quote:
Liever heb ik dat ze wel wat aandoen, en wat wijds staat gewoon beter dan strak als je wat teveel meezeult.quote:Op maandag 19 september 2016 13:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, trek dan geen broek aan zou ik eerder zeggen.
Mijn balgevoel is nog prima.quote:Op maandag 19 september 2016 13:40 schreef isax het volgende:
[..]![]()
Mijn ouders zeggen ook dat dat jammer is dat ik dat allemaal nooit heb gedaan.
Maar ik heb dus echt geen balgevoel
Tuurlijk moeten ze iets aan, ik beweerde toch ook niet dat ze naakt moeten gaan.quote:Op maandag 19 september 2016 13:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Liever heb ik dat ze wel wat aandoen, en wat wijds staat gewoon beter dan strak als je wat teveel meezeult.
nja, dat is wel een beetje vereistequote:Op maandag 19 september 2016 13:40 schreef isax het volgende:
[..]![]()
Mijn ouders zeggen ook dat dat jammer is dat ik dat allemaal nooit heb gedaan.
Maar ik heb dus echt geen balgevoel
Joh als ik spring kom ik 5 cm van de grond ofzoquote:Op maandag 19 september 2016 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, dat is wel een beetje vereiste
misschien is hordelopen anders iets voor jou
Trek dan geen broek aan is niet een naaktsuggestie?quote:Op maandag 19 september 2016 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten ze iets aan, ik beweerde toch ook niet dat ze naakt moeten gaan.
Nee, ik doelde op een jurk, een gewaad.quote:Op maandag 19 september 2016 13:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Trek dan geen broek aan is niet een naaktsuggestie?
Boerka !!quote:Op maandag 19 september 2016 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op een jurk, een gewaad.
Je moet/mag ook gewoon doen waar je je zelf het prettigste bij voelt.quote:Op maandag 19 september 2016 13:45 schreef isax het volgende:
[..]
Joh als ik spring kom ik 5 cm van de grond ofzo
Enige wat ik kan is hardlopen.
Doen sommigen ook, maar is een wijde blouse op een broek dan niet mooi? En mogen die mensen dat niet zelf weten?quote:Op maandag 19 september 2016 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op een jurk, een gewaad.
Uiteraard, maar ik vind het vaak geen gezicht, that's all.quote:Op maandag 19 september 2016 13:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Doen sommigen ook, maar is een wijde blouse op een broek dan niet mooi? En mogen die mensen dat niet zelf weten?
Genoeg dikke mensen die zich best goed kunnen kleden, ook met broek
okequote:Op maandag 19 september 2016 13:45 schreef isax het volgende:
[..]
Joh als ik spring kom ik 5 cm van de grond ofzo
Enige wat ik kan is hardlopen.
Hoe hoog zijn die kasten???quote:Op maandag 19 september 2016 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke
bij de handbal training wil onze trainer nu de hele tijd dat we op en over kasten heen springen.
nadat ik een paar keer languit over die kast heen gevlogen ben doe ik het maar zonder kast
Maar dat is jouw mening, of ze hebben zelf geen mensen in hun omgeving die ze even erop wijst dat ze er niet uitzien.quote:Op maandag 19 september 2016 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik vind het vaak geen gezicht, that's all.
quote:Op maandag 19 september 2016 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke
bij de handbal training wil onze trainer nu de hele tijd dat we op en over kasten heen springen.
nadat ik een paar keer languit over die kast heen gevlogen ben doe ik het maar zonder kast
En jij bent 120?quote:
Ik heb geen tips nodig met mijn 70 kg.quote:Op maandag 19 september 2016 13:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dat is jouw mening, of ze hebben zelf geen mensen in hun omgeving die ze even erop wijst dat ze er niet uitzien.
Hier staan wat tips http://www.wikihow.com/Dress-when-You-Are-Fat
bij gymles was dat altijd een succes. vaak genoeg weigerde mijn lichaam gewoon op het laatste moment en knalde ik gewoon met mn borstkas tegen die bok opquote:Op maandag 19 september 2016 13:57 schreef isax het volgende:
[..]zo gaat dat bij mij ook.
Bokspringen
Ben je dan niet te licht? Hoe lang ben je eigenlijk Mo?quote:Op maandag 19 september 2016 13:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen tips nodig met mijn 70 kg.
Maar indd, als iemand me zou vragen staat me dit of dat dan zou ik eerlijk antwoorden.![]()
1.85 m.quote:Op maandag 19 september 2016 14:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je dan niet te licht? Hoe lang ben je eigenlijk Mo?
quote:
Brokkelend?quote:
Alle kleding spontaan een naveltruitje.quote:Op maandag 19 september 2016 13:20 schreef isax het volgende:
Meeste buitenlandse merken denken dat vrouwen niet langer dan 160 worden ofzo
1.85 en 70kg?quote:Op maandag 19 september 2016 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
1.85 m.
Ben dus aan de lichte kant, BMI van amper 20.
ja maar peerquote:Op maandag 19 september 2016 14:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Brokkelend?![]()
Ik heb een hekel aan de structuur van peer en meloen (behalve watermeloen).
Het is niet anders.quote:Op maandag 19 september 2016 14:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
1.85 en 70kg?
ik ben 1.82 en 74kg en ruim 10kg te licht
Ik doe mijn best met eten, maar ben nu eenmaal geen grote eter.quote:
Toen ik hier kwam werken woog ik 68kg...quote:Op maandag 19 september 2016 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is niet anders.
En nee, je bent geen 10 kg te licht hoor, onzin.
Graag!quote:Op maandag 19 september 2016 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan hou je je maar bij je diepvries spinazie
Ik voel me prima dus maak ik me er niet druk om.quote:Op maandag 19 september 2016 14:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam werken woog ik 68kg...
10 jaar later 84kg ...
Even wat relatie problemen en terug naar naar 70kg.
Vervolgens stabiel op 74kg
Toen ik heel mager was moest ik serieus lange helmpjes onder t-shirts doenquote:Op maandag 19 september 2016 14:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alle kleding spontaan een naveltruitje.
Klef en brokkelendquote:Op maandag 19 september 2016 14:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Brokkelend?![]()
Ik heb een hekel aan de structuur van peer en meloen (behalve watermeloen).
Lang helmpje?quote:Op maandag 19 september 2016 14:07 schreef isax het volgende:
[..]
Toen ik heel mager was moest ik serieus lange helmpjes onder t-shirts doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op maandag 19 september 2016 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lang helmpje?Ik zit ook in raadselen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 19 september 2016 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lang helmpje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics or it didn't happen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |