SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koens verjaardagsmeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond de gekste-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Variant op 'het leven is een feestje. Maar je moet zelf de slingers ophangen'quote:Op maandag 19 september 2016 12:09 schreef Molo het volgende: [..] Geen idee wat je met het laatste stuk bedoelt. Maar komt vast goed
Of het ooit goed komt is koffie dik kijken. Ik ga er iig geen tijd meer aan besteden. Tis graag of niet. En de balans slaat door naar niet. Ook goed, de wereld draait gewoon doorrrr. En zo ook mijn eigen leven.
mag het weten![]()
vrijwilligsters hier?quote:Op maandag 19 september 2016 12:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Dan word het idd tijd om in te ruilennee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Goedemiddag
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
volgens mij zijn de meeste overdatum hierquote:
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!![]()
En daar kom je nu pas achter?quote:Op maandag 19 september 2016 12:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Variant op 'het leven is een feestje. Maar je moet zelf de slingers ophangen'Of het ooit goed komt is koffie dik kijken. Ik ga er iig geen tijd meer aan besteden. Tis graag of niet. En de balans slaat door naar niet. Ook goed, de wereld draait gewoon doorrrr. En zo ook mijn eigen leven.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ach, een bijman meer of minder maakt ook niet uitquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Mensen die dat zeggen 'Het leven is een feestje etc.'quote:Op maandag 19 september 2016 12:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Variant op 'het leven is een feestje. Maar je moet zelf de slingers ophangen'Of het ooit goed komt is koffie dik kijken. Ik ga er iig geen tijd meer aan besteden. Tis graag of niet. En de balans slaat door naar niet. Ook goed, de wereld draait gewoon doorrrr. En zo ook mijn eigen leven.
![]()
Ik had zo'n collega die het regelmatig riep voor ze overspannen werdEcht waar
With the stars as her umbrella![]()
verbazingwekkend???quote:Op maandag 19 september 2016 12:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ben jij maar een jaar jonger dan mij![]()
Oh nee, tis meer dan dat. Zeg maar mini quarterlifecrisis. Je kan je wel druk gaan maken om wat je niet hebt of kunt, maar das verspilde moeite. Kan mijn tijd en energie beter steken in dingen die wel gaan zoals ik ze graag zie.quote:
mag het weten![]()
Ah ze zat in de ontkenningsfase.quote:Op maandag 19 september 2016 12:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen 'Het leven is een feestje etc.'![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
VW Jetta besteld als huurauto. Ben benieuwd welke grotere auto ze me deze keer meegeven. Hoop een Chevrolet Impala ofzo
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Het is 'meldt' met dt.quote:Op maandag 19 september 2016 12:14 schreef clixplicity het volgende:
Nauw, eens kijken wanneer de eerste zich meld!![]()
Nou zegquote:Op maandag 19 september 2016 12:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
volgens mij zijn de meeste overdatum hier![]()
![]()
Mails ondertekenen met 'met warme groet'?quote:Op maandag 19 september 2016 12:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 12:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
volgens mij zijn de meeste overdatum hier
With the stars as her umbrella![]()
Het leven is een overspannen feest?quote:Op maandag 19 september 2016 12:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Forum Opties Forumhop: Hop naar: