SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koens verjaardagsmeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond de gekste-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 groot gatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die ik van Madmaster heb gehadquote:![]()
Hangt hier nog steeds in de kast, het is bijna oktober
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Kijken we straks weer aflevering?quote:Op maandag 19 september 2016 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet of ondergoed nou echt kontdecolleté nodig had.![]()
Daar waar....Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Sommige hebben van die kleine hartjes achterop....quote:Op maandag 19 september 2016 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet of ondergoed nou echt kontdecolleté nodig had.![]()
Bis vincit qui se vincit!![]()
De feesten beginnen vroeg dit jaarquote:Op maandag 19 september 2016 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ik van Madmaster heb gehad![]()
Hangt hier nog steeds in de kast, het is bijna oktober![]()
![]()
Direct na het eten nootjes als toetjequote:Op maandag 19 september 2016 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Over klein uurtje of zo? Ga even eten maken e.d.![]()
Op die gatenonderbroeksite staan leuke tasjes, alleen hoe en waar te bestellen kan ik weer niet vinden.
http://www.asos.com/women(...)sex/?CTARef=discover|Curated%20News%20ArticleDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Is goedquote:Op maandag 19 september 2016 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Over klein uurtje of zo? Ga even eten maken e.d.
Moet ik ook nog doen![]()
![]()
Zelfde als altijdquote:Op maandag 19 september 2016 19:18 schreef drakin het volgende:
Op die gatenonderbroeksite staan leuke tasjes, alleen hoe en waar te bestellen kan ik weer niet vinden.
http://www.asos.com/women(...)sex/?CTARef=discover|Curated%20News%20Article
Engels bedrijf maar je kan zelfs met iDeal betalen.![]()
Iemand van de Londenmeet toevallig het tweede weekend van october aanwezig in Nijmegen en/of Zuthpen? Zo ja, wil diegene ook 36 GBP (ik had teveel uit de muur getrokken blijkbaar) omwisselen in Eurodingessen? USD is ook prima. Gewoon tegen de gangbare wisselkoers.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ja dacht dop ze eerst.quote:Op maandag 19 september 2016 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij zit alweer te denken aan noten graaien terwijl je nog niet eens gegeten hebt.
Wel zo makkelijk.![]()
Ik zie geen prijs of winkelwagentje bij die tas andersquote:Op maandag 19 september 2016 19:22 schreef isax het volgende:
[..]
Zelfde als altijd
Engels bedrijf maar je kan zelfs met iDeal betalen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je link doet het niet dus kan niet kijken.quote:Op maandag 19 september 2016 19:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie geen prijs of winkelwagentje bij die tas anders![]()
Dus dan zeg je zelfde als altijd zonder te kijken?quote:Op maandag 19 september 2016 19:32 schreef isax het volgende:
[..]
Je link doet het niet dus kan niet kijken.
Deze tas, maar ik zag het al, het is van een nieuw iets dat zich alleen nog maar presenteert ofzoiets.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die kleine tasjes zijn ook leuk, die wil ik uiteraard er ook bij
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 19 september 2016 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus dan zeg je zelfde als altijd zonder te kijken?
Deze tas, maar ik zag het al, het is van een nieuw iets dat zich alleen nog maar presenteert ofzoiets.
[ afbeelding ]
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Hoe heet het tasje?quote:Op maandag 19 september 2016 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus dan zeg je zelfde als altijd zonder te kijken?
[ afbeelding ]![]()
quote:![]()
Leuk toch?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Geen idee, merk heet Mormo en bij deze staat alleen een link naar de ontwerpers/het merk.quote:
http://www.asos.com/fashion-discovery/finalist/mormo/
Ah in de link staat ook het woord finalist zie ik nu, zullen wel een paar ontwerpers dingen naar te mogen verkopen op die site ofzo.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Tassen kosten 275 pondquote:Op maandag 19 september 2016 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee, merk heet Mormo en bij deze staat alleen een link naar de ontwerpers/het merk.
http://www.asos.com/fashion-discovery/finalist/mormo/
Ah in de link staat ook het woord finalist zie ik nu, zullen wel een paar ontwerpers dingen naar te mogen verkopen op die site ofzo.![]()
![]()
Maar misschien is die ook een beetje te klein voor me, dat rugtasje.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wansmaak is ook smaak. Zonder dat ik speciaal op wat dan ook van de dingen die zojuist de revu passeerden doel.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Nijmegen zou nog wel kunnen, als je er vanaf moet.quote:Op maandag 19 september 2016 19:23 schreef Fogel het volgende:
Iemand van de Londenmeet toevallig het tweede weekend van october aanwezig in Nijmegen en/of Zuthpen? Zo ja, wil diegene ook 36 GBP (ik had teveel uit de muur getrokken blijkbaar) omwisselen in Eurodingessen? USD is ook prima. Gewoon tegen de gangbare wisselkoers.
Stuur maar ff details over wanneer je daar precies bent?Bis vincit qui se vincit!![]()
Ik kijk even verder!quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het is niet zozeer dat ik er vanaf moet, ligt niet in de weg. Maar als het toevallig zo uitkomt is het voor beide partijen wel handig.quote:Op maandag 19 september 2016 19:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nijmegen zou nog wel kunnen, als je er vanaf moet.
Stuur maar ff details over wanneer je daar precies bent?
Ik stuur een DM.I'm surrounded by morons!
http://bobbasset.com/item(...)leather-bag-backpackquote:Op maandag 19 september 2016 19:48 schreef drakin het volgende:
Deze vind ik mooi![]()
[ afbeelding ]
Is waarschijnlijk nog een beetje meer dan 275 pond![]()
waarom googlede ikquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
waarom googlede ikMisschien binnenkort met korting op kamasutra of erotisch twente?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics or it didn't happen![]()
zoiets?quote:Op maandag 19 september 2016 19:52 schreef clixplicity het volgende:
pfff... dan kom ik aan met mijn 100% functionele tassen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
waarom googlede ikIk wist niet wat dit wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
twente en erotisch... dat past écht niet bij elkaar johquote:Op maandag 19 september 2016 19:53 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Misschien binnenkort met korting op kamasutra of erotisch twente?
dat accent
ik dus ook niet, wel enigszins disturbing dat onzer Zwab het wel wistquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja dat dusquote:Op maandag 19 september 2016 19:51 schreef isax het volgende:
[..]
http://bobbasset.com/item(...)leather-bag-backpack
Dat zeg ik.quote:Op maandag 19 september 2016 19:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wansmaak is ook smaak. Zonder dat ik speciaal op wat dan ook van de dingen die zojuist de revu passeerden doel."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
wist niet dat hij zo'n labielerd was?quote:
wat is er aan vooraf gegaan?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wat doet ons zwabbertje op zulke sites?quote:Op maandag 19 september 2016 19:54 schreef Molo het volgende:
[..]
ik dus ook niet, wel enigszins disturbing dat onzer Zwab het wel wist![]()
En kun je mooi bijpassende keycord bij kopen ookquote:Op maandag 19 september 2016 19:55 schreef isax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor iedere outfit bijpassende tas
Misschien het ontdekken dat hij epilepsie heeft. Dat stond hier toch ook vorige week of zo?quote:Op maandag 19 september 2016 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
wist niet dat hij zo'n labielerd was?
wat is er aan vooraf gegaan?Bis vincit qui se vincit!![]()
Geen idee, kwam het tegen in R49 en dacht ik deel het hier ffquote:Op maandag 19 september 2016 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
wist niet dat hij zo'n labielerd was?
wat is er aan vooraf gegaan?![]()
hij is heavy user testerquote:Op maandag 19 september 2016 19:56 schreef isax het volgende:
[..]
Wat doet ons zwabbertje op zulke sites?
ik ben wel vaak online, maar niet altijd.quote:Op maandag 19 september 2016 19:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Misschien het ontdekken dat hij epilepsie heeft. Dat stond hier toch ook vorige week of zo?
en dat is kut, maar niet eind van je leven, maar goed, zal hij dus blijkbaar even tijd voor moeten nemen om te verwerken en accepterenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nou, ik mag de tering krijgen.quote:![]()
Het is wat, al dat liefdesverdriet al op die leeftijd moeten verwerken is niet niks.
En boterhamtrommel.quote:Op maandag 19 september 2016 19:56 schreef Molo het volgende:
[..]
En kun je mooi bijpassende keycord bij kopen ook![]()
?quote:Op maandag 19 september 2016 19:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, ik mag de tering krijgen.
bedankt voor de tip, dat had ik zelf nog niet bedacht!quote:Op maandag 19 september 2016 19:56 schreef Molo het volgende:
[..]
En kun je mooi bijpassende keycord bij kopen ookPics or it didn't happen![]()
quote:Troost je, jij ook.quote:IK stop er mee.
net mijn relatie verbroken. alle contact verbroken.
Nu ga ik ook maar van FOK! af.
dus ik zeg zwaai zwaai.
krijg allemaal de tering en om 20:30 log ik voorgoed uit.
oh, jullie maken misbruik van mijn foto's!quote:Op maandag 19 september 2016 19:59 schreef isax het volgende:
[..]
En koortje zodat je de bril niet verliest.Pics or it didn't happen![]()
Ja hoi bij die flinke gangbangs van je, wil je niet je bril in iemands anus verliezen he?quote:Op maandag 19 september 2016 20:00 schreef clixplicity het volgende:
[..]
oh, jullie maken misbruik van mijn foto's!![]()
en bijpassende feeldoe, maar die had je zeker al?quote:Op maandag 19 september 2016 19:59 schreef clixplicity het volgende:
[..]
bedankt voor de tip, dat had ik zelf nog niet bedacht!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
nou, dat had ik laatst dus bijna! Gelukkig bleef een pootje aan de twaalfvingerige darm hangenquote:Op maandag 19 september 2016 20:01 schreef isax het volgende:
[..]
Ja hoi bij die flinke gangbangs van je, wil je niet je bril in iemands anus verliezen he?
(molo: duodenum dus)Pics or it didn't happen![]()
is koordje tegenwoordig ook al een synoniem voor penor?quote:Op maandag 19 september 2016 20:00 schreef clixplicity het volgende:
[..]
oh, jullie maken misbruik van mijn foto's!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Zeker platic glazen voor de veiligheid.quote:Op maandag 19 september 2016 20:03 schreef clixplicity het volgende:
[..]
nou, dat had ik laatst dus bijna! Gelukkig bleef een pootje aan de twaalfvingerige darm hangen
(molo: duodenum dus)![]()
veiligheidsglas. als je één keer scherven in je darmen hebt gehad snap je waaromquote:Op maandag 19 september 2016 20:06 schreef isax het volgende:
[..]
Zeker platic glazen voor de veiligheid.Pics or it didn't happen![]()
one man one jarquote:Op maandag 19 september 2016 20:06 schreef clixplicity het volgende:
[..]
veiligheidsglas. als je één keer scherven in je darmen hebt gehad snap je waarom
...opletten dat ik de verschillende onderwerpen niet door elkaar haalquote:Op maandag 19 september 2016 20:08 schreef clixplicity het volgende:
[..]
:-)
en nu moet ik gaan. oudergesprek op school, hiha!Pics or it didn't happen![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 20:08 schreef clixplicity het volgende:
[..]
:-)
en nu moet ik gaan. oudergesprek op school, hiha!
Sterkte kerel.quote:Op maandag 19 september 2016 20:13 schreef tailfox2 het volgende:
GC / This is goodbye harstikke bedankt voor het gezellige slowchatten hbier![]()
Het was me een genoegen.
Kom gewoon over een weekje terug als tailvoxsquote:Op maandag 19 september 2016 20:13 schreef tailfox2 het volgende:
GC / This is goodbye harstikke bedankt voor het gezellige slowchatten hbier
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ik denk niet meer een hartslag te hebben danquote:Op maandag 19 september 2016 20:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kom gewoon over een weekje terug als tailvoxs![]()
je komt gewoon weer terug, luisteren naar mama Molo jij gekkiequote:Op maandag 19 september 2016 20:13 schreef tailfox2 het volgende:
GC / This is goodbye harstikke bedankt voor het gezellige slowchatten hbier
Alsof ie het vol gaat houden.quote:Op maandag 19 september 2016 20:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kom gewoon over een weekje terug als tailvoxs"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
oh damn tail. Harten kunnen gelijmd worden. Door de mensen om je heen, door tijd, door te blijven ademen. Harten kunnen zelfs weer blij worden.quote:Op maandag 19 september 2016 20:15 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
ik denk niet meer een hartslag te hebben dan...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Niet zulke gekke dingen zeggen.quote:Op maandag 19 september 2016 20:15 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
ik denk niet meer een hartslag te hebben dan
Als je het hier niet kwijt denkt te kunnen, zoek dan mensen in je omgeving om te praten. Shit is niet leuk maar er komen echt weer betere tijden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Natuurlijk wel. Geen rare dingen doen. This too shall pass.quote:Op maandag 19 september 2016 20:15 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
ik denk niet meer een hartslag te hebben dan🐙![]()
Dat dus, hij moet gewoon even de tijd nemen en tot rust komen.quote:Op maandag 19 september 2016 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet zulke gekke dingen zeggen.
Als je het hier niet kwijt denkt te kunnen, zoek dan mensen in je omgeving om te praten. Shit is niet leuk maar er komen echt weer betere tijden."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
dm staat open.quote:Op maandag 19 september 2016 20:15 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
ik denk niet meer een hartslag te hebben dan...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ow, kloon, over een week staat dm openquote:
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Hoi
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Jawel, vind het gewoon rot dat Tail zich zo verrot voelt.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Gaat wel over, zeker weten, het is een dipje.quote:Op maandag 19 september 2016 20:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jawel, vind het gewoon rot dat Tail zich zo verrot voelt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Hoi
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness![]()
Ja, ik weet.quote:Op maandag 19 september 2016 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaat wel over, zeker weten, het is een dipje....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Joa. Hij is soms best een kutuser maar wel onze kutuserquote:Op maandag 19 september 2016 20:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jawel, vind het gewoon rot dat Tail zich zo verrot voelt.
Die kwam toch ook online met eenzelfde strekking: laatste post en ik stop? Sindsdien nergens meer gezienquote:Op maandag 19 september 2016 20:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is die nog nergens gesignaleerd?mag het weten![]()
Die is vast dichterbij dan je denktquote:Op maandag 19 september 2016 20:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is die nog nergens gesignaleerd?
quote:Op maandag 19 september 2016 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joa. Hij is soms best een kutuser maar wel onze kutuserGeen kutuser, gewoon een user die je een beetje moet leren lezen.
Beetje met de staart tussen de benen weggaan
In een steegje vermoed ikquote:Op maandag 19 september 2016 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is vast dichterbij dan je denkt
Jouw dorp was gisteren op tvquote:
quote:
Sneaky.quote:Op maandag 19 september 2016 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is vast dichterbij dan je denkt
In regenjas.![]()
Kraag omhoog."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Whutwaar?quote:
Mijn oven is nog aan het opwarmenquote:Op maandag 19 september 2016 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
iiiiiissaaaaaxxxxxx https://sync.showgoers.tv/party/-mtNI7l
Moest eerst schoonmaken want mislukte muffins![]()
![]()
Mogge![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Einde van de middag in 1 of ander toeristisch iets.quote:stupidity has become as common as common sense was before
Mijn dorp of mijn stadje?quote:Op maandag 19 september 2016 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Einde van de middag in 1 of ander toeristisch iets.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Je woont nu toch ook in een dorpquote:
Aww, muffin.quote:Op maandag 19 september 2016 20:40 schreef isax het volgende:
[..]
Mijn oven is nog aan het opwarmen
Moest eerst schoonmaken want mislukte muffins🐙![]()
Dawww, oven stond nog op pizzastand?quote:Op maandag 19 september 2016 20:40 schreef isax het volgende:
[..]
Mijn oven is nog aan het opwarmen
Moest eerst schoonmaken want mislukte muffins
mag het weten![]()
Nee, stad! Bijna 50.000 inwoners en stadsrechten en al.quote:Op maandag 19 september 2016 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je woont nu toch ook in een dorp
Als je dorp zegt dan denk ik aan mijn bijna-geboortedorp met 800 inwoners.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Je bent misluktquote:
Nee dacht fuck die shit gooi er de helft niet inquote:Op maandag 19 september 2016 20:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dawww, oven stond nog op pizzastand?![]()
![]()
misschien kan je nog in de B keuzebak bij de locale bakker?quote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hehehe, dus nu zijn het meer american cookies?quote:Op maandag 19 september 2016 20:46 schreef isax het volgende:
[..]
Nee dacht fuck die shit gooi er de helft niet in
mag het weten![]()
In de brokstukken zak.quote:Op maandag 19 september 2016 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
misschien kan je nog in de B keuzebak bij de locale bakker?
quote:
Naja meer boter meets kaneel.quote:Op maandag 19 september 2016 20:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hehehe, dus nu zijn het meer american cookies?![]()
Dorp dusquote:Op maandag 19 september 2016 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, stad! Bijna 50.000 inwoners en stadsrechten en al.
Als je dorp zegt dan denk ik aan mijn bijna-geboortedorp met 800 inwoners.
Of lopen jullie daar zover achter dat stadsrechten nog boeien?
quote:Op maandag 19 september 2016 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dorp dus
Of lopen jullie daar zover achter dat stadsrechten nog boeien?
Pizzastand?quote:Op maandag 19 september 2016 20:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dawww, oven stond nog op pizzastand?
Ik denk dat als er op de knop van je oven een plaatje van een taart, een pizza, en een muffin staan, je je keukenapparatuur maar beter niet meer bij Intertoys kan shoppen.🐙![]()
Dat is een ja op welke? Of beide?quote:
* Joosie200 shopt niet meer bij Intertoysquote:Op maandag 19 september 2016 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pizzastand?
Ik denk dat als er op de knop van je oven een plaatje van een taart, een pizza, en een muffin staan, je je keukenapparatuur maar beter niet meer bij Intertoys kan shoppen.
Ik heb icoontjes op mijn ovenvenster staan anders. Een kip moet garen op die temperatuur aan het spit, een cake bak je op die temperatuur etc. Je reinste onzin, ik bepaal zelf wel op welke temperatuur ik bak
mag het weten![]()
Dat was een algemenequote:Op maandag 19 september 2016 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een ja op welke? Of beide?
Oehquote:
Aw, n00bjequote:Op maandag 19 september 2016 20:55 schreef Joosie200 het volgende:
Nog 1u15min en ik houd het alweer 4 jaar vol hier op Fok
felies
Geen klapjes voor jouquote:
quote:
Die ovens zijn er ey.quote:Op maandag 19 september 2016 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pizzastand?
Ik denk dat als er op de knop van je oven een plaatje van een taart, een pizza, en een muffin staan, je je keukenapparatuur maar beter niet meer bij Intertoys kan shoppen.
Aantal jaar geleden korte hype.![]()
quote:Oooooh Marijke en Miauw van de petspolitiequote:Ik heb een eerste klant voor je
mag het weten![]()
Maar... maar... het is onzin.quote:Op maandag 19 september 2016 20:59 schreef isax het volgende:
[..]
Die ovens zijn er ey.
Aantal jaar geleden korte hype.🐙![]()
Moet nu wel even de magnetron van m'n zusje posten. Had ik geloof ik al eens gedaan, maar soit.
Maak je iets anders? Zoek het zelf maar uit!🐙![]()
Op welke temperatuur denk je die pizza te kunnen bakken, m.a.w, welke temperatuur is de 'pizzastand'?quote:Op maandag 19 september 2016 21:00 schreef isax het volgende:
Ik heb wel een pizza steen maar gebruik het alleen als ik brood bak
Dan zou ik de soep op maaltijd stand zetten, maaltijd op melk stand en melk op soepstand.quote:Op maandag 19 september 2016 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
Moet nu wel even de magnetron van m'n zusje posten. Had ik geloof ik al eens gedaan, maar soit.
[ afbeelding ]
Maak je iets anders? Zoek het zelf maar uit!Gewoon omdat het kan
mag het weten![]()
Maar cake mugquote:Op maandag 19 september 2016 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Maak je iets anders? Zoek het zelf maar uit!![]()
Pizza in een magnetronquote:Op maandag 19 september 2016 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Maak je iets anders? Zoek het zelf maar uit!
Voor als je een streep eronder wilt zetten.quote:Op maandag 19 september 2016 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
Vind het ook wel mooi dat je bij de onderste knop kan kiezen uit Melk, Soep, streep, of Maaltijd.
Duidelijk toch.![]()
![]()
Waar zie je me voor aan?quote:Op maandag 19 september 2016 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel zelluf gemaakt incl bodem?
ofcmag het weten![]()
Mwoap mwoap mwoap mwoaaaaaaaap.quote:Op maandag 19 september 2016 21:04 schreef isax het volgende:
Grapje onze oven heeft pizza stand denk ik🐙![]()
*neemt*quote:Op maandag 19 september 2016 21:08 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
* Joosie200 deelt uit
Nog een uurtje en 7 minuten voor mijn 4-jarig jubileumMaar dan lig ik al te pitten
Ik heb m'n 7 jarig jubileum gemist. Nooooeeessss.quote:Op maandag 19 september 2016 21:08 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
* Joosie200 deelt uit
Nog een uurtje en 7 minuten voor mijn 4-jarig jubileumMaar dan lig ik al te pitten
🐙![]()
Ik zou hem sowieso op die ventilator/hitte-element stand zetten, die 'P' kan me gestolen worden.
En eco dan?quote:Op maandag 19 september 2016 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is duidelijk voor Plasagne.![]()
Wat is dat?quote:Op maandag 19 september 2016 21:08 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
* Joosie200 deelt uit
![]()
![]()
bejaardequote:
Ja die snap ik niet helemaal. Een van de dingen die we met praktisch 100% efficientie kunnen, is warmte maken. Dus hoe je dat zuiniger wilt doen dan normaal, geen idee. Gaat dan de la waar je houtblokken in kan stoken open?quote:🐙![]()
Op een wasmachine kan ik me er iets bij voortellen.quote:Op maandag 19 september 2016 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja die snap ik niet helemaal. Een van de dingen die we met praktisch 100% efficientie kunnen, is warmte maken. Dus hoe je dat zuiniger wilt doen dan normaal, geen idee. Gaat dan de la waar je houtblokken in kan stoken open?
Okquote:Op maandag 19 september 2016 21:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Salted caramel brownies, why ofctot salted caramel is lekker
De brownie hoef ik nie![]()
Ziet er lekker uit, maar heb net heerlijk zelfgemaakt bananenijs op, dus ik sla even over.quote:Op maandag 19 september 2016 21:08 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
* Joosie200 deelt uit
Oh, je bent me er zo eentjequote:Op maandag 19 september 2016 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oktot salted caramel is lekker
De brownie hoef ik nie![]()
Doen dan? Heb nog vier eieren over en wat restant aan blauwe bessen om er door te mixen
mag het weten![]()
Af en toe is het wel even leuk om stil te staan bij vroeger. Even weer dat sentiment voelen.
Kennen jullie deze nog, van weleer?quote:Aahhh, hoe vliegt de tijd.quote:
🐙![]()
ik snap het ook nietquote:Op maandag 19 september 2016 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja die snap ik niet helemaal. Een van de dingen die we met praktisch 100% efficientie kunnen, is warmte maken. Dus hoe je dat zuiniger wilt doen dan normaal, geen idee. Gaat dan de la waar je houtblokken in kan stoken open?
even zo vragen.ben er btw.![]()
Nee dankje welquote:Op maandag 19 september 2016 21:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh, je bent me er zo eentje![]()
[ afbeelding ]
Doen dan? Heb nog vier eieren over en wat restant aan blauwe bessen om er door te mixen![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, maar heb net heerlijk zelfgemaakt bananenijs op, dus ik sla even over.
Stukkie kaas?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ah, net op tijd.quote:Op maandag 19 september 2016 21:21 schreef isax het volgende:
[..]
ik snap het ook niet
even zo vragen.ben er btw.🐙![]()
Vroegah.. toen de wegen nog vrij waren, de lucht nog schoon en de seks viesquote:Op maandag 19 september 2016 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
Af en toe is het wel even leuk om stil te staan bij vroeger. Even weer dat sentiment voelen.
Kennen jullie deze nog, van weleer?
[..]
[..]
Aahhh, hoe vliegt de tijd.mag het weten![]()
Zat al in de soep, hoef ik dus ook niet nuquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Sorry, mij is het ook te zoet, maar ondanks dat gefeli...quote:
Ik heb ook nog een kneuzige banaan. Alleen geen yoghurt in huisquote:Op maandag 19 september 2016 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, maar heb net heerlijk zelfgemaakt bananenijs op, dus ik sla even over.Homemade bananaicecream is
mag het weten![]()
Ja ik vind het wel lekker maar ik pas.quote:
Maar fijne 4jarig bestaan
Serietje kijkenfijne avond allen
![]()
Onze reusachtige oven in Florida had ook van die icoontjes.quote:Op maandag 19 september 2016 20:59 schreef isax het volgende:
[..]
Die ovens zijn er ey.
Aantal jaar geleden korte hype.
Ik heb er denk ik nog wel ergens een foto van.Pics or it didn't happen![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel lekker maar ik pas.
Op naar de 10!quote:Op maandag 19 september 2016 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel lekker maar ik pas.
![]()
![]()
Seriekijkze![]()
Ik ga mijn overhemden strijken
mag het weten![]()
Als je een scheutje koffiemelk door de yoghurt doet wordt ie romiger en lekkerder, dan je banaan erdoor doen en een beetje zoeter maken, heb je een superlekker toetje.quote:Op maandag 19 september 2016 21:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een kneuzige banaan. Alleen geen yoghurt in huisHomemade bananaicecream is
Deze stond ooit in een kinderkookboek en maak ik nog eens in de zoveel jaar.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb nog nooit koffiemelk in huis gehad.quote:Op maandag 19 september 2016 21:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je een scheutje koffiemelk door de yoghurt doet wordt ie romiger en lekkerder, dan je banaan erdoor doen en een beetje zoeter maken, heb je een superlekker toetje.
Deze stond ooit in een kinderkookboek en maak ik nog eens in de zoveel jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 21:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit koffiemelk in huis gehad.Vet is best gezond hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 19 september 2016 21:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Vet is best gezond hoor
Zelfs de kuipjes halen bij ons de houdbaarheidsdatum niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics or it didn't happen![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 21:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Vet is best gezond hoor
Alleen mijn moeder drinkt het, daarvoor heb ik een pot poeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dus.quote:Op maandag 19 september 2016 21:33 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Zelfs de kuipjes halen bij ons de houdbaarheidsdatum niet...
Ik moet altijd kuipjes koffiemelk weggooien. Het schaarse bezoek dat het nodig vind om mij te bezoeken drinkt koffie zoals koffie bedoeld is. Zwart dus"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Dat is geen melkquote:Op maandag 19 september 2016 21:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen mijn moeder drinkt het, daarvoor heb ik een pot poeder.vieze rotzooi is het.
Sinds wanneer staat er een houdbaarheidsdatum op zo'n klein kuipje?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 19 september 2016 21:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is geen melkvieze rotzooi is het.
Dat is mijn pot en daar moet u het mee doen.
Jij geeft het aan je moederquote:Op maandag 19 september 2016 21:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is mijn pot en daar moet u het mee doen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je merkt het doordat de melk een plakkerige donkergele laag op de bodem van het kuipje is geworden. Of meteen gaat schiften zodra het in aanraking komt met de koffie. De moment dat je bij jezelf denkt: drink je koffie toch gewoon zwart, zoals het bedoeld is.quote:Op maandag 19 september 2016 21:35 schreef drakin het volgende:
Sinds wanneer staat er een houdbaarheidsdatum op zo'n klein kuipje?Pics or it didn't happen![]()
Ik drink het liefst met melk direkt uit de koe, of gekookte melk opkloppen en dan een scheut extra sterke koffie erdoor.quote:Op maandag 19 september 2016 21:38 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Je merkt het doordat de melk een plakkerige donkergele laag op de bodem van het kuipje is geworden. Of meteen gaat schiften zodra het in aanraking komt met de koffie. De moment dat je bij jezelf denkt: drink je koffie toch gewoon zwart, zoals het bedoeld is.
quote:Op maandag 19 september 2016 21:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik drink het liefst met melk direkt uit de koe, of gekookte melk opkloppen en dan een scheut extra sterke koffie erdoor.
Iemand was eerder vandaag Spezz kwijt? Zijn alias is gewoon online
I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 19 september 2016 21:47 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik kreeg hier toch spontaan een kakhiel gevoel bij
[ afbeelding ]
Of hij komt een dag daarvoor weer terugquote:Op maandag 19 september 2016 21:48 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm geen Tailfox op de verjaardagsmeet I guessDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja ja, maar de 'echte'.quote:Op maandag 19 september 2016 21:48 schreef Fogel het volgende:
Iemand was eerder vandaag Spezz kwijt? Zijn alias is gewoon online"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Is het erg dat het nog even kan duren voordat ik beslis?quote:Op maandag 19 september 2016 21:48 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm geen Tailfox op de verjaardagsmeet I guess![]()
![]()
ja.quote:Op maandag 19 september 2016 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het erg dat het nog even kan duren voordat ik beslis?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
dumdumdummmmmquote:
*de spanning is voelbaar in de zaal*Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Er zijn van die posts waar ik hardop om moet lachen. Dit is er één.quote:Op maandag 19 september 2016 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
dumdumdummmmm
*de spanning is voelbaar in de zaal*Pics or it didn't happen![]()
En hij stijgt alleen nog maarquote:Op maandag 19 september 2016 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
dumdumdummmmm
*de spanning is voelbaar in de zaal*![]()
![]()
K. moet toch weten voor hoeveel personen hij eten moet bestellen (en betalen)?quote:KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
5 meer of minder maakt wel wat uitquote:Op maandag 19 september 2016 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
K. moet toch weten voor hoeveel personen hij eten moet bestellen (en betalen)?![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 21:59 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Er zijn van die posts waar ik hardop om moet lachen. Dit is er één.
ik doe niks thuis he da's redelijk uitgeslotenquote:Op maandag 19 september 2016 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
K. moet toch weten voor hoeveel personen hij eten moet bestellen (en betalen)?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oeh, volgens mij een harig talgtweelingzusje op tv. Maar dan in iemands hersenen.
Gaaf, dat is mega zeldzaamquote:Op maandag 19 september 2016 22:10 schreef Cat22 het volgende:
Oeh, volgens mij een harig talgtweelingzusje op tv. Maar dan in iemands hersenen.
Halve liter imperial stout gewoon rechtstreeks uit de fles drinken. Fuck all
En de patiënte noemt het haar boosaardige tweelingzusje. Me likes.quote:
Heej, het zit in een glas.quote:Op maandag 19 september 2016 22:12 schreef Fogel het volgende:
Halve liter imperial stout gewoon rechtstreeks uit de fles drinken. Fuck all🐙![]()
Dat is wel stoutquote:Op maandag 19 september 2016 22:12 schreef Fogel het volgende:
Halve liter imperial stout gewoon rechtstreeks uit de fles drinken. Fuck all![]()
Deze manquote:
genieten hoorquote:Op maandag 19 september 2016 22:12 schreef Fogel het volgende:
Halve liter imperial stout gewoon rechtstreeks uit de fles drinken. Fuck allOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
hey, ik heb een kind wat op een duivel lijkt, I winquote:Op maandag 19 september 2016 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En de patiënte noemt het haar boosaardige tweelingzusje. Me likes.
Duivel lijkt of is?quote:Op maandag 19 september 2016 22:17 schreef Molo het volgende:
[..]
hey, ik heb een kind wat op een duivel lijkt, I win![]()
![]()
Heb je al gel gekocht?quote:Op maandag 19 september 2016 22:17 schreef Molo het volgende:
[..]
hey, ik heb een kind wat op een duivel lijkt, I win
ja maar springt net zo hard weer omhoogquote:
zijn vast hoorntjes in wording dus ik laat het maar zoOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 21:48 schreef Fogel het volgende:
Iemand was eerder vandaag Spezz kwijt? Zijn alias is gewoon online![]()
![]()
Wat ben je toch een hippe begrijpende moederquote:Op maandag 19 september 2016 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar springt net zo hard weer omhoog
zijn vast hoorntjes in wording dus ik laat het maar zo
ouwe lurkerquote:Op maandag 19 september 2016 22:27 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Zoveel maanden weg en ze hebben hier nog steeds over mij.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
![]()
![]()
![]()
Bedwaarts!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Maar vast een vijl kopen?quote:Op maandag 19 september 2016 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar springt net zo hard weer omhoog
zijn vast hoorntjes in wording dus ik laat het maar zo![]()
![]()
later worden we beste vriendinnenquote:Op maandag 19 september 2016 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een hippe begrijpende moeder![]()
ze vertelt me dan vast allesOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
nu niet meer, nah ja, whateverquote:Op maandag 19 september 2016 22:28 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Als ik zou lurken dan zou ik niet posten.
Kwam door Tailfox.quote:Op maandag 19 september 2016 22:27 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Zoveel maanden weg en ze hebben hier nog steeds over mij."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
denk dat daar Excalibur voor nodig isquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wie?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
O dat was eigenlijk te erg van me
![]()
![]()
quote:
plopquote:
quote:
quote:
Wacht even, tail weg, spez terug. Tijd voor een BNW-topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 19 september 2016 22:34 schreef Fogel het volgende:
Wacht even, tail weg, spez terug. Tijd voor een BNW-topicspez terug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wacht even, tail weg, spez terug. Tijd voor een BNW-topicdat laatste kan ik bevestigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb eigenlijk best trek in een bakje koffie nuDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dit keer niet, heb ik echt gemist dat spez terug is?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wacht even, tail weg, spez terug. Tijd voor een BNW-topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
minion uiquote:Op maandag 19 september 2016 22:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit keer niet, heb ik echt gemist dat spez terug is?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
dass schnapte ich wellquote:Op maandag 19 september 2016 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het goud uit Grolle
Dat is spez niet, kijk maar, staat geen spez bijquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En mobiel is er geen uiDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ga voor een paar grillworsten op broodjes.
Heb jij een minion ui?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
dichtI'm surrounded by morons!
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Forum Opties Forumhop: Hop naar: