SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koens verjaardagsmeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond de gekste-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Variant op 'het leven is een feestje. Maar je moet zelf de slingers ophangen'quote:Op maandag 19 september 2016 12:09 schreef Molo het volgende: [..] Geen idee wat je met het laatste stuk bedoelt. Maar komt vast goed
Of het ooit goed komt is koffie dik kijken. Ik ga er iig geen tijd meer aan besteden. Tis graag of niet. En de balans slaat door naar niet. Ook goed, de wereld draait gewoon doorrrr. En zo ook mijn eigen leven.
mag het weten![]()
vrijwilligsters hier?quote:Op maandag 19 september 2016 12:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Dan word het idd tijd om in te ruilennee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Goedemiddag
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
volgens mij zijn de meeste overdatum hierquote:
#Gomorra
O’ terremot č vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchč o s’ libera e sfoga, o mor!![]()
En daar kom je nu pas achter?quote:Op maandag 19 september 2016 12:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Variant op 'het leven is een feestje. Maar je moet zelf de slingers ophangen'Of het ooit goed komt is koffie dik kijken. Ik ga er iig geen tijd meer aan besteden. Tis graag of niet. En de balans slaat door naar niet. Ook goed, de wereld draait gewoon doorrrr. En zo ook mijn eigen leven.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ach, een bijman meer of minder maakt ook niet uitquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Mensen die dat zeggen 'Het leven is een feestje etc.'quote:Op maandag 19 september 2016 12:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Variant op 'het leven is een feestje. Maar je moet zelf de slingers ophangen'Of het ooit goed komt is koffie dik kijken. Ik ga er iig geen tijd meer aan besteden. Tis graag of niet. En de balans slaat door naar niet. Ook goed, de wereld draait gewoon doorrrr. En zo ook mijn eigen leven.
![]()
Ik had zo'n collega die het regelmatig riep voor ze overspannen werdEcht waar
With the stars as her umbrella![]()
verbazingwekkend???quote:Op maandag 19 september 2016 12:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ben jij maar een jaar jonger dan mij![]()
Oh nee, tis meer dan dat. Zeg maar mini quarterlifecrisis. Je kan je wel druk gaan maken om wat je niet hebt of kunt, maar das verspilde moeite. Kan mijn tijd en energie beter steken in dingen die wel gaan zoals ik ze graag zie.quote:
mag het weten![]()
Ah ze zat in de ontkenningsfase.quote:Op maandag 19 september 2016 12:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen 'Het leven is een feestje etc.'![]()
Trotste mama van Ambar
VW Jetta besteld als huurauto. Ben benieuwd welke grotere auto ze me deze keer meegeven. Hoop een Chevrolet Impala ofzo
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Het is 'meldt' met dt.quote:Op maandag 19 september 2016 12:14 schreef clixplicity het volgende:
Nauw, eens kijken wanneer de eerste zich meld!![]()
Nou zegquote:Op maandag 19 september 2016 12:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
volgens mij zijn de meeste overdatum hier![]()
![]()
Mails ondertekenen met 'met warme groet'?quote:Op maandag 19 september 2016 12:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 12:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
volgens mij zijn de meeste overdatum hier
Het leven is een overspannen feest?quote:Op maandag 19 september 2016 12:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:![]()
Niet verwacht idd dacht dat je heul veul ouder was
#Gomorra
O’ terremot č vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchč o s’ libera e sfoga, o mor!![]()
Handig parkeren welquote:Op maandag 19 september 2016 12:19 schreef Fogel het volgende:
VW Jetta besteld als huurauto. Ben benieuwd welke grotere auto ze me deze keer meegeven. Hoop een Chevrolet Impala ofzo
Ja, duidelijk.quote:Op maandag 19 september 2016 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah ze zat in de ontkenningsfase.
Wel sneu.With the stars as her umbrella![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 12:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
DaMardt!quote:
Plek zat in de VSquote:
las het verkeerd excuusquote:Op maandag 19 september 2016 12:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]![]()
Niet verwacht idd dacht dat je heul veul ouder was
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2016 12:21:55 ]![]()
Oh echt? Nauw, dat is maar goed dat je dat zegtquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Heeft gewoon volgehouden dat als ze lang genoeg iets zegt het mss waar wordt.quote:Trotste mama van Ambar
Nauw is niet wijdquote:Op maandag 19 september 2016 12:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh echt? Nauw, dat is maar goed dat je dat zegt![]()
![]()
Arghh. Of 'Zwaai'quote:Op maandag 19 september 2016 12:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Mails ondertekenen met 'met warme groet'?![]()
Zelfs 'groetjes' vind ik al niet meer kunnen.With the stars as her umbrella![]()
Och, wij hadden ooit zo'n flapdrol op kantoor die mails begon met 'Goede Hans', want bij 'Beste Hans', wist je immers nooit zeker of hij écht de beste Hans van de wereld was.quote:Op maandag 19 september 2016 12:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Mails ondertekenen met 'met warme groet'?Pics or it didn't happen![]()
Tis niet mijn levensmottoquote:Op maandag 19 september 2016 12:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar meer om te verduidelijken waar ik op doelde. Lijkt me maar niks overspannen raken. Ik ga me gewoon minder druk maken om dingen die toch niet komen, er niet zijn of ooit uberhaupt zullen komen. Maak me liever druk om dingen die er nu al zijn.
mag het weten![]()
Rekt het niet, dan scheurd het welquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ford Transit.quote:Op maandag 19 september 2016 12:19 schreef Fogel het volgende:
Ah shit.🐙![]()
Nee dat ik toen met je mee reed had ik zo'n mamma gevoelquote:
#Gomorra
Ik ben nou eenmaal een behulpzaam persoonquote:Op maandag 19 september 2016 12:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh echt? Nauw, dat is maar goed dat je dat zegt.
![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 12:21 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Och, wij hadden ooit zo'n flapdrol op kantoor die mails begon met 'Goede Hans', want bij 'Beste Hans', wist je immers nooit zeker of hij écht de beste Hans van de wereld was.
Niemand schat mij ouder.quote:Op maandag 19 september 2016 12:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Nee dat ik toen met je mee reed had ik zo'n mamma gevoel
Je bent de eerste
Maar dat zegt misschien meer over jou dan over mij _o-![]()
Ja snap ik Joosiequote:Op maandag 19 september 2016 12:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tis niet mijn levensmottoMaar meer om te verduidelijken waar ik op doelde. Lijkt me maar niks overspannen raken. Ik ga me gewoon minder druk maken om dingen die toch niet komen, er niet zijn of ooit uberhaupt zullen komen. Maak me liever druk om dingen die er nu al zijn.
Ik rij alleen af en toe tegen paaltjes aanquote:Op maandag 19 september 2016 12:22 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Als je maar uitkijkt voor mijn tent!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Sitting on the highway in a broken van?quote:I'm surrounded by morons!
Zou zo maar kunnenquote:Op maandag 19 september 2016 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand schat mij ouder.
Je bent de eerste
Maar dat zegt misschien meer over jou dan over mij _o-
#Gomorra
En anders gewoon door dauwenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 12:21 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Och, wij hadden ooit zo'n flapdrol op kantoor die mails begon met 'Goede Hans', want bij 'Beste Hans', wist je immers nooit zeker of hij écht de beste Hans van de wereld was.
Maar dan wil ik wel een witte met 'free wifi' erop
auquote:Op maandag 19 september 2016 12:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik rij alleen af en toe tegen paaltjes aanPics or it didn't happen![]()
Not sure if to use Pedo-bear.gifquote:Op maandag 19 september 2016 12:24 schreef Fogel het volgende:
Maar dan wil ik wel een witte met 'free wifi' erop
![]()
for real
#Gomorra
Smakelijk!quote:#Gomorra
Mooiquote:![]()
Het is tijd voor een /care houding. Maakt het zoveel simpeler, overzichtelijker. Lijkt me fijn
mag het weten![]()
Mooie tekst.quote:Op maandag 19 september 2016 12:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Het is tijd voor een /care houding. Maakt het zoveel simpeler, overzichtelijker. Lijkt me fijn
Mijn vorige baas durfde vaak niet te kiezen tussen een formele en informele aanhef en begon een e-mail of brief dus maar met 'Geachte heer Worst, Beste Hans'.quote:Op maandag 19 september 2016 12:21 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk ook niet echt mooi staan, maak dan gewoon een keuze.
![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 12:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Not sure if to use Pedo-bear.gif![]()
Wifi, not candy!I'm surrounded by morons!
Was wifi niet de nieuwe snoepjesquote:![]()
Grappig om te merken dat op de afdeling waar ik nu werk (mannen en cijfers) de communicatie héél anders verloopt dan mijn vorige afdeling (veel vrouwen en sociaal/zorg/veiligheid).Geen tijd voor ditjes en datjes hier
Wat moet je met ditjes en datjes, daar koop je niks voor."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
tja.. vrouwen..quote:Op maandag 19 september 2016 12:30 schreef -Miauw- het volgende:
Grappig om te merken dat op de afdeling waar ik nu werk (mannen en cijfers) de communicatie héél anders verloopt dan mijn vorige afdeling (veel vrouwen en sociaal/zorg/veiligheid).Geen tijd voor ditjes en datjes hier![]()
Wel weer mannen antwoorden![]()
Maar stiekem wel waar
Geen idee. Maar heeft tegenwoordig niet iedereen gewoon 4g?quote:Op maandag 19 september 2016 12:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was wifi niet de nieuwe snoepjes
Onproductief zijn doe je maar in je eigen tijdquote:Op maandag 19 september 2016 12:30 schreef -Miauw- het volgende:
Grappig om te merken dat op de afdeling waar ik nu werk (mannen en cijfers) de communicatie héél anders verloopt dan mijn vorige afdeling (veel vrouwen en sociaal/zorg/veiligheid).Geen tijd voor ditjes en datjes hier
Misschien die amerikanen niet?quote:Op maandag 19 september 2016 12:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee. Maar heeft tegenwoordig niet iedereen gewoon 4g?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wel tijd voor bits en bytesquote:Op maandag 19 september 2016 12:30 schreef -Miauw- het volgende:
Grappig om te merken dat op de afdeling waar ik nu werk (mannen en cijfers) de communicatie héél anders verloopt dan mijn vorige afdeling (veel vrouwen en sociaal/zorg/veiligheid).Geen tijd voor ditjes en datjes hierKletsen doe je maar in de pauze
mag het weten![]()
Voor mensen die 'relatie georiënteerd' zijn is dat juist belangrijk.Dat geouwehoer gaat inhoudelijk nergens over maar heeft toch een functie. Deze collega's zijn van de inhoud, dus leuk om te merken dat ter zake komen hier het beste effect heeft.quote:Op maandag 19 september 2016 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat moet je met ditjes en datjes, daar koop je niks voor.With the stars as her umbrella![]()
Gaat snel als je het naar je zin hebtquote:
Zo dawa de lunch, broodje krabsalade, eitje en paprikasoepSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ben mijn lunch alweer 'kwijt'.quote:Op maandag 19 september 2016 12:45 schreef Koen66 het volgende:
Zo dawa de lunch, broodje krabsalade, eitje en paprikasoep
ik ben nu druk doendequote:Op maandag 19 september 2016 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben mijn lunch alweer 'kwijt'.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je biologisch klok is lijkbaar nog in orde.quote:
quote:Op maandag 19 september 2016 12:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Not sure if to use Pedo-bear.gif
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Fietsen1quote:Op maandag 19 september 2016 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
Vrouwen poepen niet dus...
Zal ik gaan wandelen of fietsen...
Goed voor je billen
#Gomorra
Uh....quote:Op maandag 19 september 2016 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
Vrouwen poepen niet dus...
Zal ik gaan wandelen of fietsen...
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: