Dus zei je : Ga maar vast ik kom er zo aan en je bent een ommetje gegaanquote:Op maandag 19 september 2016 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zat vandaag voor het eerst in mijn nieuwe kantoortuin en iemand vroeg met hoorbare tegenzin of ik mee ging lunchen
quote:Op maandag 19 september 2016 17:47 schreef crv het volgende:
[..]
eigen kantoor is zooooo 1850
Voor mij stopte het begin 2013. Sindsdien sjouw ik rond met allerlei kantoorartikelen #officelive #sadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
"kapot gereden" zelfsquote:Op maandag 19 september 2016 17:47 schreef Molo het volgende:
Mag ik een emoslinger?
Gisteren band kapot gereden, dus thuiskomertje erop etc. Plan was, vandaag nieuwe band halen.
Hele dag niks te doen vandaag, ben ik het alsnog dus helemaal vergeten, fucking faalhaas die ik ben
Nou ja, morgen dan maar
quote:Op maandag 19 september 2016 17:47 schreef Molo het volgende:
Mag ik een emoslinger?
Gisteren band kapot gereden, dus thuiskomertje erop etc. Plan was, vandaag nieuwe band halen.
Hele dag niks te doen vandaag, ben ik het alsnog dus helemaal vergeten, fucking faalhaas die ik ben
Nou ja, morgen dan maar
Van hot naar her ? Is dat nu eindelijk over?quote:Op maandag 19 september 2016 17:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voor mij stopte het begin 2013. Sindsdien sjouw ik rond met allerlei kantoorartikelen #officelive #sad
Tegenligger op smal stukje bocht, scherp stukje berm meegepakt, dus hele scheur erin.quote:Op maandag 19 september 2016 17:49 schreef crv het volgende:
[..]
"kapot gereden" zelfs![]()
Dwars over een rotonde geknald of zo
* aai over bol geeft
"Oh nee ga maar hoor! Ik heb een afspraak." Om vervolgens huilend naar huis te gaan.quote:Op maandag 19 september 2016 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus zei je : Ga maar vast ik kom er zo aan en je bent een ommetje gegaan
Miauw is tegenwoordig vooral nog hot, niet meer herquote:Op maandag 19 september 2016 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Van hot naar her ? Is dat nu eindelijk over?
ik werk al sinds 1995 flexibel en zonder vaste werkplekquote:Op maandag 19 september 2016 17:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voor mij stopte het begin 2013. Sindsdien sjouw ik rond met allerlei kantoorartikelen #officelive #sad
moest lachenquote:Op maandag 19 september 2016 17:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
"Oh nee ga maar hoor! Ik heb een afspraak." Om vervolgens huilend naar huis te gaan.
Misschien eens mee lunchen danquote:Op maandag 19 september 2016 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Miauw is tegenwoordig vooral nog hot, niet meer her
oeh das K....quote:Op maandag 19 september 2016 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Tegenligger op smal stukje bocht, scherp stukje berm meegepakt, dus hele scheur erin.
Uiteraard met Koos zijn auto met dure banden en niet met mijn eigen pauperbakkie
Nee, ik pendel nu ook de hele tijd tussen locatiesquote:Op maandag 19 september 2016 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Van hot naar her ? Is dat nu eindelijk over?
Oh dat is kut!quote:Op maandag 19 september 2016 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Tegenligger op smal stukje bocht, scherp stukje berm meegepakt, dus hele scheur erin.
Uiteraard met Koos zijn auto met dure banden en niet met mijn eigen pauperbakkie
Had ik vroeger ook, was wel heel relaxed iddquote:Op maandag 19 september 2016 17:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik pendel nu ook de hele tijd tussen locaties![]()
Wel vrijheid
quote:Op maandag 19 september 2016 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Miauw is tegenwoordig vooral nog hot, niet meer her
En maar zeggen dat ambtenaren niet flexibel zijnquote:Op maandag 19 september 2016 17:51 schreef crv het volgende:
[..]
ik werk al sinds 1995 flexibel en zonder vaste werkplek
Sinds nivember vorig jaar heb ik er 3
zet maar een 5-sterren beoordeling van mij eropquote:Op maandag 19 september 2016 17:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik zet dit in mijn Tinderprofiel ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Van A naar B en daarna door naar C en de dag zit er weer op... Wat heb je dan gedaan? Ehh ?quote:Op maandag 19 september 2016 17:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En maar zeggen dat ambtenaren niet flexibel zijn
Het is heel relaxed in die zin dat ik tegen de een zeg dat ik bij de ander benquote:Op maandag 19 september 2016 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik vroeger ook, was wel heel relaxed idd
ik ben harstikke flexibelquote:Op maandag 19 september 2016 17:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En maar zeggen dat ambtenaren niet flexibel zijn
benen in je nek met die rug van jou?quote:
no problemquote:Op maandag 19 september 2016 17:58 schreef Molo het volgende:
[..]
benen in je nek met die rug van jou?
Mijn teamleider stuurt naast mij nog 26 mensen aan,die heeft daar geen tijd voor joh.quote:Op maandag 19 september 2016 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Van A naar B en daarna door naar C en de dag zit er weer op... Wat heb je dan gedaan? Ehh ?
Kan dat allemaal niet op 1 pasje?quote:Op maandag 19 september 2016 17:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is heel relaxed in die zin dat ik tegen de een zeg dat ik bij de ander benMaar het is ook wel eens onpraktisch. Ik heb 4 toegangspassen, voor iemand zoals ik is dat eem ramp
quote:Op maandag 19 september 2016 17:56 schreef Molo het volgende:
[..]
zet maar een 5-sterren beoordeling van mij eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was jij maar vrijgezel
With the stars as her umbrella
jammer welquote:Op maandag 19 september 2016 17:59 schreef crv het volgende:
[..]
no problem![]()
Enkel ze er weer uit halen lukt niet
Echt?!quote:Op maandag 19 september 2016 18:01 schreef Molo het volgende:
[..]
jammer wel
ik kan nog steeds mijn voet in mijn mond doen, jeej for toffe nutteloze features
Vraagt Koos je zeker met enige regelmaat?quote:Op maandag 19 september 2016 18:01 schreef Molo het volgende:
[..]
jammer wel
ik kan nog steeds mijn voet in mijn mond doen, jeej for toffe nutteloze features
ah crap, is het daarom?quote:Op maandag 19 september 2016 18:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraagt Koos je zeker met enige regelmaat?
Tip: is niet omdat hij dat graag ziet maar omdat je dan stil bent.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 19 september 2016 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga kijken hoe ver ik kom met mijn voet vanavond.
Herkenbaarquote:Op maandag 19 september 2016 17:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is heel relaxed in die zin dat ik tegen de een zeg dat ik bij de ander benMaar het is ook wel eens onpraktisch. Ik heb 4 toegangspassen, voor iemand zoals ik is dat eem ramp
10 pasjes bij je hebben is makkelijker.quote:Op maandag 19 september 2016 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel erg moeilijk en kostbaar waarschijnlijk
Jouw zusjequote:Op maandag 19 september 2016 18:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ga even eten, zusje is er en die houdt Hollandsche tijden aan qua voedertijd
Eet smakelijkquote:Op maandag 19 september 2016 18:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ga even eten, zusje is er en die houdt Hollandsche tijden aan qua voedertijd
Ja zulke praktijkenquote:Op maandag 19 september 2016 18:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Herkenbaar
Vorige week mijn broodtrommel op locatie A laten liggen, paar dagen later mijn agenda op locaite B (heb ik maar op laten sturen, want ik kom er de komende weken niet meer) en mede daardoor afspraken verkeerd gepland waardoor ik er net achter kom dat ik woensdag niet op locatie C maar op locatie D moet zijn.
En omdat ik dan te lang niet op C ben voorzie ik nog een tussentijdse rit. Ach, kost me maar een uurtje
Als ik een rondje zou doen ben ik 160 km verder.quote:Op maandag 19 september 2016 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja zulke praktijkenAl zijn mijn locaties veel dichterbij.
Dan heb je het verdiendquote:Op maandag 19 september 2016 18:12 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, even 20minuten getukt. Tijd voor kibbeling
Ik had er ooit 1 en daar kon ik wel op 150 lokaties terechtquote:Op maandag 19 september 2016 18:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
10 pasjes bij je hebben is makkelijker.
Dat mag helaas nietquote:Op maandag 19 september 2016 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat cool!![]()
Foto's![]()
Ik ben jaloers op je eigen kantoor
kan handig zijn, bijv bij gebrek aan een nagelschaartjequote:Op maandag 19 september 2016 18:01 schreef Molo het volgende:
[..]
jammer wel
Voelde me toch brakquote:
Plus size modelquote:Op maandag 19 september 2016 18:30 schreef isax het volgende:
http://www.asos.com/city-(...)idrow=1&gridcolumn=2
zeg me dat niemand zo'n onderbroek aandoet.
Dan lekker tukje doenquote:Op maandag 19 september 2016 18:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Voelde me toch brakDat krijg je als een oud collega om half twaalf appt hoe het gaat en je een uur later uitgepraat bent
Dus verrekte weinig slaap icm werk/studie =
![]()
echt welquote:Op maandag 19 september 2016 18:30 schreef isax het volgende:
In de modellenwereld is dit al plusquote:Op maandag 19 september 2016 18:33 schreef isax het volgende:
[..]
my ass
das gewoon hoe de gemiddelde europeaan er uit ziet.
in de modellen wereld ben je al bijna plus als je maatje 38 hebquote:Op maandag 19 september 2016 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In de modellenwereld is dit al plus
Hij is wel sexy...quote:Op maandag 19 september 2016 18:30 schreef isax het volgende:
Bijna??quote:Op maandag 19 september 2016 18:36 schreef isax het volgende:
[..]
in de modellen wereld ben je al bijna plus als je maatje 38 heb
goed voorbeeld voor tienermeiden.
quote:Op maandag 19 september 2016 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2016 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Tara Reid, ooit dat beetje dommige maar vooral erg leuke meisje uit een aantal tienerfilms als Cruel Intentions en American Pie, maar vooral bekend als Bunny Lebowski (rrrrrr) in The Big Lebowsky. Nu, ongeveer 14 eetstoornissen en ettelijke alcoholverslavingen verder is deze dame veranderd in een wandelende ruïne.
het is voor plussize he?quote:
nou maatje 38 is te dik voor normaal maar te dun voor plussize dus dan ben je eigenlijk gewoon nietsquote:
Je bovenkamer moet een beetje meewerken.quote:
Overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 19 september 2016 18:39 schreef isax het volgende:
[..]
het is voor plussize he?
dus bij plussize meisje puilen door die gaten vet waarschijnlijk
of vetkwab die over het slipje hangt aan de voorkant en dan aan de achterkant blubber uit het gat.
sexay
Niets mis met mijn bovenkamerquote:Op maandag 19 september 2016 18:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bovenkamer moet een beetje meewerken.
Heb ik van jou behalve uiteraard die beroemde foto in trouwjurk ook niet ooit een op een brommertje/scootertje gezien?quote:
Waar is die solexfoto eigenlijk gebleven?quote:Op maandag 19 september 2016 18:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ik van jou behalve uiteraard die beroemde foto in trouwjurk ook niet ooit een op een brommertje/scootertje gezien?
In ieder geval, aan de hand van die foto's kan ik beamen dat je geen, ik herhaal, geen eetstoornis hebt.
Die bedoel ik.quote:Op maandag 19 september 2016 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar is die solexfoto eigenlijk gebleven?
Ooit stond die in mijn fobo, maar ik weet niet meer waarom ik hem eruit heb gehaaldquote:
Zie je zo vaak. Zijnquote:
* Joosie200 gooit caramel zeezout brownies in de ovenquote:Op maandag 19 september 2016 18:47 schreef Deisyy het volgende:maar heb wel ontzettend trek in een stuk pure chocolade nu
Ik heb er wel een beetje een, maar die zit niet in mijn bovenkamer, ik krijg gewoon niet zoveel weg.quote:Op maandag 19 september 2016 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ooit stond die in mijn fobo, maar ik weet niet meer waarom ik hem eruit heb gehaald![]()
Whatever, ik heb geen eetstoornis en ben geen fattie, maar heb wel ontzettend trek in een stuk pure chocolade nu
Wat was dat voor foto?quote:Op maandag 19 september 2016 18:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ik van jou behalve uiteraard die beroemde foto in trouwjurk ook niet ooit een op een brommertje/scootertje gezien?
In ieder geval, aan de hand van die foto's kan ik beamen dat je geen, ik herhaal, geen eetstoornis hebt.
Die zijn voor de afwisseling ook lekkerquote:Op maandag 19 september 2016 18:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
* Joosie200 gooit caramel zeezout brownies in de oven
Ik was aan het inpakken voor de verhuizing en kwam mijn trouwjurk tegen, dus heb die maar weer eens gepast, bosje bloemen van tafel geplukt enzoquote:
quote:Op maandag 19 september 2016 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was aan het inpakken voor de verhuizing en kwam mijn trouwjurk tegen, dus heb die maar weer eens gepast, bosje bloemen van tafel geplukt enzo
Als je er na al die jaren nog in past mag je niet klagen.quote:Op maandag 19 september 2016 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was aan het inpakken voor de verhuizing en kwam mijn trouwjurk tegen, dus heb die maar weer eens gepast, bosje bloemen van tafel geplukt enzo
Nee tochquote:Op maandag 19 september 2016 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je er na al die jaren nog in past mag je niet klagen.
Ik vind hem lellik. Maar ik houd dan ook niet van kleding met gaas en gaten die geen functie hebben.quote:Op maandag 19 september 2016 18:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
Ik vind hem wel sexy en dan maakt het niet veel uit wie hem aan heeft hoor.
quote:Op maandag 19 september 2016 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zekerquote:Op maandag 19 september 2016 18:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geeft toch immer een goed gevoel no?
Dit jaquote:Op maandag 19 september 2016 18:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind hem lellik. Maar ik houd dan ook niet van kleding met gaas en gaten die geen functie hebben.
quote:Op maandag 19 september 2016 18:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind hem lellik. Maar ik houd dan ook niet van kleding met gaas en gaten die geen functie hebben.
Weet je dr topper pakkie niet meer?quote:Op maandag 19 september 2016 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar is die solexfoto eigenlijk gebleven?
Gaten op een andere plek, fixed!quote:Op maandag 19 september 2016 18:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sssst!quote:Op maandag 19 september 2016 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet je dr topper pakkie niet meer?
Rebel you, gewaagd hoorquote:Op maandag 19 september 2016 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zeker
* Deisyy pakt nog eens stukje chocolade
Geen nutteloze gaten in mijn kledingquote:Op maandag 19 september 2016 19:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gaten op een andere plek, fixed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |