Handig parkeren welquote:Op maandag 19 september 2016 12:19 schreef Fogel het volgende:
VW Jetta besteld als huurauto. Ben benieuwd welke grotere auto ze me deze keer meegeven. Hoop een Chevrolet Impala ofzo
Ja, duidelijk.quote:Op maandag 19 september 2016 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah ze zat in de ontkenningsfase.
quote:Op maandag 19 september 2016 12:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen 'Het leven is een feestje etc.'![]()
Ik had zo'n collega die het regelmatig riep voor ze overspannen werdEcht waar
DaMardt!quote:
Plek zat in de VSquote:
las het verkeerd excuusquote:Op maandag 19 september 2016 12:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]![]()
Niet verwacht idd dacht dat je heul veul ouder was
Oh echt? Nauw, dat is maar goed dat je dat zegtquote:
Heeft gewoon volgehouden dat als ze lang genoeg iets zegt het mss waar wordt.quote:
Nauw is niet wijdquote:Op maandag 19 september 2016 12:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh echt? Nauw, dat is maar goed dat je dat zegt
Arghh. Of 'Zwaai'quote:Op maandag 19 september 2016 12:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Mails ondertekenen met 'met warme groet'?
Och, wij hadden ooit zo'n flapdrol op kantoor die mails begon met 'Goede Hans', want bij 'Beste Hans', wist je immers nooit zeker of hij écht de beste Hans van de wereld was.quote:Op maandag 19 september 2016 12:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Mails ondertekenen met 'met warme groet'?
Tis niet mijn levensmottoquote:Op maandag 19 september 2016 12:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen 'Het leven is een feestje etc.'![]()
Ik had zo'n collega die het regelmatig riep voor ze overspannen werdEcht waar
Rekt het niet, dan scheurd het welquote:
Ford Transit.quote:Op maandag 19 september 2016 12:19 schreef Fogel het volgende:
VW Jetta besteld als huurauto. Ben benieuwd welke grotere auto ze me deze keer meegeven. Hoop een Chevrolet Impala ofzo
Nee dat ik toen met je mee reed had ik zo'n mamma gevoelquote:
Ik ben nou eenmaal een behulpzaam persoonquote:Op maandag 19 september 2016 12:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh echt? Nauw, dat is maar goed dat je dat zegt
quote:Op maandag 19 september 2016 12:21 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Och, wij hadden ooit zo'n flapdrol op kantoor die mails begon met 'Goede Hans', want bij 'Beste Hans', wist je immers nooit zeker of hij écht de beste Hans van de wereld was.
Niemand schat mij ouder.quote:Op maandag 19 september 2016 12:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Nee dat ik toen met je mee reed had ik zo'n mamma gevoel
Ja snap ik Joosiequote:Op maandag 19 september 2016 12:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tis niet mijn levensmottoMaar meer om te verduidelijken waar ik op doelde. Lijkt me maar niks overspannen raken. Ik ga me gewoon minder druk maken om dingen die toch niet komen, er niet zijn of ooit uberhaupt zullen komen. Maak me liever druk om dingen die er nu al zijn.
Ik rij alleen af en toe tegen paaltjes aanquote:Op maandag 19 september 2016 12:22 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Als je maar uitkijkt voor mijn tent!
Sitting on the highway in a broken van?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |