quote:Op maandag 19 september 2016 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lang helmpje?Auto correctSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lange hempjes.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2016 14:12:18 ]
Ik zou wat wijds gaan dragenquote:Op maandag 19 september 2016 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
1.85 m.
Ben dus aan de lichte kant, BMI van amper 20.
quote:Op maandag 19 september 2016 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lang helmpje?Urbanus noemt het ene wortel op zene kop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Ik draag geen skinnies, wel slim fit.quote:
Vier machines, hmmm interessantquote:Op maandag 19 september 2016 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom komt er nooit een einde aan de was?
Ik heb echt het idee dat ik vorige week nog een boel heb weggewassen, maar ik heb nu al weer 4 machines
Als je voor 1 persoon wast heb je minder.quote:Op maandag 19 september 2016 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik vorige week nog een boel heb weggewassen, maar ik heb nu al weer 4 machines
dat vind ik best veelquote:Op maandag 19 september 2016 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was ook voor 1 persoon.quote:Op maandag 19 september 2016 14:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je voor 1 persoon wast heb je minder.
Je kunt ze vaker dan één keer gebruiken!quote:Op maandag 19 september 2016 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Met die maten van jou neemt dat toch nauwelijks ruimte in beslag?quote:Op maandag 19 september 2016 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik bekennen dat ik natuurlijk nieuwe kleren gekocht had en die ook gewassen moeten worden
ik was nieuwe kleren niet voordat ik ze aantrekquote:Op maandag 19 september 2016 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik bekennen dat ik natuurlijk nieuwe kleren gekocht had en die ook gewassen moeten worden
Je hebt al eens beweerd dat je was van medebewoners mee waste.quote:
Jeukquote:Op maandag 19 september 2016 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was nieuwe kleren niet voordat ik ze aantrek
Ik ben ontzettend van de laagjes. In de zomer valt het nog mee, maar straks van het winter.quote:Op maandag 19 september 2016 14:19 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Met die maten van jou neemt dat toch nauwelijks ruimte in beslag?
Tshirts niet, de rest wel.quote:Op maandag 19 september 2016 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik de was van mijn huisgenoten deed. Ik heb alleen gezegd dat ik het soms van de waslijn afhaalde. Da's iets heel anders.quote:Op maandag 19 september 2016 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt al eens beweerd dat je was van medebewoners mee waste.
Anders is het belachelijk veel voor 1 persoon.
In de winterquote:Op maandag 19 september 2016 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend van de laagjes. In de zomer valt het nog mee, maar straks van het winter.
Ik beide niet, maar is er een verschil tussen die 2?quote:Op maandag 19 september 2016 14:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik draag geen skinnies, wel slim fit.
Strakker en strak?quote:Op maandag 19 september 2016 14:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik beide niet, maar is er een verschil tussen die 2?
Wat een onzin, ik maak een broodje kaas en ik vraag er ¤ 2.000.000 voor. Wat is er nou duurder?quote:
Dan hoef je dat niet te wassen inderdaadquote:
Ik kom er niet in, en ik kom er helemaal niet in?quote:
volgens mij zijn skinnys voor 50% uit elastiek gemaaktquote:Op maandag 19 september 2016 14:23 schreef drakin het volgende:
[..]
ik vind rokje zo'n heerlijk woord! Zoveel mooier dan rok...quote:Op maandag 19 september 2016 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Straks maillot, rokje, topje, shirtje, vestje. Sokken, huissokken. Och.
hoe komt dat?quote:Op maandag 19 september 2016 14:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan hoef je dat niet te wassen inderdaad
Pff, ik ben chagrijnig vandaag
Ja, skinny, de naam zegt het al, is strak, en slim fit is gewoon een slank model.quote:Op maandag 19 september 2016 14:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal ook, al die verfstoffen en wat er verder in kleding zit zijn niet lekker meteen op de huid.quote:Op maandag 19 september 2016 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of gewoon in de winkel laten liggenquote:Op maandag 19 september 2016 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Als wol kriebeltje moet je het een nachtje in dichte zak in de vriezer leggen.
Welk cijfer?quote:Op maandag 19 september 2016 14:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan hoef je dat niet te wassen inderdaad
Pff, ik ben chagrijnig vandaag
De monetaire waarde van je eten belangrijk vinden is zo'n vulgair nouveau riche ding om te doen.quote:
Ik lees niet aan het woord skinny dat het meteen ook strak is, ik dacht altijd dat skinny als een 2e huid aanvoelde, zoiets als yogabroeken. skinny=direkt op de skin.quote:Op maandag 19 september 2016 14:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, skinny, de naam zegt het al, is strak, en slim fit is gewoon een slank model.
Yeps, ik noem dat dus strak, er is daarom ook stretch in verwerkt.quote:Op maandag 19 september 2016 14:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik lees niet aan het woord skinny dat het meteen ook strak is, ik dacht altijd dat skinny als een 2e huid aanvoelde, zoiets als yogabroeken. skinny=direkt op de skin.
dingen die warm zijn koop ik meestal nietquote:
Eigenlijk dus gewoon legging met een andere naam.quote:Op maandag 19 september 2016 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, ik noem dat dus strak, er is daarom ook stretch in verwerkt.
En dat vest is gemaakt van?quote:Op maandag 19 september 2016 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dingen die warm zijn koop ik meestal niet
midden winter is een strak t-shirt met een overhemd.
of thuis dan gaat dat overhemd uit en een vest aan
Kiltquote:Op maandag 19 september 2016 14:24 schreef clixplicity het volgende:
[..]
ik vind rokje zo'n heerlijk woord! Zoveel mooier dan rok...
Ik doe dagen met mijn kleding. Maar ik had deze keer gewoon veel was, omdat ik ook nieuwe spijkerbroeken had gekocht. En ik heb het punt nog van werkkleding.quote:Op maandag 19 september 2016 14:28 schreef drakin het volgende:
Maar Ienie, misschien moet je of niet na 1 keer dragen meteen je kleren in de machine gooien, op ondergoed na dan. Of een wasmachien die wat meer volume aan was kan hebben.
Of geen halve wasjes draaien.
Ik heb die dingen niet bedacht, ik weet alleen welk model 5 pocket ik zelf het liefst draag, en dat is slim fit, slank model, rechte pijp, kleur zwart.quote:Op maandag 19 september 2016 14:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Eigenlijk dus gewoon legging met een andere naam.
Goud over je eten strooien is gewoon vreemd.quote:Op maandag 19 september 2016 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De monetaire waarde van je eten belangrijk vinden is zo'n vulgair nouveau riche ding om te doen.
en ook gewoon nergens goed voor..quote:Op maandag 19 september 2016 14:30 schreef isax het volgende:
[..]
Goud over je eten strooien is gewoon vreemd.
Jezelf vrijwillig een langzame zwaar metaal vergiftiging geven, omdat je het kunt betalenquote:Op maandag 19 september 2016 14:30 schreef isax het volgende:
[..]
Nee dan zijn er nog treggings en jeggings.quote:Op maandag 19 september 2016 14:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Eigenlijk dus gewoon legging met een andere naam.
Ik zei ook misschien, omdat 4 wassen toch best veel is voor 1 persoon.quote:Op maandag 19 september 2016 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe dagen met mijn kleding. Maar ik had deze keer gewoon veel was, omdat ik ook nieuwe spijkerbroeken had gekocht. En ik heb het punt nog van werkkleding.
En ik draai nooit halve wasjes.
En ik weet heus wel hoe ik economisch moet wassen en hoe ik moet omgaan met kleding. Maar bedankt.
Dat zou goed knap zijn met goud.quote:Op maandag 19 september 2016 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jezelf vrijwillig een langzame zwaar metaal vergiftiging geven, omdat je het kunt betalen
een dunne legging, een dikke legging en een maillot? Panty?quote:Op maandag 19 september 2016 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee dan zijn er nog treggings en jeggings.
Geen idee of er, en wat het verschil is.
ik mag dus geen goldstrike meer drinken?quote:Op maandag 19 september 2016 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jezelf vrijwillig een langzame zwaar metaal vergiftiging geven, omdat je het kunt betalen
En beggings.quote:Op maandag 19 september 2016 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Plus dat het redelijk goedkoop patsgedrag is. Je kan veel zeggen maar echt duur is bladgoud niet.quote:Op maandag 19 september 2016 14:30 schreef isax het volgende:
[..]
Een jegging is volgens mij een legging van jeansstof die zich voordoet als een skinnyquote:Op maandag 19 september 2016 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Owh iets van 6 kg ofzo, maar waslijn ruimte is meer het probleem ja.quote:Op maandag 19 september 2016 14:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zei ook misschien, omdat 4 wassen toch best veel is voor 1 persoon.
Maar hoeveel was kan er in jouw maschine?
Ik heb zelf ook wel eens 4 wassen, meer kan ik gewoon niet kwijt op de waslijn.
Maar dan zit ik hier met 2 volwassen personen.
Je kunt jezelf toch vergiftigen met goud toch? Niet?quote:Op maandag 19 september 2016 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zou goed knap zijn met goud.
Puur goud niet. Dat is zo inert als een metaal kan zijn.quote:Op maandag 19 september 2016 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt jezelf toch vergiftigen met goud toch? Niet?
Owh dat wist ik niet.quote:Op maandag 19 september 2016 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Puur goud niet. Dat is zo inert als een metaal kan zijn.
je kunt proberen een goudstaaf in je blinde darm op te sparenquote:Op maandag 19 september 2016 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh dat wist ik niet.
Maar pies/poep je het gewoon uit? Of slaat je lever het ergens op?
Poep je gewoon uit ja.quote:Op maandag 19 september 2016 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh dat wist ik niet.
Maar pies/poep je het gewoon uit? Of slaat je lever het ergens op?
Rechte pijp is ook al geen leggingquote:Op maandag 19 september 2016 14:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb die dingen niet bedacht, ik weet alleen welk model 5 pocket ik zelf het liefst draag, en dat is slim fit, slank model, rechte pijp, kleur zwart.
ik wil sowieso niks om mn nek. of ik mn oren, of om mn vingersquote:Op maandag 19 september 2016 14:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou het nooit om mijn nek hangen.
Jij met je legging.quote:Op maandag 19 september 2016 14:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Rechte pijp is ook al geen legging
Maar voor leuke disco stront heb je andere pilletjes voor. Je kunt van die glitterpillen kopen die je stront glitter maakt.quote:Op maandag 19 september 2016 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jup. Afgezien van een vrolijke discodrol houd je er niets aan over.
ik houd er ook niet van, zelfs geen trouwringquote:Op maandag 19 september 2016 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil sowieso niks om mn nek. of ik mn oren, of om mn vingers
ik had op zich prima kunnen leven zonder deze informatiequote:Op maandag 19 september 2016 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar voor leuke disco stront heb je andere pilletjes voor. Je kunt van die glitterpillen kopen die je stront glitter maakt.
Beddengoed wil snel inderdaad, zit mijn 9 kg trommel nu vol mee en nog niet eens al het beddengoed zit er in.quote:Op maandag 19 september 2016 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh iets van 6 kg ofzo, maar waslijn ruimte is meer het probleem ja.
En ik reken vandaag ook beddengoed en een lading bh's erbij.
Normaal gesproken is het 1x in de week sowieso een donkere was, omdat werkkleding en ik echt ruzie krijg als ik maandag niet weer met werkshirt verschijn omdat ik vond dat de wasmachine nog niet vol genoeg was.
En de rest is meestal een opsparen van 3 weken ofzo.
Dit is een stukje trivia dat ik eerder van isax verwacht had dan van jou.quote:Op maandag 19 september 2016 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar voor leuke disco stront heb je andere pilletjes voor. Je kunt van die glitterpillen kopen die je stront glitter maakt.
Ik liep erin in de jaren 80quote:
Bilbo?quote:
Ik sla dit soort onnuttige rare informatie op in mijn brein. Zelfde dat ik laatst na het zien van een docu over de wallen, mijn huisgenoten van allerlei vreemde details kon vertellen over prostitutie. En dat ze mij ook al vreemd aankeken.quote:Op maandag 19 september 2016 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is een stukje trivia dat ik eerder van isax verwacht had dan van jou.
Dito, geen gedoe aan mijn lijf.quote:Op maandag 19 september 2016 14:41 schreef clixplicity het volgende:
[..]
ik houd er ook niet van, zelfs geen trouwring
je hebt ook witgoud en roodgoudquote:
quote:Object voor verkoop een pak van 10 Glitter pillen is. Capsule grootte 0, gevuld met niet-toxisch glitter. Dit item is niet bedoeld voor consumptie. Dit item is alleen bedoeld voor decoratieve doeleinden en zijn niet eetbaar, dat deze winkel is niet verantwoordelijk voor elk misbruik van het product.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |