Dus zei je : Ga maar vast ik kom er zo aan en je bent een ommetje gegaanquote:Op maandag 19 september 2016 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zat vandaag voor het eerst in mijn nieuwe kantoortuin en iemand vroeg met hoorbare tegenzin of ik mee ging lunchen
quote:Op maandag 19 september 2016 17:47 schreef crv het volgende:
[..]
eigen kantoor is zooooo 1850
Voor mij stopte het begin 2013. Sindsdien sjouw ik rond met allerlei kantoorartikelen #officelive #sadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
"kapot gereden" zelfsquote:Op maandag 19 september 2016 17:47 schreef Molo het volgende:
Mag ik een emoslinger?
Gisteren band kapot gereden, dus thuiskomertje erop etc. Plan was, vandaag nieuwe band halen.
Hele dag niks te doen vandaag, ben ik het alsnog dus helemaal vergeten, fucking faalhaas die ik ben
Nou ja, morgen dan maar
quote:Op maandag 19 september 2016 17:47 schreef Molo het volgende:
Mag ik een emoslinger?
Gisteren band kapot gereden, dus thuiskomertje erop etc. Plan was, vandaag nieuwe band halen.
Hele dag niks te doen vandaag, ben ik het alsnog dus helemaal vergeten, fucking faalhaas die ik ben
Nou ja, morgen dan maar
Van hot naar her ? Is dat nu eindelijk over?quote:Op maandag 19 september 2016 17:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voor mij stopte het begin 2013. Sindsdien sjouw ik rond met allerlei kantoorartikelen #officelive #sad
Tegenligger op smal stukje bocht, scherp stukje berm meegepakt, dus hele scheur erin.quote:Op maandag 19 september 2016 17:49 schreef crv het volgende:
[..]
"kapot gereden" zelfs![]()
Dwars over een rotonde geknald of zo
* aai over bol geeft
"Oh nee ga maar hoor! Ik heb een afspraak." Om vervolgens huilend naar huis te gaan.quote:Op maandag 19 september 2016 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus zei je : Ga maar vast ik kom er zo aan en je bent een ommetje gegaan
Miauw is tegenwoordig vooral nog hot, niet meer herquote:Op maandag 19 september 2016 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Van hot naar her ? Is dat nu eindelijk over?
ik werk al sinds 1995 flexibel en zonder vaste werkplekquote:Op maandag 19 september 2016 17:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voor mij stopte het begin 2013. Sindsdien sjouw ik rond met allerlei kantoorartikelen #officelive #sad
moest lachenquote:Op maandag 19 september 2016 17:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
"Oh nee ga maar hoor! Ik heb een afspraak." Om vervolgens huilend naar huis te gaan.
Misschien eens mee lunchen danquote:Op maandag 19 september 2016 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Miauw is tegenwoordig vooral nog hot, niet meer her
oeh das K....quote:Op maandag 19 september 2016 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Tegenligger op smal stukje bocht, scherp stukje berm meegepakt, dus hele scheur erin.
Uiteraard met Koos zijn auto met dure banden en niet met mijn eigen pauperbakkie
Nee, ik pendel nu ook de hele tijd tussen locatiesquote:Op maandag 19 september 2016 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Van hot naar her ? Is dat nu eindelijk over?
Oh dat is kut!quote:Op maandag 19 september 2016 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Tegenligger op smal stukje bocht, scherp stukje berm meegepakt, dus hele scheur erin.
Uiteraard met Koos zijn auto met dure banden en niet met mijn eigen pauperbakkie
Had ik vroeger ook, was wel heel relaxed iddquote:Op maandag 19 september 2016 17:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik pendel nu ook de hele tijd tussen locaties![]()
Wel vrijheid
quote:Op maandag 19 september 2016 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Miauw is tegenwoordig vooral nog hot, niet meer her
En maar zeggen dat ambtenaren niet flexibel zijnquote:Op maandag 19 september 2016 17:51 schreef crv het volgende:
[..]
ik werk al sinds 1995 flexibel en zonder vaste werkplek
Sinds nivember vorig jaar heb ik er 3
zet maar een 5-sterren beoordeling van mij eropquote:Op maandag 19 september 2016 17:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik zet dit in mijn Tinderprofiel ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Van A naar B en daarna door naar C en de dag zit er weer op... Wat heb je dan gedaan? Ehh ?quote:Op maandag 19 september 2016 17:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En maar zeggen dat ambtenaren niet flexibel zijn
Het is heel relaxed in die zin dat ik tegen de een zeg dat ik bij de ander benquote:Op maandag 19 september 2016 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik vroeger ook, was wel heel relaxed idd
ik ben harstikke flexibelquote:Op maandag 19 september 2016 17:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En maar zeggen dat ambtenaren niet flexibel zijn
benen in je nek met die rug van jou?quote:
no problemquote:Op maandag 19 september 2016 17:58 schreef Molo het volgende:
[..]
benen in je nek met die rug van jou?
Mijn teamleider stuurt naast mij nog 26 mensen aan,die heeft daar geen tijd voor joh.quote:Op maandag 19 september 2016 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Van A naar B en daarna door naar C en de dag zit er weer op... Wat heb je dan gedaan? Ehh ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |