SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koens verjaardagsmeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond de gekste-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door ieniminimuis op 19-09-2016 15:13:24 ]Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat is voor mij geen reden om het te gaan 'dragen'.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Vrolijke TTquote:Op maandag 19 september 2016 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de eerste jaren van de jaren 80 moest ik ook nog ergens tussen de bloemkolen gevonden worden![]()
![]()
'89, dus ik liep pas nadat de muur viel.
🐙![]()
Later een soort turnboek als legging, die ging niet zo snel stuk.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Klopt, brons is sowieso mooierquote:Op maandag 19 september 2016 14:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is voor mij geen reden om het te gaan 'dragen'.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik draag naast 5 pockets alleen combat modellen.quote:Op maandag 19 september 2016 14:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Later een soort turnboek als legging, die ging niet zo snel stuk.
Dat is afhankelijk van het weer.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
83 hier, dus tegen de tijd dat de muur viel was ik zelf ook al vaker van een muurtje gevallenquote:Op maandag 19 september 2016 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
Vrolijke TT
[..]![]()
'89, dus ik liep pas nadat de muur viel.![]()
![]()
Toen had ik mijn dienstplicht er al opzitten.quote:Op maandag 19 september 2016 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
83 hier, dus tegen de tijd dat de muur viel was ik zelf ook al vaker van een muurtje gevallen"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
die was bij mij al afgeschaft. op zich wel jammerquote:Op maandag 19 september 2016 14:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen had ik mijn dienstplicht er al opzitten.![]()
Ach, toen vond ik het niks, maar erop terugkijkend waren het toch 14 mndn fun.quote:Op maandag 19 september 2016 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die was bij mij al afgeschaft. op zich wel jammer
Je mag je nu vrijwillig aanmeldenquote:Op maandag 19 september 2016 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die was bij mij al afgeschaft. op zich wel jammerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
klopt, heb ik ook een tijd over getwijfeld.quote:Op maandag 19 september 2016 14:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Je mag je nu vrijwillig aanmelden
om een hbo wapentechniek oid te doen, maar uiteindelijk toch maar voor gewone werktuigbouw gekozen![]()
Ook vast wel gehad, met van die grote zakken aan de zijkant toch?quote:Op maandag 19 september 2016 14:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik draag naast 5 pockets alleen combat modellen.
Dat is afhankelijk van het weer.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja, ik heb met een Uzi en een karabijn geschoten, dat was dikke pret.quote:Op maandag 19 september 2016 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, heb ik ook een tijd over getwijfeld.
om een hbo wapentechniek oid te doen, maar uiteindelijk toch maar voor gewone werktuigbouw gekozen
Yeps, handig voor in de zomer als je zonder jas bent dus.quote:Op maandag 19 september 2016 14:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook vast wel gehad, met van die grote zakken aan de zijkant toch?
Zulke broeken droeg ik overigens in het leger voor het eerst, zaten meteen lekker."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
cargo pantsquote:Op maandag 19 september 2016 14:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook vast wel gehad, met van die grote zakken aan de zijkant toch?![]()
![]()
citroenbrandewijn uitkotsen ziet er ook zo leuk uit.quote:Op maandag 19 september 2016 14:55 schreef isax het volgende:
Kan bevestigen dat als je maar genoeg Goldstrike zuipt je kots goude glitters heeft.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
afritsbaar had je ze ook nog.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
hmm, zelf ondervonden?quote:Op maandag 19 september 2016 14:55 schreef isax het volgende:
Kan bevestigen dat als je maar genoeg Goldstrike zuipt je kots goude glitters heeft.![]()
![]()
kunnen jullie even een seintje geven als het onderwerp poep en kots klaar is?Pics or it didn't happen![]()
dat gaat lastig worden. poep is 1 van mijn favoriete onderwerpen..quote:Op maandag 19 september 2016 14:56 schreef clixplicity het volgende:
kunnen jullie even een seintje geven als het onderwerp poep en kots klaar is?![]()
Heb ze wel gehad, maar ging toch voor wat anders, wat me wat beter stond en ook lekkerder zat, wel helaas vaak zonder zakken.quote:Op maandag 19 september 2016 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, handig voor in de zomer als je zonder jas bent dus.
Zulke broeken droeg ik overigens in het leger voor het eerst, zaten meteen lekker.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je mag toch zelf weten wat je draagt?quote:Op maandag 19 september 2016 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
check
maar afritsbroeken schijnen niet te mogen..Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
echt?quote:Op maandag 19 september 2016 14:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Je mag toch zelf weten wat je draagt?![]()
![]()
Was de zelfde oud en nieuw als toen we bij een oma en opa naar binnen werden gelokt en we een uur fotoboeken hebben bekekenquote:![]()
![]()
Kan bevestigen dat als je genoeg Goldstrike drinkt die fles wodka er bij ineens een slim idee lijkt op dat moment.quote:Op maandag 19 september 2016 14:55 schreef isax het volgende:
Kan bevestigen dat als je maar genoeg Goldstrike zuipt je kots goude glitters heeft.🐙![]()
was je toen al aan die fles begonnen?quote:Op maandag 19 september 2016 14:59 schreef isax het volgende:
[..]
Was de zelfde oud en nieuw als toen we bij een oma en opa naar binnen werden gelokt en we een uur fotoboeken hebben bekeken
1 as woensdag zei de kroegbaas een keer:
"ik heb deze carnaval zoveel dropshot verkocht, sommige mensen moeten toch wel zwart gekakt hebben"
waarop ik en een ander aan de bar in koor zeiden "donkergroen"![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was je toen al aan die fles begonnen?
"ik heb deze carnaval zoveel dropshot verkocht, sommige mensen moeten toch wel zwart gekakt hebben"
waarop ik en een ander aan de bar in koor zeiden "donkergroen"
With the stars as her umbrella![]()
Ja, alleen kunnen sommige mensen wel eens moeilijk doen over een boerkaquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Normen en waarden.quote:Op maandag 19 september 2016 15:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, alleen kunnen sommige mensen wel eens moeilijk doen over een boerka
damn ...quote:
Die neuk jij niet ....
daar word je door geneukt![]()
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan bevestigen dat als je genoeg Goldstrike drinkt die fles wodka er bij ineens een slim idee lijkt op dat moment.
die goldstrike bij mij kwam na de wodka waarmee we jello shots hadden trachten te maken.
maar was meer een....geen idee eens? 10x zoveel gelatine was overbodig.![]()
toen begon ik makkelijk om 3 uur met zuipen en eindeloos doorgaan maar was eerste oud/nieuw met medicatiequote:Op maandag 19 september 2016 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was je toen al aan die fles begonnen?
waarop ik en een ander aan de bar in koor zeiden "donkergroen"dropshots vind ik zo goor.
![]()
Het valt me overigens een beetje tegen dat de OP geen mooi plaatje ter illustratie van deze prachtige TT bevat."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Dat mag niet.quote:Op maandag 19 september 2016 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het valt me overigens een beetje tegen dat de OP geen mooi plaatje ter illustratie van deze prachtige TT bevat.Trotste mama van Ambar
Whehe. Dat goed krijgen de eerste keer is lastig ja.quote:Op maandag 19 september 2016 15:05 schreef isax het volgende:
[..]
die goldstrike bij mij kwam na de wodka waarmee we jello shots hadden trachten te maken.
maar was meer een....geen idee eens? 10x zoveel gelatine was overbodig.
We probeerden hier ook altijd wodkagummybeertjes te maken. Ging best goed op een gegeven moment.🐙![]()
af en toe vind ik het wel lekker.quote:Op maandag 19 september 2016 15:06 schreef isax het volgende:
[..]
toen begon ik makkelijk om 3 uur met zuipen en eindeloos doorgaan maar was eerste oud/nieuw met medicatiedropshots vind ik zo goor.
meestal is dat na een bier of 15
alleen jagermeister kan ik tegenwoordig niet meer zo goed hebben![]()
Kunnen we niet voor 1 keer een ontheffing krijgen.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 15:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kunnen we niet voor 1 keer een ontheffing krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 19 september 2016 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Hmm, niet gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er meteen een stuk gezelliger uit."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Van wie?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
keer zoveel jagermeister gedronken dat ik iemand in zijn wang kneep toen hij tegen een hek pistequote:Op maandag 19 september 2016 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
af en toe vind ik het wel lekker.
meestal is dat na een bier of 15
alleen jagermeister kan ik tegenwoordig niet meer zo goed hebben
festivals je weets.![]()
Is overigens honden shit.quote:Op maandag 19 september 2016 15:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hmm, niet gek.
Ziet er meteen een stuk gezelliger uit.Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 19 september 2016 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Groen goud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
oh, was jij datquote:Op maandag 19 september 2016 15:10 schreef isax het volgende:
[..]
keer zoveel jagermeister gedronken dat ik iemand in zijn wang kneep toen hij tegen een hek piste
festivals je weets.![]()
![]()
Glitters.quote:
Wat ben je opstandig vandaag zeg.
Valt mij mee dat ik geen human shit in toiletpotten pics kreegTrotste mama van Ambar
Gouden glitters
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar de op heeft het over gouden glitters en ik verwacht dan geen groen goud in een hondendrol.quote:Op maandag 19 september 2016 15:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Glitters.
Wat ben je opstandig vandaag zeg.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Een boekje van 25 velletjes bladgoud is 50 euro of zo.quote:
Dat is wel heel makkelijk rijk worden.🐙![]()
Op Fok! heb ik geen verwachtingen.quote:Op maandag 19 september 2016 15:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar de op heeft het over gouden glitters en ik verwacht dan geen groen goud in een hondendrol."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ik verwacht hier alles!quote:Op maandag 19 september 2016 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op Fok! heb ik geen verwachtingen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die verwachte ik alquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Spinaziequote:Op maandag 19 september 2016 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
Het Groene Goud klinkt als een Suske en Wiske over de kracht van groente oid.
Trotste mama van Ambar
jatijd
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!![]()
Oh hai, goeie reminder, har harquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Al lang geen vissticks meer gehad, zit nu wel in achterhoofd.
vorige week 1x kabeljauw en 1x zalm gegeten.quote:Op maandag 19 september 2016 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
beide zonder krokant jasje![]()
Zo'n knapperige occipitaalkwab met vissmaak?quote:Op maandag 19 september 2016 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 15:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo'n knapperige occipitaalkwab met vissmaak?
Morgen maar weer eens eten wel, lekker
Ik werk in het ziekenhuis hè, kan dat via via daar krijgenquote:
belachelijk, het zijn altijd de mensen met de connectiesquote:Op maandag 19 september 2016 15:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik werk in het ziekenhuis hè, kan dat via via daar krijgen![]()
![]()
Verschil moet er zijn, maar kan wel wat voor je regelen hoorquote:Op maandag 19 september 2016 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
belachelijk, het zijn altijd de mensen met de connectiesOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ik ga hier afsluiten en richting huis.
maar schrik niet: straks ben ik er weer!Pics or it didn't happen![]()
Stiekem ben je gewoon mn collegaquote:Op maandag 19 september 2016 15:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik werk in het ziekenhuis hè, kan dat via via daar krijgen
#Gomorra
Gewoon in de pan kan ook hoor.quote:Op maandag 19 september 2016 15:45 schreef Leonos het volgende:
Vissticks moeten zeker in de frituurpan?
Die heb ik nietBis vincit qui se vincit!![]()
Oeh, nice.quote:Op maandag 19 september 2016 15:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gewoon in de pan kan ook hoor.![]()
Of in de airfryerquote:Op maandag 19 september 2016 15:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gewoon in de pan kan ook hoor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: