SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koens verjaardagsmeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond de gekste-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 groot gatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die ik van Madmaster heb gehadquote:![]()
Hangt hier nog steeds in de kast, het is bijna oktober
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Kijken we straks weer aflevering?quote:Op maandag 19 september 2016 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet of ondergoed nou echt kontdecolleté nodig had.![]()
Daar waar....Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Sommige hebben van die kleine hartjes achterop....quote:Op maandag 19 september 2016 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet of ondergoed nou echt kontdecolleté nodig had.![]()
Bis vincit qui se vincit!![]()
De feesten beginnen vroeg dit jaarquote:Op maandag 19 september 2016 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ik van Madmaster heb gehad![]()
Hangt hier nog steeds in de kast, het is bijna oktober![]()
![]()
Direct na het eten nootjes als toetjequote:Op maandag 19 september 2016 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Over klein uurtje of zo? Ga even eten maken e.d.![]()
Op die gatenonderbroeksite staan leuke tasjes, alleen hoe en waar te bestellen kan ik weer niet vinden.
http://www.asos.com/women(...)sex/?CTARef=discover|Curated%20News%20ArticleDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Is goedquote:Op maandag 19 september 2016 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Over klein uurtje of zo? Ga even eten maken e.d.
Moet ik ook nog doen![]()
![]()
Zelfde als altijdquote:Op maandag 19 september 2016 19:18 schreef drakin het volgende:
Op die gatenonderbroeksite staan leuke tasjes, alleen hoe en waar te bestellen kan ik weer niet vinden.
http://www.asos.com/women(...)sex/?CTARef=discover|Curated%20News%20Article
Engels bedrijf maar je kan zelfs met iDeal betalen.![]()
Iemand van de Londenmeet toevallig het tweede weekend van october aanwezig in Nijmegen en/of Zuthpen? Zo ja, wil diegene ook 36 GBP (ik had teveel uit de muur getrokken blijkbaar) omwisselen in Eurodingessen? USD is ook prima. Gewoon tegen de gangbare wisselkoers.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ja dacht dop ze eerst.quote:Op maandag 19 september 2016 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij zit alweer te denken aan noten graaien terwijl je nog niet eens gegeten hebt.
Wel zo makkelijk.![]()
Ik zie geen prijs of winkelwagentje bij die tas andersquote:Op maandag 19 september 2016 19:22 schreef isax het volgende:
[..]
Zelfde als altijd
Engels bedrijf maar je kan zelfs met iDeal betalen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je link doet het niet dus kan niet kijken.quote:Op maandag 19 september 2016 19:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie geen prijs of winkelwagentje bij die tas anders![]()
Dus dan zeg je zelfde als altijd zonder te kijken?quote:Op maandag 19 september 2016 19:32 schreef isax het volgende:
[..]
Je link doet het niet dus kan niet kijken.
Deze tas, maar ik zag het al, het is van een nieuw iets dat zich alleen nog maar presenteert ofzoiets.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die kleine tasjes zijn ook leuk, die wil ik uiteraard er ook bij
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 19 september 2016 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus dan zeg je zelfde als altijd zonder te kijken?
Deze tas, maar ik zag het al, het is van een nieuw iets dat zich alleen nog maar presenteert ofzoiets.
[ afbeelding ]
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Hoe heet het tasje?quote:Op maandag 19 september 2016 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus dan zeg je zelfde als altijd zonder te kijken?
[ afbeelding ]![]()
quote:![]()
Leuk toch?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Geen idee, merk heet Mormo en bij deze staat alleen een link naar de ontwerpers/het merk.quote:
http://www.asos.com/fashion-discovery/finalist/mormo/
Ah in de link staat ook het woord finalist zie ik nu, zullen wel een paar ontwerpers dingen naar te mogen verkopen op die site ofzo.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Tassen kosten 275 pondquote:Op maandag 19 september 2016 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee, merk heet Mormo en bij deze staat alleen een link naar de ontwerpers/het merk.
http://www.asos.com/fashion-discovery/finalist/mormo/
Ah in de link staat ook het woord finalist zie ik nu, zullen wel een paar ontwerpers dingen naar te mogen verkopen op die site ofzo.![]()
![]()
Maar misschien is die ook een beetje te klein voor me, dat rugtasje.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wansmaak is ook smaak. Zonder dat ik speciaal op wat dan ook van de dingen die zojuist de revu passeerden doel.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Nijmegen zou nog wel kunnen, als je er vanaf moet.quote:Op maandag 19 september 2016 19:23 schreef Fogel het volgende:
Iemand van de Londenmeet toevallig het tweede weekend van october aanwezig in Nijmegen en/of Zuthpen? Zo ja, wil diegene ook 36 GBP (ik had teveel uit de muur getrokken blijkbaar) omwisselen in Eurodingessen? USD is ook prima. Gewoon tegen de gangbare wisselkoers.
Stuur maar ff details over wanneer je daar precies bent?Bis vincit qui se vincit!![]()
Ik kijk even verder!quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het is niet zozeer dat ik er vanaf moet, ligt niet in de weg. Maar als het toevallig zo uitkomt is het voor beide partijen wel handig.quote:Op maandag 19 september 2016 19:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nijmegen zou nog wel kunnen, als je er vanaf moet.
Stuur maar ff details over wanneer je daar precies bent?
Ik stuur een DM.I'm surrounded by morons!
http://bobbasset.com/item(...)leather-bag-backpackquote:Op maandag 19 september 2016 19:48 schreef drakin het volgende:
Deze vind ik mooi![]()
[ afbeelding ]
Is waarschijnlijk nog een beetje meer dan 275 pond![]()
waarom googlede ikquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
waarom googlede ikMisschien binnenkort met korting op kamasutra of erotisch twente?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics or it didn't happen![]()
zoiets?quote:Op maandag 19 september 2016 19:52 schreef clixplicity het volgende:
pfff... dan kom ik aan met mijn 100% functionele tassen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
waarom googlede ikIk wist niet wat dit wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
twente en erotisch... dat past écht niet bij elkaar johquote:Op maandag 19 september 2016 19:53 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Misschien binnenkort met korting op kamasutra of erotisch twente?
dat accent
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ik dus ook niet, wel enigszins disturbing dat onzer Zwab het wel wistquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja dat dusquote:Op maandag 19 september 2016 19:51 schreef isax het volgende:
[..]
http://bobbasset.com/item(...)leather-bag-backpack
Dat zeg ik.quote:Op maandag 19 september 2016 19:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wansmaak is ook smaak. Zonder dat ik speciaal op wat dan ook van de dingen die zojuist de revu passeerden doel."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: