quote:Op maandag 19 september 2016 16:55 schreef Muck het volgende:
Eerste werkdag was AWESOME!
Mijn kantoor (mijn kantoor) heeft ramen rondom en uitzicht op de A28 en het bos
![]()
Kennis gemaakt met allerlei collega's die allemaal geïnteresseerd kwamen informeren naar mijn project.
Topquote:Op maandag 19 september 2016 16:55 schreef Muck het volgende:
![]()
Kennis gemaakt met allerlei collega's die allemaal geïnteresseerd kwamen informeren naar mijn project.
ambtenaar zeker ?quote:Op maandag 19 september 2016 16:55 schreef Muck het volgende:
![]()
Ik ben echt heel blijquote:
Jah... net zoiets als een koffieautomaat, maar dan met verschillende vruchtensappenquote:
Vers of uit een flesje?quote:Op maandag 19 september 2016 17:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Jah... net zoiets als een koffieautomaat, maar dan met verschillende vruchtensappen
wel relaxed hoodquote:Op maandag 19 september 2016 17:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Jah... net zoiets als een koffieautomaat, maar dan met verschillende vruchtensappen
Heeft dat enig nut?quote:Op maandag 19 september 2016 17:31 schreef Molo het volgende:
wij probeerden hier net dit mee te zingen, ik kwam tot de tiende zin ofzo
Oh wat cool!quote:Op maandag 19 september 2016 16:55 schreef Muck het volgende:
![]()
+1quote:Op maandag 19 september 2016 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat cool!![]()
Foto's![]()
Ik ben jaloers op je eigen kantoor
eigen kantoor is zooooo 1850quote:Op maandag 19 september 2016 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat cool!![]()
Foto's![]()
Ik ben jaloers op je eigen kantoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
zo werken, klinkt als een droomquote:Op maandag 19 september 2016 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zat vandaag voor het eerst in mijn nieuwe kantoortuin en iemand vroeg met hoorbare tegenzin of ik mee ging lunchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |