Deze MI houdt ik vast voor het slapengaan! Welterusten!quote:Op maandag 19 september 2016 22:57 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Miauw de Cougar in zo'n luipaard legging.... Ik zie het al helemaal voor me
quote:Op maandag 19 september 2016 23:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had dezelfde wilde fantasie.
quote:
Vond haar een stuk leuker de hoek uit komen in samenwerking met Waylonquote:Op maandag 19 september 2016 23:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gare uitspraak. Maar het klinkt wel vrolijk.
quote:Op maandag 19 september 2016 23:02 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Deze MI houdt ik vast voor het slapengaan! Welterusten!
Oh god, een bonte avondquote:Op maandag 19 september 2016 23:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vond haar een stuk leuker de hoek uit komen in samenwerking met Waylon
De meeste dromen zijn bedrogggggggg..quote:
ik ken een fokster die dansoptredens doet bij zulke feestenquote:Op maandag 19 september 2016 23:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god, een bonte avond![]()
Daarom luister ik dus niet graag naar Nederlandse artiesten
ik heb mijn eigen gatenquote:Op maandag 19 september 2016 23:05 schreef Fogel het volgende:
Zijn de nieuwe gaten in de OP jullie al opgevallen?
Marijke heeft ook gaten heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen. En jij hebt daar ook aangezeten toch?quote:
quote:Op maandag 19 september 2016 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ken een fokster die dansoptredens doet bij zulke feesten
Heb haar pas ontdekt door wie is de molquote:Op maandag 19 september 2016 23:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god, een bonte avond![]()
Daarom luister ik dus niet graag naar Nederlandse artiesten
was een hele belevenis jaquote:Op maandag 19 september 2016 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Marijke heeft ook gaten heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen. En jij hebt daar ook aangezeten toch?
Ik kan getuigen, a charge en dechargequote:Op maandag 19 september 2016 23:08 schreef Molo het volgende:
[..]
was een hele belevenis ja
we begonnen klein en krap, maar snel werd het een flink gat
Ik hoefde ze alleen maar te brandenquote:
Dit moet ik ook maar een keer Googelen danquote:Op maandag 19 september 2016 23:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb haar pas ontdekt door wie is de molToen kwam ik erachter dat ze Danni Lowinski speelde op sbs6. Dat allemaal gekeken. Kwam ik achter haar muziekband. Theateroptredens van bezocht. Niet perse mijn genre, maar ach wel leuk vrolijke muziek
ze reageert ook wel altijd gepikeerd als mensen het afzeiken, is echt zo'n naief blij eiquote:Op maandag 19 september 2016 23:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Sorry als ik je beledigd heb Fokster!
Wat ben je toch een beest.quote:Op maandag 19 september 2016 23:10 schreef Molo het volgende:
[..]
ze reageert ook wel altijd gepikeerd als mensen het afzeiken, is echt zo'n naief blij ei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |