Zou zo maar kunnenquote:Op maandag 19 september 2016 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand schat mij ouder.
Je bent de eerste
Maar dat zegt misschien meer over jou dan over mij _o-
En anders gewoon door dauwenquote:
quote:Op maandag 19 september 2016 12:21 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Och, wij hadden ooit zo'n flapdrol op kantoor die mails begon met 'Goede Hans', want bij 'Beste Hans', wist je immers nooit zeker of hij écht de beste Hans van de wereld was.
auquote:Op maandag 19 september 2016 12:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik rij alleen af en toe tegen paaltjes aan
Not sure if to use Pedo-bear.gifquote:Op maandag 19 september 2016 12:24 schreef Fogel het volgende:
Maar dan wil ik wel een witte met 'free wifi' erop
Smakelijk!quote:
Mooiquote:
Mooie tekst.quote:Op maandag 19 september 2016 12:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Het is tijd voor een /care houding. Maakt het zoveel simpeler, overzichtelijker. Lijkt me fijn
Mijn vorige baas durfde vaak niet te kiezen tussen een formele en informele aanhef en begon een e-mail of brief dus maar met 'Geachte heer Worst, Beste Hans'.quote:Op maandag 19 september 2016 12:21 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Och, wij hadden ooit zo'n flapdrol op kantoor die mails begon met 'Goede Hans', want bij 'Beste Hans', wist je immers nooit zeker of hij écht de beste Hans van de wereld was.
quote:Op maandag 19 september 2016 12:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Not sure if to use Pedo-bear.gif
Was wifi niet de nieuwe snoepjesquote:
tja.. vrouwen..quote:Op maandag 19 september 2016 12:30 schreef -Miauw- het volgende:
Grappig om te merken dat op de afdeling waar ik nu werk (mannen en cijfers) de communicatie héél anders verloopt dan mijn vorige afdeling (veel vrouwen en sociaal/zorg/veiligheid).Geen tijd voor ditjes en datjes hier
Geen idee. Maar heeft tegenwoordig niet iedereen gewoon 4g?quote:Op maandag 19 september 2016 12:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was wifi niet de nieuwe snoepjes![]()
Onproductief zijn doe je maar in je eigen tijdquote:Op maandag 19 september 2016 12:30 schreef -Miauw- het volgende:
Grappig om te merken dat op de afdeling waar ik nu werk (mannen en cijfers) de communicatie héél anders verloopt dan mijn vorige afdeling (veel vrouwen en sociaal/zorg/veiligheid).Geen tijd voor ditjes en datjes hier
Misschien die amerikanen niet?quote:Op maandag 19 september 2016 12:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee. Maar heeft tegenwoordig niet iedereen gewoon 4g?
Wel tijd voor bits en bytesquote:Op maandag 19 september 2016 12:30 schreef -Miauw- het volgende:
Voor mensen die 'relatie georiënteerd' zijn is dat juist belangrijk.Dat geouwehoer gaat inhoudelijk nergens over maar heeft toch een functie. Deze collega's zijn van de inhoud, dus leuk om te merken dat ter zake komen hier het beste effect heeft.quote:Op maandag 19 september 2016 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat moet je met ditjes en datjes, daar koop je niks voor.
Gaat snel als je het naar je zin hebtquote:
Ben mijn lunch alweer 'kwijt'.quote:Op maandag 19 september 2016 12:45 schreef Koen66 het volgende:
Zo dawa de lunch, broodje krabsalade, eitje en paprikasoep
ik ben nu druk doendequote:Op maandag 19 september 2016 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben mijn lunch alweer 'kwijt'.
Je biologisch klok is lijkbaar nog in orde.quote:
quote:Op maandag 19 september 2016 12:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Not sure if to use Pedo-bear.gif
Fietsen1quote:Op maandag 19 september 2016 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
Vrouwen poepen niet dus...
Zal ik gaan wandelen of fietsen...
Uh....quote:Op maandag 19 september 2016 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
Vrouwen poepen niet dus...
Zal ik gaan wandelen of fietsen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |