SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koens verjaardagsmeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond de gekste-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door ieniminimuis op 19-09-2016 15:13:24 ]Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat is voor mij geen reden om het te gaan 'dragen'.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Vrolijke TTquote:Op maandag 19 september 2016 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de eerste jaren van de jaren 80 moest ik ook nog ergens tussen de bloemkolen gevonden worden![]()
![]()
'89, dus ik liep pas nadat de muur viel.
🐙![]()
Later een soort turnboek als legging, die ging niet zo snel stuk.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Klopt, brons is sowieso mooierquote:Op maandag 19 september 2016 14:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is voor mij geen reden om het te gaan 'dragen'.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik draag naast 5 pockets alleen combat modellen.quote:Op maandag 19 september 2016 14:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Later een soort turnboek als legging, die ging niet zo snel stuk.
Dat is afhankelijk van het weer.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
83 hier, dus tegen de tijd dat de muur viel was ik zelf ook al vaker van een muurtje gevallenquote:Op maandag 19 september 2016 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
Vrolijke TT
[..]![]()
'89, dus ik liep pas nadat de muur viel.![]()
![]()
Toen had ik mijn dienstplicht er al opzitten.quote:Op maandag 19 september 2016 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
83 hier, dus tegen de tijd dat de muur viel was ik zelf ook al vaker van een muurtje gevallen"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
die was bij mij al afgeschaft. op zich wel jammerquote:Op maandag 19 september 2016 14:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen had ik mijn dienstplicht er al opzitten.![]()
Ach, toen vond ik het niks, maar erop terugkijkend waren het toch 14 mndn fun.quote:Op maandag 19 september 2016 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die was bij mij al afgeschaft. op zich wel jammer
Je mag je nu vrijwillig aanmeldenquote:Op maandag 19 september 2016 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die was bij mij al afgeschaft. op zich wel jammerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
klopt, heb ik ook een tijd over getwijfeld.quote:Op maandag 19 september 2016 14:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Je mag je nu vrijwillig aanmelden
om een hbo wapentechniek oid te doen, maar uiteindelijk toch maar voor gewone werktuigbouw gekozen![]()
Ook vast wel gehad, met van die grote zakken aan de zijkant toch?quote:Op maandag 19 september 2016 14:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik draag naast 5 pockets alleen combat modellen.
Dat is afhankelijk van het weer.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja, ik heb met een Uzi en een karabijn geschoten, dat was dikke pret.quote:Op maandag 19 september 2016 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, heb ik ook een tijd over getwijfeld.
om een hbo wapentechniek oid te doen, maar uiteindelijk toch maar voor gewone werktuigbouw gekozen
Yeps, handig voor in de zomer als je zonder jas bent dus.quote:Op maandag 19 september 2016 14:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook vast wel gehad, met van die grote zakken aan de zijkant toch?
Zulke broeken droeg ik overigens in het leger voor het eerst, zaten meteen lekker."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
cargo pantsquote:Op maandag 19 september 2016 14:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook vast wel gehad, met van die grote zakken aan de zijkant toch?![]()
![]()
citroenbrandewijn uitkotsen ziet er ook zo leuk uit.quote:Op maandag 19 september 2016 14:55 schreef isax het volgende:
Kan bevestigen dat als je maar genoeg Goldstrike zuipt je kots goude glitters heeft.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
afritsbaar had je ze ook nog.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
hmm, zelf ondervonden?quote:Op maandag 19 september 2016 14:55 schreef isax het volgende:
Kan bevestigen dat als je maar genoeg Goldstrike zuipt je kots goude glitters heeft.![]()
![]()
kunnen jullie even een seintje geven als het onderwerp poep en kots klaar is?Pics or it didn't happen![]()
dat gaat lastig worden. poep is 1 van mijn favoriete onderwerpen..quote:Op maandag 19 september 2016 14:56 schreef clixplicity het volgende:
kunnen jullie even een seintje geven als het onderwerp poep en kots klaar is?![]()
Heb ze wel gehad, maar ging toch voor wat anders, wat me wat beter stond en ook lekkerder zat, wel helaas vaak zonder zakken.quote:Op maandag 19 september 2016 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, handig voor in de zomer als je zonder jas bent dus.
Zulke broeken droeg ik overigens in het leger voor het eerst, zaten meteen lekker.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je mag toch zelf weten wat je draagt?quote:Op maandag 19 september 2016 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
check
maar afritsbroeken schijnen niet te mogen..Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
echt?quote:Op maandag 19 september 2016 14:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Je mag toch zelf weten wat je draagt?![]()
![]()
Was de zelfde oud en nieuw als toen we bij een oma en opa naar binnen werden gelokt en we een uur fotoboeken hebben bekekenquote:![]()
![]()
Kan bevestigen dat als je genoeg Goldstrike drinkt die fles wodka er bij ineens een slim idee lijkt op dat moment.quote:Op maandag 19 september 2016 14:55 schreef isax het volgende:
Kan bevestigen dat als je maar genoeg Goldstrike zuipt je kots goude glitters heeft.🐙![]()
was je toen al aan die fles begonnen?quote:Op maandag 19 september 2016 14:59 schreef isax het volgende:
[..]
Was de zelfde oud en nieuw als toen we bij een oma en opa naar binnen werden gelokt en we een uur fotoboeken hebben bekeken
1 as woensdag zei de kroegbaas een keer:
"ik heb deze carnaval zoveel dropshot verkocht, sommige mensen moeten toch wel zwart gekakt hebben"
waarop ik en een ander aan de bar in koor zeiden "donkergroen"![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was je toen al aan die fles begonnen?
"ik heb deze carnaval zoveel dropshot verkocht, sommige mensen moeten toch wel zwart gekakt hebben"
waarop ik en een ander aan de bar in koor zeiden "donkergroen"
With the stars as her umbrella![]()
Ja, alleen kunnen sommige mensen wel eens moeilijk doen over een boerkaquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Normen en waarden.quote:Op maandag 19 september 2016 15:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, alleen kunnen sommige mensen wel eens moeilijk doen over een boerka
damn ...quote:
Die neuk jij niet ....
daar word je door geneukt![]()
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan bevestigen dat als je genoeg Goldstrike drinkt die fles wodka er bij ineens een slim idee lijkt op dat moment.
die goldstrike bij mij kwam na de wodka waarmee we jello shots hadden trachten te maken.
maar was meer een....geen idee eens? 10x zoveel gelatine was overbodig.![]()
toen begon ik makkelijk om 3 uur met zuipen en eindeloos doorgaan maar was eerste oud/nieuw met medicatiequote:Op maandag 19 september 2016 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was je toen al aan die fles begonnen?
waarop ik en een ander aan de bar in koor zeiden "donkergroen"dropshots vind ik zo goor.
![]()
Het valt me overigens een beetje tegen dat de OP geen mooi plaatje ter illustratie van deze prachtige TT bevat."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Dat mag niet.quote:Op maandag 19 september 2016 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het valt me overigens een beetje tegen dat de OP geen mooi plaatje ter illustratie van deze prachtige TT bevat.Trotste mama van Ambar
Whehe. Dat goed krijgen de eerste keer is lastig ja.quote:Op maandag 19 september 2016 15:05 schreef isax het volgende:
[..]
die goldstrike bij mij kwam na de wodka waarmee we jello shots hadden trachten te maken.
maar was meer een....geen idee eens? 10x zoveel gelatine was overbodig.
We probeerden hier ook altijd wodkagummybeertjes te maken. Ging best goed op een gegeven moment.🐙![]()
af en toe vind ik het wel lekker.quote:Op maandag 19 september 2016 15:06 schreef isax het volgende:
[..]
toen begon ik makkelijk om 3 uur met zuipen en eindeloos doorgaan maar was eerste oud/nieuw met medicatiedropshots vind ik zo goor.
meestal is dat na een bier of 15
alleen jagermeister kan ik tegenwoordig niet meer zo goed hebben![]()
Kunnen we niet voor 1 keer een ontheffing krijgen.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 15:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kunnen we niet voor 1 keer een ontheffing krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 19 september 2016 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Hmm, niet gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er meteen een stuk gezelliger uit."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Van wie?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
keer zoveel jagermeister gedronken dat ik iemand in zijn wang kneep toen hij tegen een hek pistequote:Op maandag 19 september 2016 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
af en toe vind ik het wel lekker.
meestal is dat na een bier of 15
alleen jagermeister kan ik tegenwoordig niet meer zo goed hebben
festivals je weets.![]()
Is overigens honden shit.quote:Op maandag 19 september 2016 15:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hmm, niet gek.
Ziet er meteen een stuk gezelliger uit.Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 19 september 2016 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Groen goud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
oh, was jij datquote:Op maandag 19 september 2016 15:10 schreef isax het volgende:
[..]
keer zoveel jagermeister gedronken dat ik iemand in zijn wang kneep toen hij tegen een hek piste
festivals je weets.![]()
![]()
Glitters.quote:
Wat ben je opstandig vandaag zeg.
Valt mij mee dat ik geen human shit in toiletpotten pics kreegTrotste mama van Ambar
Gouden glitters
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar de op heeft het over gouden glitters en ik verwacht dan geen groen goud in een hondendrol.quote:Op maandag 19 september 2016 15:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Glitters.
Wat ben je opstandig vandaag zeg.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Een boekje van 25 velletjes bladgoud is 50 euro of zo.quote:
Dat is wel heel makkelijk rijk worden.🐙![]()
Op Fok! heb ik geen verwachtingen.quote:Op maandag 19 september 2016 15:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar de op heeft het over gouden glitters en ik verwacht dan geen groen goud in een hondendrol."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ik verwacht hier alles!quote:Op maandag 19 september 2016 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op Fok! heb ik geen verwachtingen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die verwachte ik alquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Spinaziequote:Op maandag 19 september 2016 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
Het Groene Goud klinkt als een Suske en Wiske over de kracht van groente oid.
Trotste mama van Ambar
jatijd
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!![]()
Oh hai, goeie reminder, har harquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Al lang geen vissticks meer gehad, zit nu wel in achterhoofd.
vorige week 1x kabeljauw en 1x zalm gegeten.quote:Op maandag 19 september 2016 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
beide zonder krokant jasje![]()
Zo'n knapperige occipitaalkwab met vissmaak?quote:Op maandag 19 september 2016 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 15:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo'n knapperige occipitaalkwab met vissmaak?
Morgen maar weer eens eten wel, lekker
Ik werk in het ziekenhuis hè, kan dat via via daar krijgenquote:
belachelijk, het zijn altijd de mensen met de connectiesquote:Op maandag 19 september 2016 15:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik werk in het ziekenhuis hè, kan dat via via daar krijgen![]()
![]()
Verschil moet er zijn, maar kan wel wat voor je regelen hoorquote:Op maandag 19 september 2016 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
belachelijk, het zijn altijd de mensen met de connectiesOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ik ga hier afsluiten en richting huis.
maar schrik niet: straks ben ik er weer!Pics or it didn't happen![]()
Stiekem ben je gewoon mn collegaquote:Op maandag 19 september 2016 15:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik werk in het ziekenhuis hè, kan dat via via daar krijgen
#Gomorra
Gewoon in de pan kan ook hoor.quote:Op maandag 19 september 2016 15:45 schreef Leonos het volgende:
Vissticks moeten zeker in de frituurpan?
Die heb ik nietBis vincit qui se vincit!![]()
Oeh, nice.quote:Op maandag 19 september 2016 15:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gewoon in de pan kan ook hoor.![]()
Of in de airfryerquote:Op maandag 19 september 2016 15:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gewoon in de pan kan ook hoor.![]()
Nee joh, gewoon in de koekenpan.quote:Op maandag 19 september 2016 15:45 schreef Leonos het volgende:
Die heb ik niet"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Wat cute, een eet n00bquote:Op maandag 19 september 2016 15:45 schreef Leonos het volgende:
Die heb ik niet
* Molo knakt vingersOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
In hun mond?quote:Op maandag 19 september 2016 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht, mensen doen vissticks in andere dingen dan een koekenpan?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Echt he... Oven of frituurpanquote:Op maandag 19 september 2016 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
Kapitein Iglo draait zich om in zijn graf.
Visstickjes op een broodje met een blaadje sla, wat komkommer en een beetje mayo en ketchup.
Mosterd jonguhquote:Op maandag 19 september 2016 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Visstickjes op een broodje met een blaadje sla, wat komkommer en een beetje mayo en ketchup.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
zou ravigotte saus doenquote:Op maandag 19 september 2016 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Visstickjes op een broodje met een blaadje sla, wat komkommer en een beetje mayo en ketchup.![]()
![]()
Oh ik moet de visite hier weer gaan vermaken, Ah well... Laters
Kan allemaal, maar het is zo lekker fris en licht om te eten.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
bij de meeste friettenten die ik ken staat het op den menu.quote:Op maandag 19 september 2016 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht, mensen doen vissticks in andere dingen dan een koekenpan?![]()
* Arch-Indar slikt nog even bij de herinnering...quote:Op maandag 19 september 2016 15:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat cute, een eet n00b
* Molo knakt vingersBis vincit qui se vincit!![]()
Ok, eens, maar niet altijd mogelijkquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Zo duur is een grillplaat niet verdomme.quote:Op maandag 19 september 2016 15:50 schreef isax het volgende:
[..]
bij de meeste friettenten die ik ken staat het op den menu.🐙![]()
aldi kibbeling danquote:Op maandag 19 september 2016 15:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok, eens, maar niet altijd mogelijk![]()
![]()
Dat heb ik lang niet gegetenquote:Op maandag 19 september 2016 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
Kak het is maandag, ik had kibbeling moeten halen
500 gram voor 5 euro
wees maar blij dat ik niet een limbo benquote:Op maandag 19 september 2016 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je bent alweer te lang in Brabonië.
dan had ik het steeds over de frituur.![]()
Oeh, ik vind plassen (hihi) al raar in het vliegtuig.quote:Op maandag 19 september 2016 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Emirates does not agree with you.
Gaat altijd beetje over de rand enzo![]()
![]()
Ja van de markt zeker?quote:Op maandag 19 september 2016 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voor mij is het echt zo'n zaterdagding![]()
![]()
regenboogruftjes?quote:Op maandag 19 september 2016 16:03 schreef -Miauw- het volgende:
Aaanyway, nog meer leuke dingen hier behalve glitterpoep en friet?![]()
Nog een beetje doorsparen en dan heb je de 2016 Volkswagen Kever.quote:Op maandag 19 september 2016 16:02 schreef isax het volgende:
[..]
ach joh van een kwart ton kan je toch weinig anders kopen.
🐙![]()
Maar die heeft geen douche waar je 5 min in mag douchenquote:Op maandag 19 september 2016 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog een beetje doorsparen en dan heb je de 2016 Volkswagen Kever.
[ afbeelding ]
Trotste mama van Ambar
quote:Ik vind ze niet zo mooi tbhquote:Op maandag 19 september 2016 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn broer gaat zijn kevertje verkopen
Zo'n mooie oudeWou dat ik het geld er voor had
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2016 16:09:08 ]![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 16:03 schreef -Miauw- het volgende:
Aaanyway, nog meer leuke dingen hier behalve glitterpoep en friet?![]()
Dank je dat je het formaat hebt aangepast, vond het wat 'overwhelming'.quote:Op maandag 19 september 2016 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind ze niet zo mooi tbh
Wat moet ie kosten?quote:Op maandag 19 september 2016 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
![]()
Vind 'm wel tof. Een stuk beter dan die eerdere nieuwe Kevers.quote:Op maandag 19 september 2016 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
🐙![]()
en dan?quote:Op maandag 19 september 2016 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je hebt niet eens rijbewijs joh
kan je beter 5 minuten je kont wassen in de lucht.![]()
Graag gedaan meneer.quote:Op maandag 19 september 2016 16:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank je dat je het formaat hebt aangepast, vond het wat 'overwhelming'.6500 euro geloof ikquote:Oh ja dat absoluut..maar ik hou nogal van dat nostalgischequote:Op maandag 19 september 2016 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vind 'm wel tof. Een stuk beter dan die eerdere nieuwe Kevers.
[ afbeelding ]
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2016 16:12:05 ]![]()
Heet ie nu weer Kever of toch nog steeds Beetlequote:Op maandag 19 september 2016 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vind 'm wel tof. Een stuk beter dan die eerdere nieuwe Kevers.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 16:11 schreef isax het volgende:
[..]
en dan?
je hebt niet eens rijbewijs joh
kan je beter 5 minuten je kont wassen in de lucht.
🐙![]()
Nee ik vrees dat Engels nog steeds pijnlijk hip is.quote:Op maandag 19 september 2016 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Heet ie nu weer Kever of toch nog steeds Beetle🐙![]()
Ha wat coolquote:
Ik heb het een keer geprobeerd beatboxen, maar ik kwam niet verder dan tuffen en sputteren
Zonnebloemgeelquote:Op maandag 19 september 2016 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel prijzig , niet dat ik het niet heb. Welke kleur en rijdt ie nog goed?
Hijs in perfecte staat geloof ik wel
kan linkje wel doorsturen in dm![]()
DM maarquote:Op maandag 19 september 2016 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonnebloemgeel
Hijs in perfecte staat geloof ik wel
kan linkje wel doorsturen in dm![]()
Maar dat is hetzelfde in het vliegtuig als gewoon thuis in de douche.quote:
En die thuis gaat niet uit na 5 minuten.🐙![]()
Waarom ook nietquote:Op maandag 19 september 2016 16:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
DitNu krijg ik gewoon de neiging het voor vanavond te halen
ja maar in de lucht vriendquote:Op maandag 19 september 2016 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar dat is hetzelfde in het vliegtuig als gewoon thuis in de douche.
En die thuis gaat niet uit na 5 minuten.![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
#Gomorra
die jongen is wel echt bizarquote:Op maandag 19 september 2016 16:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ha wat cool
Ik heb het een keer geprobeerd beatboxen, maar ik kwam niet verder dan tuffen en sputteren
hier zijn tedx talk.
![]()
quote:
Ik vind dat zo knap dat beatboxenquote:Op maandag 19 september 2016 16:21 schreef isax het volgende:
[..]
die jongen is wel echt bizar
hier zijn tedx talk.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2016 16:27:27 ]![]()
ik hou niet van zulke groepenquote:Op maandag 19 september 2016 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat zo knap dat beatboxen
enige die ik best leuk vind is deze
maar hun zijn dan ook wel de grootste.![]()
Mja hun zijn wel erg gehyped vind ikquote:Op maandag 19 september 2016 16:32 schreef isax het volgende:
[..]
ik hou niet van zulke groepen
enige die ik best leuk vind is deze
maar hun zijn dan ook wel de grootste.
Waar hun veelal acapella doen doet WOTE net even wat creatiever met allerlei shit
Dat vind ik dan weer leuker![]()
Eerste werkdag was AWESOME!
Mijn kantoor (mijn kantoor) heeft ramen rondom en uitzicht op de A28 en het bos
![]()
Kennis gemaakt met allerlei collega's die allemaal geïnteresseerd kwamen informeren naar mijn project.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 16:55 schreef Muck het volgende:
![]()
Kennis gemaakt met allerlei collega's die allemaal geïnteresseerd kwamen informeren naar mijn project.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Topquote:Op maandag 19 september 2016 16:55 schreef Muck het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
ambtenaar zeker ?quote:Op maandag 19 september 2016 16:55 schreef Muck het volgende:
![]()
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Wel een koffiezetapparaat en sapjesbar vlakbij mijn werkplek
Ik ben echt heel blijquote:![]()
Eindelijk iets doen met mijn opleiding en dan ook nog op een mooie plek
Jah... net zoiets als een koffieautomaat, maar dan met verschillende vruchtensappenquote:
Vers of uit een flesje?quote:Op maandag 19 september 2016 17:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Jah... net zoiets als een koffieautomaat, maar dan met verschillende vruchtensappen![]()
wel relaxed hoodquote:Op maandag 19 september 2016 17:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Jah... net zoiets als een koffieautomaat, maar dan met verschillende vruchtensappen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
wij probeerden hier net dit mee te zingen, ik kwam tot de tiende zin ofzo
Heeft dat enig nut?quote:Op maandag 19 september 2016 17:31 schreef Molo het volgende:
wij probeerden hier net dit mee te zingen, ik kwam tot de tiende zin ofzo![]()
Oh wat cool!quote:Op maandag 19 september 2016 16:55 schreef Muck het volgende:
![]()
![]()
Foto's![]()
Ik ben jaloers op je eigen kantoor
+1quote:Op maandag 19 september 2016 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat cool!![]()
Foto's![]()
eigen kantoor is zooooo 1850quote:Op maandag 19 september 2016 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat cool!![]()
Foto's![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Mag ik een emoslinger?
Gisteren band kapot gereden, dus thuiskomertje erop etc. Plan was, vandaag nieuwe band halen.
Hele dag niks te doen vandaag, ben ik het alsnog dus helemaal vergeten, fucking faalhaas die ik ben
Nou ja, morgen dan maar
Ik zat vandaag voor het eerst in mijn nieuwe kantoortuin en iemand vroeg met hoorbare tegenzin of ik mee ging lunchen
zo werken, klinkt als een droomquote:Op maandag 19 september 2016 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zat vandaag voor het eerst in mijn nieuwe kantoortuin en iemand vroeg met hoorbare tegenzin of ik mee ging lunchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dus zei je : Ga maar vast ik kom er zo aan en je bent een ommetje gegaanquote:Op maandag 19 september 2016 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zat vandaag voor het eerst in mijn nieuwe kantoortuin en iemand vroeg met hoorbare tegenzin of ik mee ging lunchen![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 17:47 schreef crv het volgende:
[..]
eigen kantoor is zooooo 1850
Voor mij stopte het begin 2013. Sindsdien sjouw ik rond met allerlei kantoorartikelen #officelive #sadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella![]()
"kapot gereden" zelfsquote:Op maandag 19 september 2016 17:47 schreef Molo het volgende:
Mag ik een emoslinger?
Gisteren band kapot gereden, dus thuiskomertje erop etc. Plan was, vandaag nieuwe band halen.
Hele dag niks te doen vandaag, ben ik het alsnog dus helemaal vergeten, fucking faalhaas die ik ben
Nou ja, morgen dan maar![]()
Dwars over een rotonde geknald of zo
* aai over bol geeftThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op maandag 19 september 2016 17:47 schreef Molo het volgende:
Mag ik een emoslinger?
Nou ja, morgen dan maar
Van hot naar her ? Is dat nu eindelijk over?quote:Op maandag 19 september 2016 17:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voor mij stopte het begin 2013. Sindsdien sjouw ik rond met allerlei kantoorartikelen #officelive #sad![]()
Tegenligger op smal stukje bocht, scherp stukje berm meegepakt, dus hele scheur erin.quote:Op maandag 19 september 2016 17:49 schreef crv het volgende:
[..]
"kapot gereden" zelfs![]()
Dwars over een rotonde geknald of zo
* aai over bol geeft
Uiteraard met Koos zijn auto met dure banden en niet met mijn eigen pauperbakkie
"Oh nee ga maar hoor! Ik heb een afspraak." Om vervolgens huilend naar huis te gaan.quote:Op maandag 19 september 2016 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus zei je : Ga maar vast ik kom er zo aan en je bent een ommetje gegaanWith the stars as her umbrella![]()
Miauw is tegenwoordig vooral nog hot, niet meer herquote:Op maandag 19 september 2016 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Van hot naar her ? Is dat nu eindelijk over?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ik werk al sinds 1995 flexibel en zonder vaste werkplekquote:Op maandag 19 september 2016 17:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voor mij stopte het begin 2013. Sindsdien sjouw ik rond met allerlei kantoorartikelen #officelive #sad
Sinds nivember vorig jaar heb ik er 3
moest lachenquote:Op maandag 19 september 2016 17:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
"Oh nee ga maar hoor! Ik heb een afspraak." Om vervolgens huilend naar huis te gaan.
Misschien eens mee lunchen danquote:Op maandag 19 september 2016 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Miauw is tegenwoordig vooral nog hot, niet meer her![]()
oeh das K....quote:Op maandag 19 september 2016 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Tegenligger op smal stukje bocht, scherp stukje berm meegepakt, dus hele scheur erin.
Uiteraard met Koos zijn auto met dure banden en niet met mijn eigen pauperbakkieThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Nee, ik pendel nu ook de hele tijd tussen locatiesquote:Op maandag 19 september 2016 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Van hot naar her ? Is dat nu eindelijk over?![]()
Wel vrijheid
Oh dat is kut!quote:Op maandag 19 september 2016 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Tegenligger op smal stukje bocht, scherp stukje berm meegepakt, dus hele scheur erin.
Uiteraard met Koos zijn auto met dure banden en niet met mijn eigen pauperbakkieWith the stars as her umbrella![]()
Had ik vroeger ook, was wel heel relaxed iddquote:Op maandag 19 september 2016 17:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik pendel nu ook de hele tijd tussen locaties![]()
Wel vrijheid![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Miauw is tegenwoordig vooral nog hot, niet meer her![]()
Ik zet dit in mijn Tinderprofiel ok
En maar zeggen dat ambtenaren niet flexibel zijnquote:Op maandag 19 september 2016 17:51 schreef crv het volgende:
[..]
ik werk al sinds 1995 flexibel en zonder vaste werkplek
Sinds nivember vorig jaar heb ik er 3
zet maar een 5-sterren beoordeling van mij eropquote:Op maandag 19 september 2016 17:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik zet dit in mijn Tinderprofiel okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Van A naar B en daarna door naar C en de dag zit er weer op... Wat heb je dan gedaan? Ehh ?quote:Op maandag 19 september 2016 17:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En maar zeggen dat ambtenaren niet flexibel zijn![]()
Het is heel relaxed in die zin dat ik tegen de een zeg dat ik bij de ander benquote:Op maandag 19 september 2016 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik vroeger ook, was wel heel relaxed iddMaar het is ook wel eens onpraktisch. Ik heb 4 toegangspassen, voor iemand zoals ik is dat eem ramp
ik ben harstikke flexibelquote:Op maandag 19 september 2016 17:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En maar zeggen dat ambtenaren niet flexibel zijn
benen in je nek met die rug van jou?quote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
no problemquote:Op maandag 19 september 2016 17:58 schreef Molo het volgende:
[..]
benen in je nek met die rug van jou?![]()
Enkel ze er weer uit halen lukt niet
Mijn teamleider stuurt naast mij nog 26 mensen aan,die heeft daar geen tijd voor joh.quote:Op maandag 19 september 2016 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Van A naar B en daarna door naar C en de dag zit er weer op... Wat heb je dan gedaan? Ehh ?With the stars as her umbrella![]()
Kan dat allemaal niet op 1 pasje?quote:Op maandag 19 september 2016 17:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is heel relaxed in die zin dat ik tegen de een zeg dat ik bij de ander benMaar het is ook wel eens onpraktisch. Ik heb 4 toegangspassen, voor iemand zoals ik is dat eem ramp
![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 17:56 schreef Molo het volgende:
[..]
zet maar een 5-sterren beoordeling van mij eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was jij maar vrijgezel
jammer welquote:Op maandag 19 september 2016 17:59 schreef crv het volgende:
[..]
no problem![]()
Enkel ze er weer uit halen lukt niet
ik kan nog steeds mijn voet in mijn mond doen, jeej for toffe nutteloze features
Echt?!quote:Op maandag 19 september 2016 18:01 schreef Molo het volgende:
[..]
jammer wel
ik kan nog steeds mijn voet in mijn mond doen, jeej for toffe nutteloze features
Vraagt Koos je zeker met enige regelmaat?quote:Op maandag 19 september 2016 18:01 schreef Molo het volgende:
[..]
jammer wel
Tip: is niet omdat hij dat graag ziet maar omdat je dan stil bent.I'm surrounded by morons!
ah crap, is het daarom?quote:Op maandag 19 september 2016 18:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraagt Koos je zeker met enige regelmaat?
Tip: is niet omdat hij dat graag ziet maar omdat je dan stil bent.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga kijken hoe ver ik kom met mijn voet vanavond.
ik ga even eten, zusje is er en die houdt Hollandsche tijden aan qua voedertijd
Herkenbaarquote:Op maandag 19 september 2016 17:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is heel relaxed in die zin dat ik tegen de een zeg dat ik bij de ander benMaar het is ook wel eens onpraktisch. Ik heb 4 toegangspassen, voor iemand zoals ik is dat eem ramp
Vorige week mijn broodtrommel op locatie A laten liggen, paar dagen later mijn agenda op locaite B (heb ik maar op laten sturen, want ik kom er de komende weken niet meer) en mede daardoor afspraken verkeerd gepland waardoor ik er net achter kom dat ik woensdag niet op locatie C maar op locatie D moet zijn.
En omdat ik dan te lang niet op C ben voorzie ik nog een tussentijdse rit. Ach, kost me maar een uurtje
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
10 pasjes bij je hebben is makkelijker.quote:Op maandag 19 september 2016 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel erg moeilijk en kostbaar waarschijnlijkWith the stars as her umbrella![]()
Jouw zusjequote:Op maandag 19 september 2016 18:05 schreef Molo het volgende:
[..]
*al gegeten heeft*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Eet smakelijkquote:Op maandag 19 september 2016 18:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn afspraak is er, dus ook doei
Ja zulke praktijkenquote:Op maandag 19 september 2016 18:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Herkenbaar
Vorige week mijn broodtrommel op locatie A laten liggen, paar dagen later mijn agenda op locaite B (heb ik maar op laten sturen, want ik kom er de komende weken niet meer) en mede daardoor afspraken verkeerd gepland waardoor ik er net achter kom dat ik woensdag niet op locatie C maar op locatie D moet zijn.
En omdat ik dan te lang niet op C ben voorzie ik nog een tussentijdse rit. Ach, kost me maar een uurtjeAl zijn mijn locaties veel dichterbij.
Als ik een rondje zou doen ben ik 160 km verder.quote:Op maandag 19 september 2016 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja zulke praktijkenAl zijn mijn locaties veel dichterbij.
Vandaag regionaal overleg: nog eens 60 km erbij.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Trouwens jaloers op mensen met pasjes! Ik heb vier (huis)sleutels.
Dan heb je het verdiendquote:Op maandag 19 september 2016 18:12 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, even 20minuten getukt. Tijd voor kibbeling
Ik had er ooit 1 en daar kon ik wel op 150 lokaties terechtquote:Op maandag 19 september 2016 18:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
10 pasjes bij je hebben is makkelijker.![]()
Dat mag helaas nietquote:Op maandag 19 september 2016 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat cool!![]()
Foto's![]()
En ik ben ook heeeeeel blij met mijn kantoor
kan handig zijn, bijv bij gebrek aan een nagelschaartjequote:Op maandag 19 september 2016 18:01 schreef Molo het volgende:
[..]
jammer wel
Voelde me toch brakquote:Dat krijg je als een oud collega om half twaalf appt hoe het gaat en je een uur later uitgepraat bent
Dus verrekte weinig slaap icm werk/studie =
![]()
mag het weten![]()
Plus size modelquote:Op maandag 19 september 2016 18:30 schreef isax het volgende:
http://www.asos.com/city-(...)idrow=1&gridcolumn=2
zeg me dat niemand zo'n onderbroek aandoet.
Dan lekker tukje doenquote:Op maandag 19 september 2016 18:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Voelde me toch brakDat krijg je als een oud collega om half twaalf appt hoe het gaat en je een uur later uitgepraat bent
Dus verrekte weinig slaap icm werk/studie =
![]()
echt welquote:Op maandag 19 september 2016 18:30 schreef isax het volgende:
zeg me dat niemand zo'n onderbroek aandoet.Pics or it didn't happen![]()
In de modellenwereld is dit al plusquote:Op maandag 19 september 2016 18:33 schreef isax het volgende:
[..]
my ass
das gewoon hoe de gemiddelde europeaan er uit ziet.
in de modellen wereld ben je al bijna plus als je maatje 38 hebquote:Op maandag 19 september 2016 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In de modellenwereld is dit al plus
goed voorbeeld voor tienermeiden.![]()
Hij is wel sexy...quote:Op maandag 19 september 2016 18:30 schreef isax het volgende:
zeg me dat niemand zo'n onderbroek aandoet.
Bis vincit qui se vincit!![]()
Bijna??quote:Op maandag 19 september 2016 18:36 schreef isax het volgende:
[..]
in de modellen wereld ben je al bijna plus als je maatje 38 heb
goed voorbeeld voor tienermeiden.I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 19 september 2016 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In de modellenwereld is dit al plusquote:Op maandag 19 september 2016 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In de modellenwereld is dit al plusquote:Tara Reid, ooit dat beetje dommige maar vooral erg leuke meisje uit een aantal tienerfilms als Cruel Intentions en American Pie, maar vooral bekend als Bunny Lebowski (rrrrrr) in The Big Lebowsky. Nu, ongeveer 14 eetstoornissen en ettelijke alcoholverslavingen verder is deze dame veranderd in een wandelende ruïne."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
het is voor plussize he?quote:
dus bij plussize meisje puilen door die gaten vet waarschijnlijk
of vetkwab die over het slipje hangt aan de voorkant en dan aan de achterkant blubber uit het gat.
sexay![]()
![]()
nou maatje 38 is te dik voor normaal maar te dun voor plussize dus dan ben je eigenlijk gewoon nietsquote:![]()
![]()
Je bovenkamer moet een beetje meewerken.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 19 september 2016 18:39 schreef isax het volgende:
[..]
het is voor plussize he?
dus bij plussize meisje puilen door die gaten vet waarschijnlijk
of vetkwab die over het slipje hangt aan de voorkant en dan aan de achterkant blubber uit het gat.
sexay
Ik vind hem wel sexy en dan maakt het niet veel uit wie hem aan heeft hoor.Bis vincit qui se vincit!![]()
Niets mis met mijn bovenkamerquote:Op maandag 19 september 2016 18:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bovenkamer moet een beetje meewerken.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Heb ik van jou behalve uiteraard die beroemde foto in trouwjurk ook niet ooit een op een brommertje/scootertje gezien?quote:
In ieder geval, aan de hand van die foto's kan ik beamen dat je geen, ik herhaal, geen eetstoornis hebt.
Waar is die solexfoto eigenlijk gebleven?quote:Op maandag 19 september 2016 18:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ik van jou behalve uiteraard die beroemde foto in trouwjurk ook niet ooit een op een brommertje/scootertje gezien?
In ieder geval, aan de hand van die foto's kan ik beamen dat je geen, ik herhaal, geen eetstoornis hebt.
Die bedoel ik.quote:Op maandag 19 september 2016 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar is die solexfoto eigenlijk gebleven?
Ooit stond die in mijn fobo, maar ik weet niet meer waarom ik hem eruit heb gehaaldquote:![]()
Whatever, ik heb geen eetstoornis en ben geen fattie, maar heb wel ontzettend trek in een stuk pure chocolade nu
Zie je zo vaak. Zijnquote:als ze ontdekt worden. Maar eindigen als tja.. allesbehalve
zodra ze een celeb zijn
mag het weten![]()
* Joosie200 gooit caramel zeezout brownies in de ovenquote:Op maandag 19 september 2016 18:47 schreef Deisyy het volgende:maar heb wel ontzettend trek in een stuk pure chocolade nu
mag het weten![]()
Ik heb er wel een beetje een, maar die zit niet in mijn bovenkamer, ik krijg gewoon niet zoveel weg.quote:Op maandag 19 september 2016 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ooit stond die in mijn fobo, maar ik weet niet meer waarom ik hem eruit heb gehaald![]()
Whatever, ik heb geen eetstoornis en ben geen fattie, maar heb wel ontzettend trek in een stuk pure chocolade nu
Wat was dat voor foto?quote:Op maandag 19 september 2016 18:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ik van jou behalve uiteraard die beroemde foto in trouwjurk ook niet ooit een op een brommertje/scootertje gezien?
In ieder geval, aan de hand van die foto's kan ik beamen dat je geen, ik herhaal, geen eetstoornis hebt.![]()
Die zijn voor de afwisseling ook lekkerquote:Op maandag 19 september 2016 18:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
* Joosie200 gooit caramel zeezout brownies in de oven
Ik was aan het inpakken voor de verhuizing en kwam mijn trouwjurk tegen, dus heb die maar weer eens gepast, bosje bloemen van tafel geplukt enzoquote:
quote:Op maandag 19 september 2016 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was aan het inpakken voor de verhuizing en kwam mijn trouwjurk tegen, dus heb die maar weer eens gepast, bosje bloemen van tafel geplukt enzo![]()
![]()
Als je er na al die jaren nog in past mag je niet klagen.quote:Op maandag 19 september 2016 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was aan het inpakken voor de verhuizing en kwam mijn trouwjurk tegen, dus heb die maar weer eens gepast, bosje bloemen van tafel geplukt enzo
Nee tochquote:Op maandag 19 september 2016 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je er na al die jaren nog in past mag je niet klagen.
En gevonden
Ik vind hem lellik. Maar ik houd dan ook niet van kleding met gaas en gaten die geen functie hebben.quote:Op maandag 19 september 2016 18:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
Ik vind hem wel sexy en dan maakt het niet veel uit wie hem aan heeft hoor.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2016 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was aan het inpakken voor de verhuizing en kwam mijn trouwjurk tegen, dus heb die maar weer eens gepast, bosje bloemen van tafel geplukt enzo![]()
Dat zekerquote:Op maandag 19 september 2016 18:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geeft toch immer een goed gevoel no?
* Deisyy pakt nog eens stukje chocoladeIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dit jaquote:Op maandag 19 september 2016 18:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind hem lellik. Maar ik houd dan ook niet van kleding met gaas en gaten die geen functie hebben.
quote:Op maandag 19 september 2016 18:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind hem lellik. Maar ik houd dan ook niet van kleding met gaas en gaten die geen functie hebben.![]()
Weet je dr topper pakkie niet meer?quote:Op maandag 19 september 2016 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar is die solexfoto eigenlijk gebleven?![]()
Gaten op een andere plek, fixed!quote:Op maandag 19 september 2016 18:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind hem lellik. Maar ik houd dan ook niet van kleding met gaas en gaten die geen functie hebben.🐙![]()
Sssst!quote:Op maandag 19 september 2016 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet je dr topper pakkie niet meer?
Rebel you, gewaagd hoorquote:Op maandag 19 september 2016 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zeker
* Deisyy pakt nog eens stukje chocolade
mag het weten![]()
Geen nutteloze gaten in mijn kledingquote:Op maandag 19 september 2016 19:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gaten op een andere plek, fixed!
Er moet een hoofd, been, arm of knoop door passen
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties Forumhop: Hop naar: