Klinkt beetje depri konijn, maar tukse!quote:Op maandag 19 september 2016 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga ook maar eens richting mijn nest in en serie kijken. Vandaag heeft weer lang genoeg geduurd.
Slaap lekker voor straks alvast!
Stuur ze naar mijquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:02 schreef Molo het volgende:
Twee vriendinnen van me hebben ruzie.... vermoeiend dat, wijven
en jij bent mediator?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:02 schreef Molo het volgende:
Twee vriendinnen van me hebben ruzie.... vermoeiend dat, wijven
raad ik je niet aan, maar trustenquote:
Is Koos een Fin of ben je fins?quote:Op maandag 19 september 2016 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
die draaide hij voor de Finse versie ook ja
(natuurlijk loopt kind nu te janken, phehehehe)
blijkbaar vinden zij van wel, maar laat ik me even nu niet voor lenen.quote:
BH-tjequote:
Angry chick, ride my ponyquote:
finnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
nope, nog steeds geen aanrader denk ikquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
finnen.
De dames daarentegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had er ooit 3 hier op mn balkon stoned en ik begreep ze gewoon
quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
De dames daarentegenIk had er ooit 3 hier op mn balkon stoned en ik begreep ze gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die geblowd hebben en niets anders gebruikt hebben zijn relaxt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]geenstijl ga ik niet aanklikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
toch wel he. Maf accentje wel, maar wel prima te verstaanquote:
mijn IQ is al laag genoeg en daardoor nog meer dalendequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |