium LSD allang gepasseerdquote:Op maandag 19 september 2016 23:46 schreef Molo het volgende:
[..]
yep, geen idee wie dat ooit bedacht heeft. Wellicht een Japanner met een aal in zijn aars die van de LSD had gesnoept
Welterusten!quote:Op maandag 19 september 2016 23:47 schreef -Miauw- het volgende:
Zeg dat ie een prei in zijn aars moet stoppen en zijn smoel verder gewoon dicht moet houdenquote:Op maandag 19 september 2016 23:47 schreef Molo het volgende:
[..]
ik word net gecorrigeerd door hem ja.... oeps.
was alleen niet volledig Fins zei hij, nah ja, zal wel
vaag dialect zegt het commentaar ookquote:Op maandag 19 september 2016 23:47 schreef Molo het volgende:
[..]
ik word net gecorrigeerd door hem ja.... oeps.
was alleen niet volledig Fins zei hij, nah ja, zal welSame shit, different day
SC hopper present![]()
Of een subtielere equivalent daarvan eventueel.I'm surrounded by morons!
trutsequote:Op maandag 19 september 2016 23:47 schreef -Miauw- het volgende:
Welterusten lieve donsjes![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Pit ze.quote:Op maandag 19 september 2016 23:47 schreef -Miauw- het volgende:
uhhhh, ok.quote:Op maandag 19 september 2016 23:47 schreef -Miauw- het volgende:
sterkte daarmee, vergeet je pillen niet.
Kusje van Molo!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
hehehe, volgens mij was het oost europees trouwensquote:Op maandag 19 september 2016 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die Japanner die dat bedacht heeft is het stadium LSD allang gepasseerd
gekookt of rauw?quote:Op maandag 19 september 2016 23:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zeg dat ie een prei in zijn aars moet stoppen en zijn smoel verder gewoon dicht moet houdenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nu we toch bij bazenmuziek zijn:I'm surrounded by morons!
Fins is tof ja, niet hatenquote:Op maandag 19 september 2016 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vaag dialect zegt het commentaar ookOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
In dat geval zelf gestookte wodka met speciale 100% natuurlijke ingrediëntenquote:Op maandag 19 september 2016 23:49 schreef Molo het volgende:
[..]
hehehe, volgens mij was het oost europees trouwens
Tot zijn aars rauw is.quote:I'm surrounded by morons!
goed zo, eindelijkquote:Op maandag 19 september 2016 23:50 schreef Koen66 het volgende:
Fack ik had willen scheren, naya morgen dan maar, yolo
Koen met baard
vreselijk nummerquote:
Mannenkoor met bij vrije benadering 25000 stemmen en gitaar erbij, hoe kan je dat niet tof vinden?quote:I'm surrounded by morons!
Niet te hard doorkoken, Molo houd van een beetje bloedquote:
indien ander nummer, prima, maar de eerste 10 seconden waren genoeg voor mijquote:Op maandag 19 september 2016 23:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mannenkoor met bij vrije benadering 25000 stemmen en gitaar erbij, hoe kan je dat niet tof vinden?
beetje?quote:Op maandag 19 september 2016 23:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet te hard doorkoken, Molo houd van een beetje bloed
quote:Op maandag 19 september 2016 23:53 schreef Molo het volgende:
[..]
indien ander nummer, prima, maar de eerste 10 seconden waren genoeg voor mijI'm surrounded by morons!
Beetje zachtaardig beginnen, anders schrikt het zo afquote:
Russische koren zijn sowieso baas.quote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ga ook maar eens richting mijn nest in en serie kijken. Vandaag heeft weer lang genoeg geduurd.
Slaap lekker voor straks alvast!
Hell yeah!quote:Op maandag 19 september 2016 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Russische koren zijn sowieso baas.
Pit ze.quote:Op maandag 19 september 2016 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga ook maar eens richting mijn nest in en serie kijken. Vandaag heeft weer lang genoeg geduurd.
Slaap lekker voor straks alvast!
beter jaquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Klinkt beetje depri konijn, maar tukse!quote:Op maandag 19 september 2016 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
Slaap lekker voor straks alvast!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Twee vriendinnen van me hebben ruzie.... vermoeiend dat, wijven
Stuur ze naar mijquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:02 schreef Molo het volgende:
Twee vriendinnen van me hebben ruzie.... vermoeiend dat, wijven
Maar niet nu. Ik ga pitten
en jij bent mediator?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:02 schreef Molo het volgende:
Twee vriendinnen van me hebben ruzie.... vermoeiend dat, wijvenSame shit, different day
SC hopper present![]()
raad ik je niet aan, maar trustenquote:
Is Koos een Fin of ben je fins?quote:Op maandag 19 september 2016 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
die draaide hij voor de Finse versie ook ja
(natuurlijk loopt kind nu te janken, phehehehe)![]()
blijkbaar vinden zij van wel, maar laat ik me even nu niet voor lenen.quote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
BH-tjequote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Angry chick, ride my ponyquote:
finnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
nope, nog steeds geen aanrader denk ikquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
finnen.
De dames daarentegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had er ooit 3 hier op mn balkon stoned en ik begreep ze gewoon
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
De dames daarentegenIk had er ooit 3 hier op mn balkon stoned en ik begreep ze gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die geblowd hebben en niets anders gebruikt hebben zijn relaxt.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]geenstijl ga ik niet aanklikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
toch wel he. Maf accentje wel, maar wel prima te verstaanquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
mijn IQ is al laag genoeg en daardoor nog meer dalendequote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
nee, maar gewoon dom en niet grappigquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Bovendien schakelde youtube door naar ACDC
ach kan er wel om lachenquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
mijn IQ is al laag genoeg en daardoor nog meer dalendeSame shit, different day
SC hopper present![]()
Accent vond ik wel mee vallen ... Maar soms was een blik voldoendequote:Op dinsdag 20 september 2016 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
toch wel he. Maf accentje wel, maar wel prima te verstaan![]()
snob.quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:11 schreef Molo het volgende:
[..]
nee, maar gewoon dom en niet grappig"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
voor sex hoef je niet te praten nee, dat is vrij makkelijkquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Accent vond ik wel mee vallen ... Maar soms was een blik voldoendeOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
NL jeugd kijkt vooral naar Enzo Knol en dat soort rotzooi, da's pas ergSame shit, different day
SC hopper present![]()
gewoon eruit slaanquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:13 schreef Koen66 het volgende:
NL jeugd kijkt vooral naar Enzo Knol en dat soort rotzooi, da's pas ergOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik heb nog nooit iemand van al die vloggers bekeken.. Hebben ze wat te zggen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:13 schreef Koen66 het volgende:
NL jeugd kijkt vooral naar Enzo Knol en dat soort rotzooi, da's pas erg![]()
Als je ze kan verstaan misschien?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand van al die vloggers bekeken.. Hebben ze wat te zggen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
geen stijl /Powned waardeer ik dan best omdat het politieke gebeuren lekker in de zeik genomen wordt, niet de standaard linkse politiek correcte houding van de meeste omroepen. Niet dat ik veel kijk overigens , maar da's bij alles zoquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
nopequote:Op dinsdag 20 september 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand van al die vloggers bekeken.. Hebben ze wat te zggen?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Zijn er ook Friezen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je ze kan verstaan misschien?![]()
geen idee maar een hoop verdienen goud geld. Het zal wel de jaloezie van mijn kant zijnquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand van al die vloggers bekeken.. Hebben ze wat te zggen?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Niet met een laag iq, want dan moeten ze weerman worden.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Had ie het weer fout?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet met een laag iq, want dan moeten ze weerman worden.![]()
of vloggerquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet met een laag iq, want dan moeten ze weerman worden.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Ja die weerman is dat, verder heb je ze hier niet.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Cute Kawai staat erbij, voor ik dat zag best een grappige rugtas. Maar de woorden cute kawai![]()
http://cuteharajuku.store(...)r-backpack-giftideasDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
voor je nichtje van 12?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:22 schreef drakin het volgende:
Cute Kawai staat erbij, voor ik dat zag best een grappige rugtas. Maar de woorden cute kawai![]()
http://cuteharajuku.store(...)r-backpack-giftideasOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ze is nog maar 10 hoor.quote:
En nee, voor mij natuurlijk, mijn nichtje krijgt al wat anders.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
serieus?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:23 schreef drakin het volgende:
[..]
ze is nog maar 10 hoor.
En nee, voor mij natuurlijk, mijn nichtje krijgt al wat anders.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Alles voor je bijnaam natuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:23 schreef drakin het volgende:
[..]
ze is nog maar 10 hoor.
En nee, voor mij natuurlijk, mijn nichtje krijgt al wat anders.![]()
quote:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: