SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koens verjaardagsmeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond de gekste-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Variant op 'het leven is een feestje. Maar je moet zelf de slingers ophangen'quote:Op maandag 19 september 2016 12:09 schreef Molo het volgende: [..] Geen idee wat je met het laatste stuk bedoelt. Maar komt vast goed
Of het ooit goed komt is koffie dik kijken. Ik ga er iig geen tijd meer aan besteden. Tis graag of niet. En de balans slaat door naar niet. Ook goed, de wereld draait gewoon doorrrr. En zo ook mijn eigen leven.
mag het weten![]()
vrijwilligsters hier?quote:Op maandag 19 september 2016 12:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Dan word het idd tijd om in te ruilennee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Goedemiddag
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
volgens mij zijn de meeste overdatum hierquote:
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!![]()
En daar kom je nu pas achter?quote:Op maandag 19 september 2016 12:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Variant op 'het leven is een feestje. Maar je moet zelf de slingers ophangen'Of het ooit goed komt is koffie dik kijken. Ik ga er iig geen tijd meer aan besteden. Tis graag of niet. En de balans slaat door naar niet. Ook goed, de wereld draait gewoon doorrrr. En zo ook mijn eigen leven.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ach, een bijman meer of minder maakt ook niet uitquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Mensen die dat zeggen 'Het leven is een feestje etc.'quote:Op maandag 19 september 2016 12:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Variant op 'het leven is een feestje. Maar je moet zelf de slingers ophangen'Of het ooit goed komt is koffie dik kijken. Ik ga er iig geen tijd meer aan besteden. Tis graag of niet. En de balans slaat door naar niet. Ook goed, de wereld draait gewoon doorrrr. En zo ook mijn eigen leven.
![]()
Ik had zo'n collega die het regelmatig riep voor ze overspannen werdEcht waar
With the stars as her umbrella![]()
verbazingwekkend???quote:Op maandag 19 september 2016 12:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ben jij maar een jaar jonger dan mij![]()
Oh nee, tis meer dan dat. Zeg maar mini quarterlifecrisis. Je kan je wel druk gaan maken om wat je niet hebt of kunt, maar das verspilde moeite. Kan mijn tijd en energie beter steken in dingen die wel gaan zoals ik ze graag zie.quote:
mag het weten![]()
Ah ze zat in de ontkenningsfase.quote:Op maandag 19 september 2016 12:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen 'Het leven is een feestje etc.'![]()
Trotste mama van Ambar
VW Jetta besteld als huurauto. Ben benieuwd welke grotere auto ze me deze keer meegeven. Hoop een Chevrolet Impala ofzo
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Het is 'meldt' met dt.quote:Op maandag 19 september 2016 12:14 schreef clixplicity het volgende:
Nauw, eens kijken wanneer de eerste zich meld!![]()
Nou zegquote:Op maandag 19 september 2016 12:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
volgens mij zijn de meeste overdatum hier![]()
![]()
Mails ondertekenen met 'met warme groet'?quote:Op maandag 19 september 2016 12:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 12:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
volgens mij zijn de meeste overdatum hier
Het leven is een overspannen feest?quote:Op maandag 19 september 2016 12:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:![]()
Niet verwacht idd dacht dat je heul veul ouder was
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!![]()
Handig parkeren welquote:Op maandag 19 september 2016 12:19 schreef Fogel het volgende:
VW Jetta besteld als huurauto. Ben benieuwd welke grotere auto ze me deze keer meegeven. Hoop een Chevrolet Impala ofzo
Ja, duidelijk.quote:Op maandag 19 september 2016 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah ze zat in de ontkenningsfase.
Wel sneu.With the stars as her umbrella![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 12:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
DaMardt!quote:
Plek zat in de VSquote:
las het verkeerd excuusquote:Op maandag 19 september 2016 12:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]![]()
Niet verwacht idd dacht dat je heul veul ouder was
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2016 12:21:55 ]![]()
Oh echt? Nauw, dat is maar goed dat je dat zegtquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Heeft gewoon volgehouden dat als ze lang genoeg iets zegt het mss waar wordt.quote:Trotste mama van Ambar
Nauw is niet wijdquote:Op maandag 19 september 2016 12:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh echt? Nauw, dat is maar goed dat je dat zegt![]()
![]()
Arghh. Of 'Zwaai'quote:Op maandag 19 september 2016 12:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Mails ondertekenen met 'met warme groet'?![]()
Zelfs 'groetjes' vind ik al niet meer kunnen.With the stars as her umbrella![]()
Och, wij hadden ooit zo'n flapdrol op kantoor die mails begon met 'Goede Hans', want bij 'Beste Hans', wist je immers nooit zeker of hij écht de beste Hans van de wereld was.quote:Op maandag 19 september 2016 12:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Mails ondertekenen met 'met warme groet'?Pics or it didn't happen![]()
Tis niet mijn levensmottoquote:Op maandag 19 september 2016 12:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar meer om te verduidelijken waar ik op doelde. Lijkt me maar niks overspannen raken. Ik ga me gewoon minder druk maken om dingen die toch niet komen, er niet zijn of ooit uberhaupt zullen komen. Maak me liever druk om dingen die er nu al zijn.
mag het weten![]()
Rekt het niet, dan scheurd het welquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ford Transit.quote:Op maandag 19 september 2016 12:19 schreef Fogel het volgende:
Ah shit.🐙![]()
Nee dat ik toen met je mee reed had ik zo'n mamma gevoelquote:
#Gomorra
Ik ben nou eenmaal een behulpzaam persoonquote:Op maandag 19 september 2016 12:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh echt? Nauw, dat is maar goed dat je dat zegt.
![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 12:21 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Och, wij hadden ooit zo'n flapdrol op kantoor die mails begon met 'Goede Hans', want bij 'Beste Hans', wist je immers nooit zeker of hij écht de beste Hans van de wereld was.
Niemand schat mij ouder.quote:Op maandag 19 september 2016 12:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Nee dat ik toen met je mee reed had ik zo'n mamma gevoel
Je bent de eerste
Maar dat zegt misschien meer over jou dan over mij _o-![]()
Ja snap ik Joosiequote:Op maandag 19 september 2016 12:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tis niet mijn levensmottoMaar meer om te verduidelijken waar ik op doelde. Lijkt me maar niks overspannen raken. Ik ga me gewoon minder druk maken om dingen die toch niet komen, er niet zijn of ooit uberhaupt zullen komen. Maak me liever druk om dingen die er nu al zijn.
Ik rij alleen af en toe tegen paaltjes aanquote:Op maandag 19 september 2016 12:22 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Als je maar uitkijkt voor mijn tent!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Sitting on the highway in a broken van?quote:I'm surrounded by morons!
Zou zo maar kunnenquote:Op maandag 19 september 2016 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand schat mij ouder.
Je bent de eerste
Maar dat zegt misschien meer over jou dan over mij _o-
#Gomorra
En anders gewoon door dauwenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 12:21 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Och, wij hadden ooit zo'n flapdrol op kantoor die mails begon met 'Goede Hans', want bij 'Beste Hans', wist je immers nooit zeker of hij écht de beste Hans van de wereld was.
Maar dan wil ik wel een witte met 'free wifi' erop
auquote:Op maandag 19 september 2016 12:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik rij alleen af en toe tegen paaltjes aanPics or it didn't happen![]()
Not sure if to use Pedo-bear.gifquote:Op maandag 19 september 2016 12:24 schreef Fogel het volgende:
Maar dan wil ik wel een witte met 'free wifi' erop
![]()
for real
#Gomorra
Smakelijk!quote:#Gomorra
Mooiquote:![]()
Het is tijd voor een /care houding. Maakt het zoveel simpeler, overzichtelijker. Lijkt me fijn
mag het weten![]()
Mooie tekst.quote:Op maandag 19 september 2016 12:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Het is tijd voor een /care houding. Maakt het zoveel simpeler, overzichtelijker. Lijkt me fijn
Mijn vorige baas durfde vaak niet te kiezen tussen een formele en informele aanhef en begon een e-mail of brief dus maar met 'Geachte heer Worst, Beste Hans'.quote:Op maandag 19 september 2016 12:21 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk ook niet echt mooi staan, maak dan gewoon een keuze.
![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 12:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Not sure if to use Pedo-bear.gif![]()
Wifi, not candy!I'm surrounded by morons!
Was wifi niet de nieuwe snoepjesquote:![]()
Grappig om te merken dat op de afdeling waar ik nu werk (mannen en cijfers) de communicatie héél anders verloopt dan mijn vorige afdeling (veel vrouwen en sociaal/zorg/veiligheid).Geen tijd voor ditjes en datjes hier
Wat moet je met ditjes en datjes, daar koop je niks voor."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
tja.. vrouwen..quote:Op maandag 19 september 2016 12:30 schreef -Miauw- het volgende:
Grappig om te merken dat op de afdeling waar ik nu werk (mannen en cijfers) de communicatie héél anders verloopt dan mijn vorige afdeling (veel vrouwen en sociaal/zorg/veiligheid).Geen tijd voor ditjes en datjes hier![]()
Wel weer mannen antwoorden![]()
Maar stiekem wel waar
Geen idee. Maar heeft tegenwoordig niet iedereen gewoon 4g?quote:Op maandag 19 september 2016 12:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was wifi niet de nieuwe snoepjes
Onproductief zijn doe je maar in je eigen tijdquote:Op maandag 19 september 2016 12:30 schreef -Miauw- het volgende:
Grappig om te merken dat op de afdeling waar ik nu werk (mannen en cijfers) de communicatie héél anders verloopt dan mijn vorige afdeling (veel vrouwen en sociaal/zorg/veiligheid).Geen tijd voor ditjes en datjes hier
Misschien die amerikanen niet?quote:Op maandag 19 september 2016 12:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee. Maar heeft tegenwoordig niet iedereen gewoon 4g?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wel tijd voor bits en bytesquote:Op maandag 19 september 2016 12:30 schreef -Miauw- het volgende:
Grappig om te merken dat op de afdeling waar ik nu werk (mannen en cijfers) de communicatie héél anders verloopt dan mijn vorige afdeling (veel vrouwen en sociaal/zorg/veiligheid).Geen tijd voor ditjes en datjes hierKletsen doe je maar in de pauze
mag het weten![]()
Voor mensen die 'relatie georiënteerd' zijn is dat juist belangrijk.Dat geouwehoer gaat inhoudelijk nergens over maar heeft toch een functie. Deze collega's zijn van de inhoud, dus leuk om te merken dat ter zake komen hier het beste effect heeft.quote:Op maandag 19 september 2016 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat moet je met ditjes en datjes, daar koop je niks voor.With the stars as her umbrella![]()
Gaat snel als je het naar je zin hebtquote:
Zo dawa de lunch, broodje krabsalade, eitje en paprikasoepSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ben mijn lunch alweer 'kwijt'.quote:Op maandag 19 september 2016 12:45 schreef Koen66 het volgende:
Zo dawa de lunch, broodje krabsalade, eitje en paprikasoep
ik ben nu druk doendequote:Op maandag 19 september 2016 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben mijn lunch alweer 'kwijt'.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je biologisch klok is lijkbaar nog in orde.quote:
quote:Op maandag 19 september 2016 12:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Not sure if to use Pedo-bear.gif
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Fietsen1quote:Op maandag 19 september 2016 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
Vrouwen poepen niet dus...
Zal ik gaan wandelen of fietsen...
Goed voor je billen
#Gomorra
Uh....quote:Op maandag 19 september 2016 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
Vrouwen poepen niet dus...
Zal ik gaan wandelen of fietsen...
quote:Op maandag 19 september 2016 13:14 schreef isax het volgende:
Merken die maar tot large gaan
Dat zijn pas nazis![]()
![]()
Dikke mensen mag je ook niet discriminerenquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Gewoon nog maar 1 maat in het vervolg, maat 'normaal'.quote:Op maandag 19 september 2016 13:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Dikke mensen mag je ook niet discrimineren
Yo als je lang bent loopt het ook snel op.quote:Op maandag 19 september 2016 13:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Dikke mensen mag je ook niet discrimineren
als ik een normaal gewicht heb draag ik ook xl want anders is het bijna een 3 kwart mauw.
Vooral bij Amerikaanse merken.![]()
Dan moeten we allemaal maar bloot lopen voortaan, normaal bestaat helemaal nietquote:Op maandag 19 september 2016 13:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon nog maar 1 maat in het vervolg, maat 'normaal'.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
* Mo houdt wijselijk zijn mond.quote:Op maandag 19 september 2016 13:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moeten we allemaal maar bloot lopen voortaan, normaal bestaat helemaal niet
ben je zo huge?quote:Op maandag 19 september 2016 13:19 schreef isax het volgende:
[..]
Yo als je lang bent loopt het ook snel op.
als ik een normaal gewicht heb draag ik ook xl want anders is het bijna een 3 kwart mauw.
Vooral bij Amerikaanse merken.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dikke mensen moeten dus de broekspijpen vijf keer oprollen.quote:Op maandag 19 september 2016 13:19 schreef isax het volgende:
[..]
Yo als je lang bent loopt het ook snel op.
Vooral bij Amerikaanse merken.
En lange/korte/te dunne mensen mag je ook niet disrimineren, dus alle kleding van xxxxxxs naar xxxxxxl voortaan, en dan nog lengtematen erin voeren ook.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
nederlandse vrouwen zijn dan ook reuzenquote:Op maandag 19 september 2016 13:20 schreef isax het volgende:
Meeste buitenlandse merken denken dat vrouwen niet langer dan 160 worden ofzo![]()
![]()
ik heb niemand over herenkleding horen klagen andersquote:Op maandag 19 september 2016 13:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moeten we allemaal maar bloot lopen voortaan, normaal bestaat helemaal nietPics or it didn't happen![]()
Hier niet zo maar in buitenland wel.quote:
In Amerika ben ik een Hollandse reus met mijn 175/ietsindierichting![]()
In de breedte of lengte?quote:Op maandag 19 september 2016 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nederlandse vrouwen zijn dan ook reuzen![]()
![]()
Precies!quote:Op maandag 19 september 2016 13:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Dikke mensen moeten dus de broekspijpen vijf keer oprollen.
En lange/korte/te dunne mensen mag je ook niet disrimineren, dus alle kleding van xxxxxxs naar xxxxxxl voortaan, en dan nog lengtematen erin voeren ook.
Cupmaten er ook in verwerken want niet iedere fatty heeft maat 85F![]()
probeer maar eens 31-36 broeken te vindenquote:Op maandag 19 september 2016 13:22 schreef clixplicity het volgende:
[..]
ik heb niemand over herenkleding horen klagen anders
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
owwwwww da's niks inderdaadquote:Op maandag 19 september 2016 13:22 schreef isax het volgende:
[..]
Hier niet zo maar in buitenland wel.
In Amerika ben ik een Hollandse reus met mijn 175/ietsindierichtingSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dan ben ik een klein reusjequote:Op maandag 19 september 2016 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nederlandse vrouwen zijn dan ook reuzenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
begint toch bij 100F?quote:Op maandag 19 september 2016 13:24 schreef isax het volgende:
[..]
Precies!
Cupmaten er ook in verwerken want niet iedere fatty heeft maat 85FDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
voor mij is het tegenwoordig wel makkelijker gewordenquote:Op maandag 19 september 2016 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
probeer maar eens 31-36 broeken te vinden![]()
![]()
jij wel?quote:Op maandag 19 september 2016 13:24 schreef isax het volgende:
[..]
Precies!
Cupmaten er ook in verwerken want niet iedere fatty heeft maat 85F
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Welke maat spijkerbroek dragen jullie dan eigenlijk? Nu ben ik wel benieuwd.![]()
Ik heb altijd 34/34, die passen perfect lengte en breedte."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ik heb 30-34. Gr. Gr.quote:Op maandag 19 september 2016 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik heb iets van 32-32 of zo. weet ik veel. ergens in die region, en dan nog moeten ze altijd korter gemaakt worden.quote:Op maandag 19 september 2016 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
probeer maar eens 31-36 broeken te vindenBis vincit qui se vincit!![]()
Waarom koop je ze dan niet korter?quote:Op maandag 19 september 2016 13:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb iets van 32-32 of zo. weet ik veel. ergens in die region, en dan nog moeten ze altijd korter gemaakt worden.![]()
![]()
Sowieso andere broeken dan 36/36. 34/36 wil nog wel eens, maar daar houdt het ook wel bij opquote:Op maandag 19 september 2016 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
Neen maar over de grens welquote:
kreeg zelfs opmerking van iemand erover
Gast: You're tall
Fiance vriendin: she's Dutch
Gast: figures![]()
![]()
moet nog nieuwe gaan kopen.quote:Op maandag 19 september 2016 13:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Welke maat spijkerbroek dragen jullie dan eigenlijk? Nu ben ik wel benieuwd.![]()
Ik heb altijd 34/34, die passen perfect lengte en breedte.
was 40-32, maar ik ga er van uit dat 36 tegenwoordig moet lukken![]()
volgens mij tegenwoordig 31/32, maar ik denk dat 30/32 beter zitquote:Op maandag 19 september 2016 13:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb altijd 34/34, die passen perfect lengte en breedte.Pics or it didn't happen![]()
Die zijn er bijna niet te vinden...Het is trouwens 34-32 heb ik net bekeken.quote:Op maandag 19 september 2016 13:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waarom koop je ze dan niet korter?Bis vincit qui se vincit!![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 13:27 schreef isax het volgende:
[..]
Neen maar over de grens wel
Gast: figures![]()
![]()
Voor vrouwen hebben ze toch helemaal niet zulke maten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 19 september 2016 13:28 schreef drakin het volgende:
Voor vrouwen hebben ze toch helemaal niet zulke maten?elastiek erin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics or it didn't happen![]()
Doe je aan basketbal?quote:Op maandag 19 september 2016 13:27 schreef isax het volgende:
[..]
Neen maar over de grens wel
Gast: figures
Stressbroeken!quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee maar met korfbal op de basisschool kon ik die bal er wel altijd in leggenquote:zo zijn we keer tweede geworden op het toernooi van alle lokale scholen.
![]()
bij echt korfbal hangt die ring toch net iets hogerquote:Op maandag 19 september 2016 13:30 schreef isax het volgende:
[..]
Nee maar met korfbal op de basisschool kon ik die bal er wel altijd in leggenzo zijn we keer tweede geworden op het toernooi van alle lokale scholen.
![]()
![]()
Ik vind het frappant dat vrouwen met een dikkere kont dat vaak willen 'compenseren', camoufleren door er een langere blouse overheen te dragen.
6 meter of zo, lijkt het altijd voor mij...quote:Op maandag 19 september 2016 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij echt korfbal hangt die ring toch net iets hogerBis vincit qui se vincit!![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 13:28 schreef drakin het volgende:
Voor vrouwen hebben ze toch helemaal niet zulke maten?Spijkerbroek maten? Duren merken zoals Levi's wel maar die houden geen rekening met benen van een meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In verhouding was het het zelfde maar ik verneukte de boel door 10 cm langer te zijn dan de restquote:Op maandag 19 september 2016 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij echt korfbal hangt die ring toch net iets hoger
Op de klassefotos deed ik daarom ook heel moeilijk om kleiner te lijken![]()
![]()
je had moeten gaan handballenquote:Op maandag 19 september 2016 13:34 schreef isax het volgende:
[..]
In verhouding was het het zelfde maar ik verneukte de boel door 10 cm langer te zijn dan de rest
Op de klassefotos deed ik daarom ook heel moeilijk om kleiner te lijken![]()
![]()
spijkerbroek 32-30Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Jij wil graag een buik die onder een te kort shirtje uitkomt zien zeker?quote:Op maandag 19 september 2016 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind het frappant dat vrouwen met een dikkere kont dat vaak willen 'compenseren', camoufleren door er een langere blouse overheen te dragen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee, trek dan geen broek aan zou ik eerder zeggen.quote:Op maandag 19 september 2016 13:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij wil graag een buik die onder een te kort shirtje uitkomt zien zeker?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
quote:![]()
Mijn ouders zeggen ook dat dat jammer is dat ik dat allemaal nooit heb gedaan.
Maar ik heb dus echt geen balgevoel![]()
![]()
Liever heb ik dat ze wel wat aandoen, en wat wijds staat gewoon beter dan strak als je wat teveel meezeult.quote:Op maandag 19 september 2016 13:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, trek dan geen broek aan zou ik eerder zeggen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mijn balgevoel is nog prima.quote:Op maandag 19 september 2016 13:40 schreef isax het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb dus echt geen balgevoel"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Tuurlijk moeten ze iets aan, ik beweerde toch ook niet dat ze naakt moeten gaan.quote:Op maandag 19 september 2016 13:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Liever heb ik dat ze wel wat aandoen, en wat wijds staat gewoon beter dan strak als je wat teveel meezeult.
nja, dat is wel een beetje vereistequote:Op maandag 19 september 2016 13:40 schreef isax het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb dus echt geen balgevoel
misschien is hordelopen anders iets voor jou![]()
![]()
Joh als ik spring kom ik 5 cm van de grond ofzoquote:Op maandag 19 september 2016 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, dat is wel een beetje vereiste
misschien is hordelopen anders iets voor jou
Enige wat ik kan is hardlopen.![]()
Trek dan geen broek aan is niet een naaktsuggestie?quote:Op maandag 19 september 2016 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten ze iets aan, ik beweerde toch ook niet dat ze naakt moeten gaan.
Nee, ik doelde op een jurk, een gewaad.quote:Op maandag 19 september 2016 13:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Trek dan geen broek aan is niet een naaktsuggestie?
Boerka !!quote:Op maandag 19 september 2016 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op een jurk, een gewaad.#Gomorra
Je moet/mag ook gewoon doen waar je je zelf het prettigste bij voelt.quote:Op maandag 19 september 2016 13:45 schreef isax het volgende:
[..]
Joh als ik spring kom ik 5 cm van de grond ofzo
Enige wat ik kan is hardlopen.
Tegen mij is altijd gezegd dat ik wat met mijn handen moest doen want mijn moeders hoofdpijn ging weg als ik mijn hand op haar hoofd leg.
Ik leg nu bij niemand zomaar mijn hand op hun hoofd om hoofdpijn weg te krijgen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Doen sommigen ook, maar is een wijde blouse op een broek dan niet mooi? En mogen die mensen dat niet zelf weten?quote:Op maandag 19 september 2016 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op een jurk, een gewaad.
Genoeg dikke mensen die zich best goed kunnen kleden, ook met broekDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Uiteraard, maar ik vind het vaak geen gezicht, that's all.quote:Op maandag 19 september 2016 13:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Doen sommigen ook, maar is een wijde blouse op een broek dan niet mooi? En mogen die mensen dat niet zelf weten?
Genoeg dikke mensen die zich best goed kunnen kleden, ook met broek
okequote:Op maandag 19 september 2016 13:45 schreef isax het volgende:
[..]
Joh als ik spring kom ik 5 cm van de grond ofzo
Enige wat ik kan is hardlopen.
bij de handbal training wil onze trainer nu de hele tijd dat we op en over kasten heen springen.
nadat ik een paar keer languit over die kast heen gevlogen ben doe ik het maar zonder kast![]()
![]()
Hoe hoog zijn die kasten???quote:Op maandag 19 september 2016 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke
bij de handbal training wil onze trainer nu de hele tijd dat we op en over kasten heen springen.
nadat ik een paar keer languit over die kast heen gevlogen ben doe ik het maar zonder kastPics or it didn't happen![]()
Mij vertelden ze dat het geen nut heeft om me te vertellen wat ik moet doen want ik doe toch wel wat ik zelf wil
Maar dat is jouw mening, of ze hebben zelf geen mensen in hun omgeving die ze even erop wijst dat ze er niet uitzien.quote:Op maandag 19 september 2016 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik vind het vaak geen gezicht, that's all.
Hier staan wat tips http://www.wikihow.com/Dress-when-You-Are-FatDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 19 september 2016 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke
nadat ik een paar keer languit over die kast heen gevlogen ben doe ik het maar zonder kastzo gaat dat bij mij ook.
Bokspringen![]()
![]()
En jij bent 120?quote:
Ik heb geen tips nodig met mijn 70 kg.quote:Op maandag 19 september 2016 13:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dat is jouw mening, of ze hebben zelf geen mensen in hun omgeving die ze even erop wijst dat ze er niet uitzien.
Hier staan wat tips http://www.wikihow.com/Dress-when-You-Are-Fat
Maar indd, als iemand me zou vragen staat me dit of dat dan zou ik eerlijk antwoorden.
bij gymles was dat altijd een succes. vaak genoeg weigerde mijn lichaam gewoon op het laatste moment en knalde ik gewoon met mn borstkas tegen die bok opquote:Op maandag 19 september 2016 13:57 schreef isax het volgende:
[..]zo gaat dat bij mij ook.
Bokspringen![]()
![]()
Ben je dan niet te licht? Hoe lang ben je eigenlijk Mo?quote:Op maandag 19 september 2016 13:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen tips nodig met mijn 70 kg.
Maar indd, als iemand me zou vragen staat me dit of dat dan zou ik eerlijk antwoorden.
1.85 m.quote:Op maandag 19 september 2016 14:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je dan niet te licht? Hoe lang ben je eigenlijk Mo?
Ben dus aan de lichte kant, BMI van amper 20."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
quote:Brokkelend?quote:![]()
Ik heb een hekel aan de structuur van peer en meloen (behalve watermeloen).With the stars as her umbrella![]()
Alle kleding spontaan een naveltruitje.quote:Op maandag 19 september 2016 13:20 schreef isax het volgende:
Meeste buitenlandse merken denken dat vrouwen niet langer dan 160 worden ofzo🐙![]()
1.85 en 70kg?quote:Op maandag 19 september 2016 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
1.85 m.
Ben dus aan de lichte kant, BMI van amper 20.
ik ben 1.82 en 74kg en ruim 10kg te licht
#Gomorra
ja maar peerquote:Op maandag 19 september 2016 14:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Brokkelend?![]()
Ik heb een hekel aan de structuur van peer en meloen (behalve watermeloen).![]()
![]()
Het is niet anders.quote:Op maandag 19 september 2016 14:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
1.85 en 70kg?
ik ben 1.82 en 74kg en ruim 10kg te licht
En nee, je bent geen 10 kg te licht hoor, onzin."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ik doe mijn best met eten, maar ben nu eenmaal geen grote eter.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Toen ik hier kwam werken woog ik 68kg...quote:Op maandag 19 september 2016 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is niet anders.
En nee, je bent geen 10 kg te licht hoor, onzin.
10 jaar later 84kg ...
Even wat relatie problemen en terug naar naar 70kg.
Vervolgens stabiel op 74kg
#Gomorra
Graag!quote:Op maandag 19 september 2016 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan hou je je maar bij je diepvries spinazieWith the stars as her umbrella![]()
Ik voel me prima dus maak ik me er niet druk om.quote:Op maandag 19 september 2016 14:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam werken woog ik 68kg...
10 jaar later 84kg ...
Even wat relatie problemen en terug naar naar 70kg.
Vervolgens stabiel op 74kg
Stress werkt bij mij overigens net zo.
Toen ik heel mager was moest ik serieus lange helmpjes onder t-shirts doenquote:Op maandag 19 september 2016 14:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alle kleding spontaan een naveltruitje.![]()
![]()
Klef en brokkelendquote:Op maandag 19 september 2016 14:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Brokkelend?![]()
Ik heb een hekel aan de structuur van peer en meloen (behalve watermeloen).![]()
![]()
Lang helmpje?quote:Op maandag 19 september 2016 14:07 schreef isax het volgende:
[..]
Toen ik heel mager was moest ik serieus lange helmpjes onder t-shirts doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lang helmpje?Ik zit ook in raadselen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
[..]
Lang helmpje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics or it didn't happen![]()
[..]
Lang helmpje?Auto correctSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lange hempjes.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2016 14:12:18 ]![]()
Ik zou wat wijds gaan dragenquote:Op maandag 19 september 2016 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
1.85 m.
Ben dus aan de lichte kant, BMI van amper 20.
[..]
Lang helmpje?Urbanus noemt het ene wortel op zene kop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Ik draag geen skinnies, wel slim fit.quote:
Waarom komt er nooit een einde aan de was?
Ik heb echt het idee dat ik vorige week nog een boel heb weggewassen, maar ik heb nu al weer 4 machines
Trotste mama van Ambar
Vier machines, hmmm interessantquote:Op maandag 19 september 2016 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik vorige week nog een boel heb weggewassen, maar ik heb nu al weer 4 machines
Misschien niet steeds kleren kopen?With the stars as her umbrella![]()
Als je voor 1 persoon wast heb je minder.quote:Op maandag 19 september 2016 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik vorige week nog een boel heb weggewassen, maar ik heb nu al weer 4 machines"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
dat vind ik best veelquote:Op maandag 19 september 2016 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik vorige week nog een boel heb weggewassen, maar ik heb nu al weer 4 machines![]()
![]()
Ik was ook voor 1 persoon.quote:Op maandag 19 september 2016 14:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je voor 1 persoon wast heb je minder.Trotste mama van Ambar
Je kunt ze vaker dan één keer gebruiken!quote:Op maandag 19 september 2016 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik vorige week nog een boel heb weggewassen, maar ik heb nu al weer 4 machinesPics or it didn't happen![]()
Moet ik bekennen dat ik natuurlijk nieuwe kleren gekocht had en die ook gewassen moeten worden
Trotste mama van Ambar
Met die maten van jou neemt dat toch nauwelijks ruimte in beslag?quote:Op maandag 19 september 2016 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik bekennen dat ik natuurlijk nieuwe kleren gekocht had en die ook gewassen moeten worden
Pics or it didn't happen![]()
ik was nieuwe kleren niet voordat ik ze aantrekquote:Op maandag 19 september 2016 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik bekennen dat ik natuurlijk nieuwe kleren gekocht had en die ook gewassen moeten worden![]()
![]()
Je hebt al eens beweerd dat je was van medebewoners mee waste.quote:
Anders is het belachelijk veel voor 1 persoon.
Jeukquote:Op maandag 19 september 2016 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was nieuwe kleren niet voordat ik ze aantrek
Ik ben ontzettend van de laagjes. In de zomer valt het nog mee, maar straks van het winter.quote:Op maandag 19 september 2016 14:19 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Met die maten van jou neemt dat toch nauwelijks ruimte in beslag?Trotste mama van Ambar
Tshirts niet, de rest wel.quote:Op maandag 19 september 2016 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was nieuwe kleren niet voordat ik ze aantrek
🐙![]()
Ik heb nooit gezegd dat ik de was van mijn huisgenoten deed. Ik heb alleen gezegd dat ik het soms van de waslijn afhaalde. Da's iets heel anders.quote:Op maandag 19 september 2016 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt al eens beweerd dat je was van medebewoners mee waste.
Anders is het belachelijk veel voor 1 persoon.Trotste mama van Ambar
In de winterquote:Op maandag 19 september 2016 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend van de laagjes. In de zomer valt het nog mee, maar straks van het winter.
Straks maillot, rokje, topje, shirtje, vestje. Sokken, huissokken. Och.Trotste mama van Ambar
Ik beide niet, maar is er een verschil tussen die 2?quote:Op maandag 19 september 2016 14:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik draag geen skinnies, wel slim fit.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Strakker en strak?quote:Op maandag 19 september 2016 14:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik beide niet, maar is er een verschil tussen die 2?Trotste mama van Ambar
Wat een onzin, ik maak een broodje kaas en ik vraag er ¤ 2.000.000 voor. Wat is er nou duurder?quote:Pics or it didn't happen![]()
Dan hoef je dat niet te wassen inderdaadquote:
Pff, ik ben chagrijnig vandaag
Ik kom er niet in, en ik kom er helemaal niet in?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
volgens mij zijn skinnys voor 50% uit elastiek gemaaktquote:Op maandag 19 september 2016 14:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik beide niet, maar is er een verschil tussen die 2?![]()
![]()
ik vind rokje zo'n heerlijk woord! Zoveel mooier dan rok...quote:Op maandag 19 september 2016 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Straks maillot, rokje, topje, shirtje, vestje. Sokken, huissokken. Och.Pics or it didn't happen![]()
hoe komt dat?quote:Op maandag 19 september 2016 14:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan hoef je dat niet te wassen inderdaad
Pff, ik ben chagrijnig vandaag![]()
![]()
Als wol kriebeltje moet je het een nachtje in dichte zak in de vriezer leggen.Trotste mama van Ambar
Ja, skinny, de naam zegt het al, is strak, en slim fit is gewoon een slank model.quote:Op maandag 19 september 2016 14:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik beide niet, maar is er een verschil tussen die 2?
Dat doe ik meestal ook, al die verfstoffen en wat er verder in kleding zit zijn niet lekker meteen op de huid.quote:Op maandag 19 september 2016 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was nieuwe kleren niet voordat ik ze aantrekDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
of gewoon in de winkel laten liggenquote:Op maandag 19 september 2016 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Als wol kriebeltje moet je het een nachtje in dichte zak in de vriezer leggen.![]()
![]()
Welk cijfer?quote:Op maandag 19 september 2016 14:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan hoef je dat niet te wassen inderdaad
Pff, ik ben chagrijnig vandaag"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
De monetaire waarde van je eten belangrijk vinden is zo'n vulgair nouveau riche ding om te doen.quote:
🐙![]()
Ik lees niet aan het woord skinny dat het meteen ook strak is, ik dacht altijd dat skinny als een 2e huid aanvoelde, zoiets als yogabroeken. skinny=direkt op de skin.quote:Op maandag 19 september 2016 14:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, skinny, de naam zegt het al, is strak, en slim fit is gewoon een slank model.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Yeps, ik noem dat dus strak, er is daarom ook stretch in verwerkt.quote:Op maandag 19 september 2016 14:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik lees niet aan het woord skinny dat het meteen ook strak is, ik dacht altijd dat skinny als een 2e huid aanvoelde, zoiets als yogabroeken. skinny=direkt op de skin."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Maar Ienie, misschien moet je of niet na 1 keer dragen meteen je kleren in de machine gooien, op ondergoed na dan. Of een wasmachien die wat meer volume aan was kan hebben.
Of geen halve wasjes draaien.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
dingen die warm zijn koop ik meestal nietquote:
midden winter is een strak t-shirt met een overhemd.
of thuis dan gaat dat overhemd uit en een vest aan![]()
Eigenlijk dus gewoon legging met een andere naam.quote:Op maandag 19 september 2016 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, ik noem dat dus strak, er is daarom ook stretch in verwerkt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En dat vest is gemaakt van?quote:Op maandag 19 september 2016 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dingen die warm zijn koop ik meestal niet
midden winter is een strak t-shirt met een overhemd.
of thuis dan gaat dat overhemd uit en een vest aanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kiltquote:Op maandag 19 september 2016 14:24 schreef clixplicity het volgende:
[..]
ik vind rokje zo'n heerlijk woord! Zoveel mooier dan rok...
Ik doe dagen met mijn kleding. Maar ik had deze keer gewoon veel was, omdat ik ook nieuwe spijkerbroeken had gekocht. En ik heb het punt nog van werkkleding.quote:Op maandag 19 september 2016 14:28 schreef drakin het volgende:
Maar Ienie, misschien moet je of niet na 1 keer dragen meteen je kleren in de machine gooien, op ondergoed na dan. Of een wasmachien die wat meer volume aan was kan hebben.
Of geen halve wasjes draaien.
En ik draai nooit halve wasjes.
En ik weet heus wel hoe ik economisch moet wassen en hoe ik moet omgaan met kleding. Maar bedankt.Trotste mama van Ambar
Ik heb die dingen niet bedacht, ik weet alleen welk model 5 pocket ik zelf het liefst draag, en dat is slim fit, slank model, rechte pijp, kleur zwart.quote:Op maandag 19 september 2016 14:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Eigenlijk dus gewoon legging met een andere naam.
Goud over je eten strooien is gewoon vreemd.quote:Op maandag 19 september 2016 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De monetaire waarde van je eten belangrijk vinden is zo'n vulgair nouveau riche ding om te doen.![]()
en ook gewoon nergens goed voor..quote:Op maandag 19 september 2016 14:30 schreef isax het volgende:
[..]
Goud over je eten strooien is gewoon vreemd.![]()
Jezelf vrijwillig een langzame zwaar metaal vergiftiging geven, omdat je het kunt betalenquote:Op maandag 19 september 2016 14:30 schreef isax het volgende:
[..]
Goud over je eten strooien is gewoon vreemd.
Trotste mama van Ambar
Nee dan zijn er nog treggings en jeggings.quote:Op maandag 19 september 2016 14:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Eigenlijk dus gewoon legging met een andere naam.
Geen idee of er, en wat het verschil is.🐙![]()
Ik zei ook misschien, omdat 4 wassen toch best veel is voor 1 persoon.quote:Op maandag 19 september 2016 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe dagen met mijn kleding. Maar ik had deze keer gewoon veel was, omdat ik ook nieuwe spijkerbroeken had gekocht. En ik heb het punt nog van werkkleding.
En ik draai nooit halve wasjes.
En ik weet heus wel hoe ik economisch moet wassen en hoe ik moet omgaan met kleding. Maar bedankt.
Maar hoeveel was kan er in jouw maschine?
Ik heb zelf ook wel eens 4 wassen, meer kan ik gewoon niet kwijt op de waslijn.
Maar dan zit ik hier met 2 volwassen personen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat zou goed knap zijn met goud.quote:Op maandag 19 september 2016 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jezelf vrijwillig een langzame zwaar metaal vergiftiging geven, omdat je het kunt betalen🐙![]()
een dunne legging, een dikke legging en een maillot? Panty?quote:Op maandag 19 september 2016 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee dan zijn er nog treggings en jeggings.
Geen idee of er, en wat het verschil is.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik mag dus geen goldstrike meer drinken?quote:Op maandag 19 september 2016 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jezelf vrijwillig een langzame zwaar metaal vergiftiging geven, omdat je het kunt betalen![]()
![]()
En beggings.quote:Op maandag 19 september 2016 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee of er, en wat het verschil is.
Plus dat het redelijk goedkoop patsgedrag is. Je kan veel zeggen maar echt duur is bladgoud niet.quote:Op maandag 19 september 2016 14:30 schreef isax het volgende:
[..]
Goud over je eten strooien is gewoon vreemd.🐙![]()
Een jegging is volgens mij een legging van jeansstof die zich voordoet als een skinnyquote:Op maandag 19 september 2016 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee of er, en wat het verschil is.![]()
Een tregging is volgens mij hetzelfde maar dan niet avndere stof.With the stars as her umbrella![]()
Owh iets van 6 kg ofzo, maar waslijn ruimte is meer het probleem ja.quote:Op maandag 19 september 2016 14:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zei ook misschien, omdat 4 wassen toch best veel is voor 1 persoon.
Maar hoeveel was kan er in jouw maschine?
Ik heb zelf ook wel eens 4 wassen, meer kan ik gewoon niet kwijt op de waslijn.
Maar dan zit ik hier met 2 volwassen personen.
En ik reken vandaag ook beddengoed en een lading bh's erbij.
Normaal gesproken is het 1x in de week sowieso een donkere was, omdat werkkleding en ik echt ruzie krijg als ik maandag niet weer met werkshirt verschijn omdat ik vond dat de wasmachine nog niet vol genoeg was.
En de rest is meestal een opsparen van 3 weken ofzo.Trotste mama van Ambar
Je kunt jezelf toch vergiftigen met goud toch? Niet?quote:Op maandag 19 september 2016 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zou goed knap zijn met goud.
Trotste mama van Ambar
spammerts!#Gomorra
Puur goud niet. Dat is zo inert als een metaal kan zijn.quote:Op maandag 19 september 2016 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt jezelf toch vergiftigen met goud toch? Niet?🐙![]()
Ik heb niet wekelijks 4 wasmachines vol met was hoor.Trotste mama van Ambar
Owh dat wist ik niet.quote:Op maandag 19 september 2016 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Puur goud niet. Dat is zo inert als een metaal kan zijn.
Maar pies/poep je het gewoon uit? Of slaat je lever het ergens op?Trotste mama van Ambar
je kunt proberen een goudstaaf in je blinde darm op te sparenquote:Op maandag 19 september 2016 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh dat wist ik niet.
Maar pies/poep je het gewoon uit? Of slaat je lever het ergens op?![]()
![]()
Poep je gewoon uit ja.quote:Op maandag 19 september 2016 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh dat wist ik niet.
Maar pies/poep je het gewoon uit? Of slaat je lever het ergens op?🐙![]()
Rechte pijp is ook al geen leggingquote:Op maandag 19 september 2016 14:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb die dingen niet bedacht, ik weet alleen welk model 5 pocket ik zelf het liefst draag, en dat is slim fit, slank model, rechte pijp, kleur zwart.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik wil sowieso niks om mn nek. of ik mn oren, of om mn vingersquote:Op maandag 19 september 2016 14:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou het nooit om mijn nek hangen.![]()
![]()
Jij met je legging.quote:Op maandag 19 september 2016 14:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Rechte pijp is ook al geen legging
Maar voor leuke disco stront heb je andere pilletjes voor. Je kunt van die glitterpillen kopen die je stront glitter maakt.quote:Op maandag 19 september 2016 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jup. Afgezien van een vrolijke discodrol houd je er niets aan over.Trotste mama van Ambar
ik houd er ook niet van, zelfs geen trouwringquote:Op maandag 19 september 2016 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil sowieso niks om mn nek. of ik mn oren, of om mn vingersPics or it didn't happen![]()
ik had op zich prima kunnen leven zonder deze informatiequote:Op maandag 19 september 2016 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar voor leuke disco stront heb je andere pilletjes voor. Je kunt van die glitterpillen kopen die je stront glitter maakt.![]()
![]()
Beddengoed wil snel inderdaad, zit mijn 9 kg trommel nu vol mee en nog niet eens al het beddengoed zit er in.quote:Op maandag 19 september 2016 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh iets van 6 kg ofzo, maar waslijn ruimte is meer het probleem ja.
En ik reken vandaag ook beddengoed en een lading bh's erbij.
Normaal gesproken is het 1x in de week sowieso een donkere was, omdat werkkleding en ik echt ruzie krijg als ik maandag niet weer met werkshirt verschijn omdat ik vond dat de wasmachine nog niet vol genoeg was.
En de rest is meestal een opsparen van 3 weken ofzo.
En dan wil je niet weten hoe hoog de bult was is op dit moment, maar niet van 3 weken.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dit is een stukje trivia dat ik eerder van isax verwacht had dan van jou.quote:Op maandag 19 september 2016 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar voor leuke disco stront heb je andere pilletjes voor. Je kunt van die glitterpillen kopen die je stront glitter maakt.
🐙![]()
Ik liep erin in de jaren 80quote:
Bilbo?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik sla dit soort onnuttige rare informatie op in mijn brein. Zelfde dat ik laatst na het zien van een docu over de wallen, mijn huisgenoten van allerlei vreemde details kon vertellen over prostitutie. En dat ze mij ook al vreemd aankeken.quote:Op maandag 19 september 2016 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is een stukje trivia dat ik eerder van isax verwacht had dan van jou.Trotste mama van Ambar
Dito, geen gedoe aan mijn lijf.quote:Op maandag 19 september 2016 14:41 schreef clixplicity het volgende:
[..]
ik houd er ook niet van, zelfs geen trouwring"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
je hebt ook witgoud en roodgoudquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Tekst bij Etsy shop voor glitter poop pills.quote:Object voor verkoop een pak van 10 Glitter pillen is. Capsule grootte 0, gevuld met niet-toxisch glitter. Dit item is niet bedoeld voor consumptie. Dit item is alleen bedoeld voor decoratieve doeleinden en zijn niet eetbaar, dat deze winkel is niet verantwoordelijk voor elk misbruik van het product.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: