SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koens verjaardagsmeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond de gekste-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Fogel op 19-09-2016 22:52:42 ]I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
jawel mens, dat hebben we al tig keer gezegd, kun je gewoon instellen mobielquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 22:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alsof je ooit bent weggweest, Oscar![]()
![]()
Was je nog geen Gerda dan?quote:Op maandag 19 september 2016 22:42 schreef -Miauw- het volgende:
Gerda in wording hier, een half uur eerder weggaan bij een concert
Welk concert?![]()
Je had alle wijn al opgedronken?quote:Op maandag 19 september 2016 22:42 schreef -Miauw- het volgende:
Gerda in wording hier, een half uur eerder weggaan bij een concertI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Officieel nog niet, maar ik ga binnenkort op voor mijn certificaatquote:Op maandag 19 september 2016 22:42 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Was je nog geen Gerda dan?
Welk concert?![]()
Yuna.With the stars as her umbrella![]()
ik keekquote:Op maandag 19 september 2016 22:43 schreef chufi het volgende:
@Vogel haal dat plaatje ook maar ff uit de OT..
Pics or it didn't happen![]()
Gecertificeerde Gerdaquote:Op maandag 19 september 2016 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Officieel nog niet, maar ik ga binnenkort op voor mijn certificaat![]()
Yuna.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 22:43 schreef chufi het volgende:
@Vogel haal dat plaatje ook maar ff uit de OT..
Waarom?I'm surrounded by morons!
Goed hoor moppie.quote:Op maandag 19 september 2016 22:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maakt niet uit pop![]()
Hoe is het verder?En daar?
![]()
Concert.quote:Ha, dan was ik misschien nog wel geblevenquote:![]()
We liepen langs de bewaker en die keek ons aan en zei: "Gaan jullie nu al? Ach ja het is maandag hè"
With the stars as her umbrella![]()
het mens is 46 Joosie, dan doe je dat niet meerquote:Op maandag 19 september 2016 22:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oeh, altijd nice! Lekker vooraan staan fangirlen?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Cool as a cucumberquote:Op maandag 19 september 2016 22:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oeh, altijd nice! Lekker vooraan staan fangirlen?![]()
Maar we stonden boven, vooraan ja.With the stars as her umbrella![]()
Het mensquote:Op maandag 19 september 2016 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
het mens is 46 Joosie, dan doe je dat niet meerKlinkt zo denigrerend, dat zeg je niet over Miauw
![]()
Ach, age is just a number. Als het nu Miauw haar favo band is kan fangirlen best heur
mag het weten![]()
Mja, hangt van de 80's band afquote:Op maandag 19 september 2016 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
het mens is 46 Joosie, dan doe je dat niet meer![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 22:46 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Suske & Wiske en de Gecertificeerde Gerda
Thanks, top dit. Ik had net iedereen zo ver dat ze weer geloofden dat ik een 30+er wasquote:Op maandag 19 september 2016 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
het mens is 46 Joosie, dan doe je dat niet meer![]()
Maanden werk Molo, máánden
quote:Op maandag 19 september 2016 22:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het mensKlinkt zo denigrerend, dat zeg je niet over Miauw
![]()
Ach, age is just a number. Als het nu Miauw haar favo band is kan fangirlen best heur
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Aaaaaaaaaaaaaand it's gonequote:Op maandag 19 september 2016 22:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Thanks, top dit. Ik had net iedereen zo ver dat ze weer geloofden dat ik een 30+er was![]()
mag het weten![]()
Ik fangirl niet echt eigenlijkquote:Op maandag 19 september 2016 22:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
![]()
Ach, age is just a number. Als het nu Miauw haar favo band is kan fangirlen best heur![]()
Oh alleen bij Florence en bij Prince![]()
En Lenny![]()
Bij wie fangirl jij?With the stars as her umbrella![]()
Age is just a number. Totdat een ouwe knar van 90 een grietje van 19 neemt, dan roept men wat anders.![]()
![]()
Welke band precies?quote:Op maandag 19 september 2016 22:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Cool as a cucumber![]()
Maar we stonden boven, vooraan ja.
mag het weten![]()
ik mag dat, zeker sinds ik een feeldoe gekocht hebquote:Op maandag 19 september 2016 22:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
In dat geval is het getal op de bankrekening hét nummerquote:Op maandag 19 september 2016 22:49 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Age is just a number. Totdat een ouwe knar van 90 een grietje van 19 neemt, dan roept men wat anders.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Prince is dood. Brrrr.... Ga je daar bij fangirlen ja?quote:Op maandag 19 september 2016 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik fangirl niet echt eigenlijk![]()
En Lenny![]()
Bij wie fangirl jij?![]()
![]()
Take Thatquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Bij Miss Molly & Mequote:Op maandag 19 september 2016 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik fangirl niet echt eigenlijk![]()
En Lenny![]()
Bij wie fangirl jij?want Marlijn
mag het weten![]()
Een feeldoe?quote:Op maandag 19 september 2016 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
ik mag dat, zeker sinds ik een feeldoe gekocht heb![]()
Badplaats in Zuid Frankrijk?quote:Op maandag 19 september 2016 22:49 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Age is just a number. Totdat een ouwe knar van 90 een grietje van 19 neemt, dan roept men wat anders.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
30+ is een ruim begrip...quote:Op maandag 19 september 2016 22:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Thanks, top dit. Ik had net iedereen zo ver dat ze weer geloofden dat ik een 30+er was![]()
Miauw > Katachtige > Cougar, de puzzelstukjes vallen op hun plaatsPics or it didn't happen![]()
Net als: docente voost met scholier. Dan is het: niceeeeeeeeeeeeee. Docent paalt scholiere daarentegenquote:Op maandag 19 september 2016 22:49 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Age is just a number. Totdat een ouwe knar van 90 een grietje van 19 neemt, dan roept men wat anders.
mag het weten![]()
viel ie daarna gelijk dood neer?quote:Op maandag 19 september 2016 22:49 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja.quote:Op maandag 19 september 2016 22:50 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Prince is dood. Brrrr.... Ga je daar bij fangirlen ja?With the stars as her umbrella![]()
Ken Yuna alleen uit FF X-2quote:Op maandag 19 september 2016 22:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat zei ik net, Yuna. Een zangeres.
Mooie stem maar nogal saai.Watvoor genre? /teluiomyoutubeaanteslingeren
mag het weten![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Take ThatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BSBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel eerst effe netjes het papierwerk rondom het testament afwerken voordat men aan meneer begintquote:
Oh die ken ik niet.quote:Op maandag 19 september 2016 22:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bij Miss Molly & Mewant Marlijn
quote:Op maandag 19 september 2016 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]"volgens google" ook echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij weten wel beterOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
indien veel geld, voor beidequote:Op maandag 19 september 2016 22:52 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Hangt er vanaf voor wie je het dan roept.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Mijn imago is niet meer te reddenquote:Op maandag 19 september 2016 22:52 schreef clixplicity het volgende:
[..]
30+ is een ruim begrip...
Miauw > Katachtige > Cougar, de puzzelstukjes vallen op hun plaats
Ik wist niet zeker of Koos meelas vanavond dus ik koos zelf maar even voor de veilige wegquote:Op maandag 19 september 2016 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
"volgens google" ook echt![]()
Wij weten wel beter
die bijt zo je piemel erafquote:Op maandag 19 september 2016 22:54 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Pas maar op als die dochter van jou straks 18 is.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
dank uquote:Op maandag 19 september 2016 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of Koos meelas vanavond dus ik koos zelf maar even voor de veilige weg
teluiomuitteleggenquote:Op maandag 19 september 2016 22:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ken Yuna alleen uit FF X-2Watvoor genre? /teluiomyoutubeaanteslingeren
quote:Op maandag 19 september 2016 22:52 schreef clixplicity het volgende:
[..]
30+ is een ruim begrip...
Miauw > Katachtige > Cougar, de puzzelstukjes vallen op hun plaatsHa, busted!quote:
mag het weten![]()
Yuna klinkt als een feministisch woord voor kutquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ja precies!quote:Op maandag 19 september 2016 22:55 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Die kijkt ze er af met die boze ogen van haar.
Het zou kunnenquote:Op maandag 19 september 2016 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Yuna klinkt als een feministisch woord voor kut
hee nieuw topicDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Maar ik ging koffie makenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik ga nog maar effe wat thee zetten. Heb al genoeg koffie achter de kiezen voor vandaag
"Yuna en Yoni en de geheime grot van plezier"quote:Op maandag 19 september 2016 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Yuna klinkt als een feministisch woord voor kutPics or it didn't happen![]()
Ze zegt geen leopard te hebben.quote:Op maandag 19 september 2016 22:57 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Miauw de Cougar in zo'n luipaard legging.... Ik zie het al helemaal voor me"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Dat wil je nietquote:Op maandag 19 september 2016 22:57 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Miauw de Cougar in zo'n luipaard legging.... Ik zie het al helemaal voor me
Google ftw, een of andere zangeres die mij niks zegt.quote:Google ftw, een of andere zangeres die jou niks zegtquote:
mag het weten![]()
En dat klopt ook.quote:Op maandag 19 september 2016 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zegt geen leopard te hebben.With the stars as her umbrella![]()
je moet de ingang alleen wel even kunnen vinden tussen alle dikke lange haren doorquote:Op maandag 19 september 2016 22:58 schreef clixplicity het volgende:
[..]
"Yuna en Yoni en de geheime grot van plezier"
het staat hier op vrijdag meestal wel op de achtergrond aan, stuk minder irritant dan die RTL4 kinderbaggerquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Gare uitspraak. Maar het klinkt wel vrolijk.quote:Op maandag 19 september 2016 22:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Google ftw, een of andere zangeres die mij niks zegt.
[..]
Google ftw, een of andere zangeres die jou niks zegtWith the stars as her umbrella
Forum Opties Forumhop: Hop naar: