Ik heb 30-34. Gr. Gr.quote:Op maandag 19 september 2016 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
probeer maar eens 31-36 broeken te vinden
Ik heb iets van 32-32 of zo. weet ik veel. ergens in die region, en dan nog moeten ze altijd korter gemaakt worden.quote:Op maandag 19 september 2016 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Waarom koop je ze dan niet korter?quote:Op maandag 19 september 2016 13:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb iets van 32-32 of zo. weet ik veel. ergens in die region, en dan nog moeten ze altijd korter gemaakt worden.
Sowieso andere broeken dan 36/36. 34/36 wil nog wel eens, maar daar houdt het ook wel bij opquote:Op maandag 19 september 2016 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Neen maar over de grens welquote:
moet nog nieuwe gaan kopen.quote:Op maandag 19 september 2016 13:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Welke maat spijkerbroek dragen jullie dan eigenlijk? Nu ben ik wel benieuwd.![]()
Ik heb altijd 34/34, die passen perfect lengte en breedte.
volgens mij tegenwoordig 31/32, maar ik denk dat 30/32 beter zitquote:Op maandag 19 september 2016 13:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Welke maat spijkerbroek dragen jullie dan eigenlijk? Nu ben ik wel benieuwd.![]()
Ik heb altijd 34/34, die passen perfect lengte en breedte.
Die zijn er bijna niet te vinden...Het is trouwens 34-32 heb ik net bekeken.quote:Op maandag 19 september 2016 13:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waarom koop je ze dan niet korter?
quote:Op maandag 19 september 2016 13:27 schreef isax het volgende:
[..]
Neen maar over de grens wel
kreeg zelfs opmerking van iemand erover
Gast: You're tall
Fiance vriendin: she's Dutch
Gast: figures
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op maandag 19 september 2016 13:28 schreef drakin het volgende:
Voor vrouwen hebben ze toch helemaal niet zulke maten?elastiek erin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics or it didn't happen
Doe je aan basketbal?quote:Op maandag 19 september 2016 13:27 schreef isax het volgende:
[..]
Neen maar over de grens wel
kreeg zelfs opmerking van iemand erover
Gast: You're tall
Fiance vriendin: she's Dutch
Gast: figures
Stressbroeken!quote:
Nee maar met korfbal op de basisschool kon ik die bal er wel altijd in leggenquote:
bij echt korfbal hangt die ring toch net iets hogerquote:Op maandag 19 september 2016 13:30 schreef isax het volgende:
[..]
Nee maar met korfbal op de basisschool kon ik die bal er wel altijd in leggenzo zijn we keer tweede geworden op het toernooi van alle lokale scholen.
6 meter of zo, lijkt het altijd voor mij...quote:Op maandag 19 september 2016 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij echt korfbal hangt die ring toch net iets hoger
quote:Op maandag 19 september 2016 13:28 schreef drakin het volgende:
Voor vrouwen hebben ze toch helemaal niet zulke maten?Spijkerbroek maten? Duren merken zoals Levi's wel maar die houden geen rekening met benen van een meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In verhouding was het het zelfde maar ik verneukte de boel door 10 cm langer te zijn dan de restquote:Op maandag 19 september 2016 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij echt korfbal hangt die ring toch net iets hoger
je had moeten gaan handballenquote:Op maandag 19 september 2016 13:34 schreef isax het volgende:
[..]
In verhouding was het het zelfde maar ik verneukte de boel door 10 cm langer te zijn dan de rest
Op de klassefotos deed ik daarom ook heel moeilijk om kleiner te lijken
Jij wil graag een buik die onder een te kort shirtje uitkomt zien zeker?quote:Op maandag 19 september 2016 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind het frappant dat vrouwen met een dikkere kont dat vaak willen 'compenseren', camoufleren door er een langere blouse overheen te dragen.
Nee, trek dan geen broek aan zou ik eerder zeggen.quote:Op maandag 19 september 2016 13:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij wil graag een buik die onder een te kort shirtje uitkomt zien zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |