je kunt proberen een goudstaaf in je blinde darm op te sparenquote:Op maandag 19 september 2016 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh dat wist ik niet.
Maar pies/poep je het gewoon uit? Of slaat je lever het ergens op?
Poep je gewoon uit ja.quote:Op maandag 19 september 2016 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh dat wist ik niet.
Maar pies/poep je het gewoon uit? Of slaat je lever het ergens op?
Rechte pijp is ook al geen leggingquote:Op maandag 19 september 2016 14:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb die dingen niet bedacht, ik weet alleen welk model 5 pocket ik zelf het liefst draag, en dat is slim fit, slank model, rechte pijp, kleur zwart.
ik wil sowieso niks om mn nek. of ik mn oren, of om mn vingersquote:Op maandag 19 september 2016 14:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou het nooit om mijn nek hangen.
Jij met je legging.quote:Op maandag 19 september 2016 14:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Rechte pijp is ook al geen legging
Maar voor leuke disco stront heb je andere pilletjes voor. Je kunt van die glitterpillen kopen die je stront glitter maakt.quote:Op maandag 19 september 2016 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jup. Afgezien van een vrolijke discodrol houd je er niets aan over.
ik houd er ook niet van, zelfs geen trouwringquote:Op maandag 19 september 2016 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil sowieso niks om mn nek. of ik mn oren, of om mn vingers
ik had op zich prima kunnen leven zonder deze informatiequote:Op maandag 19 september 2016 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar voor leuke disco stront heb je andere pilletjes voor. Je kunt van die glitterpillen kopen die je stront glitter maakt.
Beddengoed wil snel inderdaad, zit mijn 9 kg trommel nu vol mee en nog niet eens al het beddengoed zit er in.quote:Op maandag 19 september 2016 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh iets van 6 kg ofzo, maar waslijn ruimte is meer het probleem ja.
En ik reken vandaag ook beddengoed en een lading bh's erbij.
Normaal gesproken is het 1x in de week sowieso een donkere was, omdat werkkleding en ik echt ruzie krijg als ik maandag niet weer met werkshirt verschijn omdat ik vond dat de wasmachine nog niet vol genoeg was.
En de rest is meestal een opsparen van 3 weken ofzo.
Dit is een stukje trivia dat ik eerder van isax verwacht had dan van jou.quote:Op maandag 19 september 2016 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar voor leuke disco stront heb je andere pilletjes voor. Je kunt van die glitterpillen kopen die je stront glitter maakt.
Ik liep erin in de jaren 80quote:
Bilbo?quote:
Ik sla dit soort onnuttige rare informatie op in mijn brein. Zelfde dat ik laatst na het zien van een docu over de wallen, mijn huisgenoten van allerlei vreemde details kon vertellen over prostitutie. En dat ze mij ook al vreemd aankeken.quote:Op maandag 19 september 2016 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is een stukje trivia dat ik eerder van isax verwacht had dan van jou.
Dito, geen gedoe aan mijn lijf.quote:Op maandag 19 september 2016 14:41 schreef clixplicity het volgende:
[..]
ik houd er ook niet van, zelfs geen trouwring
je hebt ook witgoud en roodgoudquote:
quote:Object voor verkoop een pak van 10 Glitter pillen is. Capsule grootte 0, gevuld met niet-toxisch glitter. Dit item is niet bedoeld voor consumptie. Dit item is alleen bedoeld voor decoratieve doeleinden en zijn niet eetbaar, dat deze winkel is niet verantwoordelijk voor elk misbruik van het product.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |