quote:Op maandag 19 september 2016 15:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kunnen we niet voor 1 keer een ontheffing krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op maandag 19 september 2016 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Hmm, niet gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er meteen een stuk gezelliger uit."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Van wie?quote:
keer zoveel jagermeister gedronken dat ik iemand in zijn wang kneep toen hij tegen een hek pistequote:Op maandag 19 september 2016 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
af en toe vind ik het wel lekker.
meestal is dat na een bier of 15
alleen jagermeister kan ik tegenwoordig niet meer zo goed hebben
Is overigens honden shit.quote:Op maandag 19 september 2016 15:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hmm, niet gek.
Ziet er meteen een stuk gezelliger uit.
quote:Op maandag 19 september 2016 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Groen goud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
oh, was jij datquote:Op maandag 19 september 2016 15:10 schreef isax het volgende:
[..]
keer zoveel jagermeister gedronken dat ik iemand in zijn wang kneep toen hij tegen een hek piste
festivals je weets.
Glitters.quote:
Maar de op heeft het over gouden glitters en ik verwacht dan geen groen goud in een hondendrol.quote:Op maandag 19 september 2016 15:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Glitters.
Wat ben je opstandig vandaag zeg.
Een boekje van 25 velletjes bladgoud is 50 euro of zo.quote:
Op Fok! heb ik geen verwachtingen.quote:Op maandag 19 september 2016 15:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar de op heeft het over gouden glitters en ik verwacht dan geen groen goud in een hondendrol.
Ik verwacht hier alles!quote:Op maandag 19 september 2016 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op Fok! heb ik geen verwachtingen.
Die verwachte ik alquote:
Spinaziequote:Op maandag 19 september 2016 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
Het Groene Goud klinkt als een Suske en Wiske over de kracht van groente oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |