SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koens verjaardagsmeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond de gekste-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Fogel op 19-09-2016 22:52:42 ]I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
jawel mens, dat hebben we al tig keer gezegd, kun je gewoon instellen mobielquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 22:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alsof je ooit bent weggweest, Oscar![]()
![]()
Was je nog geen Gerda dan?quote:Op maandag 19 september 2016 22:42 schreef -Miauw- het volgende:
Gerda in wording hier, een half uur eerder weggaan bij een concert
Welk concert?![]()
Je had alle wijn al opgedronken?quote:Op maandag 19 september 2016 22:42 schreef -Miauw- het volgende:
Gerda in wording hier, een half uur eerder weggaan bij een concertI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Officieel nog niet, maar ik ga binnenkort op voor mijn certificaatquote:Op maandag 19 september 2016 22:42 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Was je nog geen Gerda dan?
Welk concert?![]()
Yuna.With the stars as her umbrella![]()
ik keekquote:Op maandag 19 september 2016 22:43 schreef chufi het volgende:
@Vogel haal dat plaatje ook maar ff uit de OT..
Pics or it didn't happen![]()
Gecertificeerde Gerdaquote:Op maandag 19 september 2016 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Officieel nog niet, maar ik ga binnenkort op voor mijn certificaat![]()
Yuna.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 22:43 schreef chufi het volgende:
@Vogel haal dat plaatje ook maar ff uit de OT..
Waarom?I'm surrounded by morons!
Goed hoor moppie.quote:Op maandag 19 september 2016 22:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maakt niet uit pop![]()
Hoe is het verder?En daar?
![]()
Concert.quote:Ha, dan was ik misschien nog wel geblevenquote:![]()
We liepen langs de bewaker en die keek ons aan en zei: "Gaan jullie nu al? Ach ja het is maandag hè"
With the stars as her umbrella
Forum Opties Forumhop: Hop naar: