Wat doet ons zwabbertje op zulke sites?quote:Op maandag 19 september 2016 19:54 schreef Molo het volgende:
[..]
ik dus ook niet, wel enigszins disturbing dat onzer Zwab het wel wist
En kun je mooi bijpassende keycord bij kopen ookquote:Op maandag 19 september 2016 19:55 schreef isax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor iedere outfit bijpassende tas
Misschien het ontdekken dat hij epilepsie heeft. Dat stond hier toch ook vorige week of zo?quote:Op maandag 19 september 2016 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
wist niet dat hij zo'n labielerd was?
wat is er aan vooraf gegaan?
Geen idee, kwam het tegen in R49 en dacht ik deel het hier ffquote:Op maandag 19 september 2016 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
wist niet dat hij zo'n labielerd was?
wat is er aan vooraf gegaan?
hij is heavy user testerquote:Op maandag 19 september 2016 19:56 schreef isax het volgende:
[..]
Wat doet ons zwabbertje op zulke sites?
ik ben wel vaak online, maar niet altijd.quote:Op maandag 19 september 2016 19:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Misschien het ontdekken dat hij epilepsie heeft. Dat stond hier toch ook vorige week of zo?
Nou, ik mag de tering krijgen.quote:
En boterhamtrommel.quote:Op maandag 19 september 2016 19:56 schreef Molo het volgende:
[..]
En kun je mooi bijpassende keycord bij kopen ook
?quote:Op maandag 19 september 2016 19:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, ik mag de tering krijgen.![]()
bedankt voor de tip, dat had ik zelf nog niet bedacht!quote:Op maandag 19 september 2016 19:56 schreef Molo het volgende:
[..]
En kun je mooi bijpassende keycord bij kopen ook
quote:
Troost je, jij ook.quote:IK stop er mee.
net mijn relatie verbroken. alle contact verbroken.
Nu ga ik ook maar van FOK! af.
dus ik zeg zwaai zwaai.
krijg allemaal de tering en om 20:30 log ik voorgoed uit.
oh, jullie maken misbruik van mijn foto's!quote:Op maandag 19 september 2016 19:59 schreef isax het volgende:
[..]
En koortje zodat je de bril niet verliest.
Ja hoi bij die flinke gangbangs van je, wil je niet je bril in iemands anus verliezen he?quote:Op maandag 19 september 2016 20:00 schreef clixplicity het volgende:
[..]
oh, jullie maken misbruik van mijn foto's!
en bijpassende feeldoe, maar die had je zeker al?quote:Op maandag 19 september 2016 19:59 schreef clixplicity het volgende:
[..]
bedankt voor de tip, dat had ik zelf nog niet bedacht!
nou, dat had ik laatst dus bijna! Gelukkig bleef een pootje aan de twaalfvingerige darm hangenquote:Op maandag 19 september 2016 20:01 schreef isax het volgende:
[..]
Ja hoi bij die flinke gangbangs van je, wil je niet je bril in iemands anus verliezen he?
is koordje tegenwoordig ook al een synoniem voor penor?quote:Op maandag 19 september 2016 20:00 schreef clixplicity het volgende:
[..]
oh, jullie maken misbruik van mijn foto's!
Zeker platic glazen voor de veiligheid.quote:Op maandag 19 september 2016 20:03 schreef clixplicity het volgende:
[..]
nou, dat had ik laatst dus bijna! Gelukkig bleef een pootje aan de twaalfvingerige darm hangen
(molo: duodenum dus)
veiligheidsglas. als je één keer scherven in je darmen hebt gehad snap je waaromquote:Op maandag 19 september 2016 20:06 schreef isax het volgende:
[..]
Zeker platic glazen voor de veiligheid.
one man one jarquote:Op maandag 19 september 2016 20:06 schreef clixplicity het volgende:
[..]
veiligheidsglas. als je één keer scherven in je darmen hebt gehad snap je waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |