quote:Op maandag 19 september 2016 13:14 schreef isax het volgende:
Merken die maar tot large gaan
Dat zijn pas nazis
Dikke mensen mag je ook niet discriminerenquote:
Gewoon nog maar 1 maat in het vervolg, maat 'normaal'.quote:Op maandag 19 september 2016 13:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Dikke mensen mag je ook niet discrimineren
Yo als je lang bent loopt het ook snel op.quote:Op maandag 19 september 2016 13:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Dikke mensen mag je ook niet discrimineren
Dan moeten we allemaal maar bloot lopen voortaan, normaal bestaat helemaal nietquote:Op maandag 19 september 2016 13:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon nog maar 1 maat in het vervolg, maat 'normaal'.
* Mo houdt wijselijk zijn mond.quote:Op maandag 19 september 2016 13:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moeten we allemaal maar bloot lopen voortaan, normaal bestaat helemaal niet
ben je zo huge?quote:Op maandag 19 september 2016 13:19 schreef isax het volgende:
[..]
Yo als je lang bent loopt het ook snel op.
als ik een normaal gewicht heb draag ik ook xl want anders is het bijna een 3 kwart mauw.
Vooral bij Amerikaanse merken.
Dikke mensen moeten dus de broekspijpen vijf keer oprollen.quote:Op maandag 19 september 2016 13:19 schreef isax het volgende:
[..]
Yo als je lang bent loopt het ook snel op.
als ik een normaal gewicht heb draag ik ook xl want anders is het bijna een 3 kwart mauw.
Vooral bij Amerikaanse merken.
nederlandse vrouwen zijn dan ook reuzenquote:Op maandag 19 september 2016 13:20 schreef isax het volgende:
Meeste buitenlandse merken denken dat vrouwen niet langer dan 160 worden ofzo
ik heb niemand over herenkleding horen klagen andersquote:Op maandag 19 september 2016 13:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moeten we allemaal maar bloot lopen voortaan, normaal bestaat helemaal niet
Hier niet zo maar in buitenland wel.quote:
In de breedte of lengte?quote:Op maandag 19 september 2016 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nederlandse vrouwen zijn dan ook reuzen
Precies!quote:Op maandag 19 september 2016 13:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Dikke mensen moeten dus de broekspijpen vijf keer oprollen.
En lange/korte/te dunne mensen mag je ook niet disrimineren, dus alle kleding van xxxxxxs naar xxxxxxl voortaan, en dan nog lengtematen erin voeren ook.
probeer maar eens 31-36 broeken te vindenquote:Op maandag 19 september 2016 13:22 schreef clixplicity het volgende:
[..]
ik heb niemand over herenkleding horen klagen anders
owwwwww da's niks inderdaadquote:Op maandag 19 september 2016 13:22 schreef isax het volgende:
[..]
Hier niet zo maar in buitenland wel.
In Amerika ben ik een Hollandse reus met mijn 175/ietsindierichting
Dan ben ik een klein reusjequote:Op maandag 19 september 2016 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nederlandse vrouwen zijn dan ook reuzen
begint toch bij 100F?quote:Op maandag 19 september 2016 13:24 schreef isax het volgende:
[..]
Precies!
Cupmaten er ook in verwerken want niet iedere fatty heeft maat 85F
voor mij is het tegenwoordig wel makkelijker gewordenquote:Op maandag 19 september 2016 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
probeer maar eens 31-36 broeken te vinden
jij wel?quote:Op maandag 19 september 2016 13:24 schreef isax het volgende:
[..]
Precies!
Cupmaten er ook in verwerken want niet iedere fatty heeft maat 85F
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |