Klinkt beetje depri konijn, maar tukse!quote:Op maandag 19 september 2016 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga ook maar eens richting mijn nest in en serie kijken. Vandaag heeft weer lang genoeg geduurd.
Slaap lekker voor straks alvast!
Stuur ze naar mijquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:02 schreef Molo het volgende:
Twee vriendinnen van me hebben ruzie.... vermoeiend dat, wijven
en jij bent mediator?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:02 schreef Molo het volgende:
Twee vriendinnen van me hebben ruzie.... vermoeiend dat, wijven
raad ik je niet aan, maar trustenquote:
Is Koos een Fin of ben je fins?quote:Op maandag 19 september 2016 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
die draaide hij voor de Finse versie ook ja
(natuurlijk loopt kind nu te janken, phehehehe)
blijkbaar vinden zij van wel, maar laat ik me even nu niet voor lenen.quote:
BH-tjequote:
Angry chick, ride my ponyquote:
finnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
nope, nog steeds geen aanrader denk ikquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
finnen.
De dames daarentegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had er ooit 3 hier op mn balkon stoned en ik begreep ze gewoon
quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
De dames daarentegenIk had er ooit 3 hier op mn balkon stoned en ik begreep ze gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die geblowd hebben en niets anders gebruikt hebben zijn relaxt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]geenstijl ga ik niet aanklikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
toch wel he. Maf accentje wel, maar wel prima te verstaanquote:
mijn IQ is al laag genoeg en daardoor nog meer dalendequote:
nee, maar gewoon dom en niet grappigquote:
ach kan er wel om lachenquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
mijn IQ is al laag genoeg en daardoor nog meer dalende
Accent vond ik wel mee vallen ... Maar soms was een blik voldoendequote:Op dinsdag 20 september 2016 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
toch wel he. Maf accentje wel, maar wel prima te verstaan
snob.quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:11 schreef Molo het volgende:
[..]
nee, maar gewoon dom en niet grappig
voor sex hoef je niet te praten nee, dat is vrij makkelijkquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Accent vond ik wel mee vallen ... Maar soms was een blik voldoende
gewoon eruit slaanquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:13 schreef Koen66 het volgende:
NL jeugd kijkt vooral naar Enzo Knol en dat soort rotzooi, da's pas erg
Ik heb nog nooit iemand van al die vloggers bekeken.. Hebben ze wat te zggen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:13 schreef Koen66 het volgende:
NL jeugd kijkt vooral naar Enzo Knol en dat soort rotzooi, da's pas erg
Als je ze kan verstaan misschien?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand van al die vloggers bekeken.. Hebben ze wat te zggen?
geen stijl /Powned waardeer ik dan best omdat het politieke gebeuren lekker in de zeik genomen wordt, niet de standaard linkse politiek correcte houding van de meeste omroepen. Niet dat ik veel kijk overigens , maar da's bij alles zoquote:
nopequote:Op dinsdag 20 september 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn er ook Friezen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je ze kan verstaan misschien?
geen idee maar een hoop verdienen goud geld. Het zal wel de jaloezie van mijn kant zijnquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet met een laag iq, want dan moeten ze weerman worden.quote:
Had ie het weer fout?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet met een laag iq, want dan moeten ze weerman worden.
of vloggerquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet met een laag iq, want dan moeten ze weerman worden.
Ja die weerman is dat, verder heb je ze hier niet.quote:
voor je nichtje van 12?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:22 schreef drakin het volgende:
Cute Kawai staat erbij, voor ik dat zag best een grappige rugtas. Maar de woorden cute kawai![]()
http://cuteharajuku.store(...)r-backpack-giftideas
ze is nog maar 10 hoor.quote:
serieus?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:23 schreef drakin het volgende:
[..]
ze is nog maar 10 hoor.
En nee, voor mij natuurlijk, mijn nichtje krijgt al wat anders.
Alles voor je bijnaam natuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:23 schreef drakin het volgende:
[..]
ze is nog maar 10 hoor.
En nee, voor mij natuurlijk, mijn nichtje krijgt al wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |