en dan?quote:Op maandag 19 september 2016 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog een beetje doorsparen en dan heb je de 2016 Volkswagen Kever.
[ afbeelding ]
Graag gedaan meneer.quote:Op maandag 19 september 2016 16:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank je dat je het formaat hebt aangepast, vond het wat 'overwhelming'.
6500 euro geloof ikquote:
Oh ja dat absoluut..maar ik hou nogal van dat nostalgischequote:Op maandag 19 september 2016 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vind 'm wel tof. Een stuk beter dan die eerdere nieuwe Kevers.
[ afbeelding ]
Heet ie nu weer Kever of toch nog steeds Beetlequote:Op maandag 19 september 2016 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vind 'm wel tof. Een stuk beter dan die eerdere nieuwe Kevers.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 september 2016 16:11 schreef isax het volgende:
[..]
en dan?
je hebt niet eens rijbewijs joh
kan je beter 5 minuten je kont wassen in de lucht.
Nee ik vrees dat Engels nog steeds pijnlijk hip is.quote:Op maandag 19 september 2016 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Heet ie nu weer Kever of toch nog steeds Beetle
Ha wat coolquote:
Zonnebloemgeelquote:Op maandag 19 september 2016 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel prijzig , niet dat ik het niet heb. Welke kleur en rijdt ie nog goed?
DM maarquote:Op maandag 19 september 2016 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonnebloemgeel
Hijs in perfecte staat geloof ik wel
kan linkje wel doorsturen in dm
Maar dat is hetzelfde in het vliegtuig als gewoon thuis in de douche.quote:
Waarom ook nietquote:Op maandag 19 september 2016 16:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
DitNu krijg ik gewoon de neiging het voor vanavond te halen
ja maar in de lucht vriendquote:Op maandag 19 september 2016 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar dat is hetzelfde in het vliegtuig als gewoon thuis in de douche.
En die thuis gaat niet uit na 5 minuten.
quote:Op maandag 19 september 2016 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog een beetje doorsparen en dan heb je de 2016 Volkswagen Kever.
[ afbeelding ]
die jongen is wel echt bizarquote:Op maandag 19 september 2016 16:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ha wat cool
Ik heb het een keer geprobeerd beatboxen, maar ik kwam niet verder dan tuffen en sputteren
quote:
Ik vind dat zo knap dat beatboxenquote:Op maandag 19 september 2016 16:21 schreef isax het volgende:
[..]
die jongen is wel echt bizar
hier zijn tedx talk.
ik hou niet van zulke groepenquote:Op maandag 19 september 2016 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat zo knap dat beatboxen
Mja hun zijn wel erg gehyped vind ikquote:Op maandag 19 september 2016 16:32 schreef isax het volgende:
[..]
ik hou niet van zulke groepen
enige die ik best leuk vind is deze
maar hun zijn dan ook wel de grootste.
quote:Op maandag 19 september 2016 16:55 schreef Muck het volgende:
Eerste werkdag was AWESOME!
Mijn kantoor (mijn kantoor) heeft ramen rondom en uitzicht op de A28 en het bos
![]()
Kennis gemaakt met allerlei collega's die allemaal geïnteresseerd kwamen informeren naar mijn project.
Topquote:Op maandag 19 september 2016 16:55 schreef Muck het volgende:
![]()
Kennis gemaakt met allerlei collega's die allemaal geïnteresseerd kwamen informeren naar mijn project.
ambtenaar zeker ?quote:Op maandag 19 september 2016 16:55 schreef Muck het volgende:
![]()
Ik ben echt heel blijquote:
Jah... net zoiets als een koffieautomaat, maar dan met verschillende vruchtensappenquote:
Vers of uit een flesje?quote:Op maandag 19 september 2016 17:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Jah... net zoiets als een koffieautomaat, maar dan met verschillende vruchtensappen
wel relaxed hoodquote:Op maandag 19 september 2016 17:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Jah... net zoiets als een koffieautomaat, maar dan met verschillende vruchtensappen
Heeft dat enig nut?quote:Op maandag 19 september 2016 17:31 schreef Molo het volgende:
wij probeerden hier net dit mee te zingen, ik kwam tot de tiende zin ofzo
Oh wat cool!quote:Op maandag 19 september 2016 16:55 schreef Muck het volgende:
![]()
+1quote:Op maandag 19 september 2016 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat cool!![]()
Foto's![]()
Ik ben jaloers op je eigen kantoor
eigen kantoor is zooooo 1850quote:Op maandag 19 september 2016 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat cool!![]()
Foto's![]()
Ik ben jaloers op je eigen kantoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
zo werken, klinkt als een droomquote:Op maandag 19 september 2016 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zat vandaag voor het eerst in mijn nieuwe kantoortuin en iemand vroeg met hoorbare tegenzin of ik mee ging lunchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dus zei je : Ga maar vast ik kom er zo aan en je bent een ommetje gegaanquote:Op maandag 19 september 2016 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zat vandaag voor het eerst in mijn nieuwe kantoortuin en iemand vroeg met hoorbare tegenzin of ik mee ging lunchen
quote:Op maandag 19 september 2016 17:47 schreef crv het volgende:
[..]
eigen kantoor is zooooo 1850
Voor mij stopte het begin 2013. Sindsdien sjouw ik rond met allerlei kantoorartikelen #officelive #sadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
"kapot gereden" zelfsquote:Op maandag 19 september 2016 17:47 schreef Molo het volgende:
Mag ik een emoslinger?
Gisteren band kapot gereden, dus thuiskomertje erop etc. Plan was, vandaag nieuwe band halen.
Hele dag niks te doen vandaag, ben ik het alsnog dus helemaal vergeten, fucking faalhaas die ik ben
Nou ja, morgen dan maar
quote:Op maandag 19 september 2016 17:47 schreef Molo het volgende:
Mag ik een emoslinger?
Gisteren band kapot gereden, dus thuiskomertje erop etc. Plan was, vandaag nieuwe band halen.
Hele dag niks te doen vandaag, ben ik het alsnog dus helemaal vergeten, fucking faalhaas die ik ben
Nou ja, morgen dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |