En dat vest is gemaakt van?quote:Op maandag 19 september 2016 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dingen die warm zijn koop ik meestal niet
midden winter is een strak t-shirt met een overhemd.
of thuis dan gaat dat overhemd uit en een vest aan
Kiltquote:Op maandag 19 september 2016 14:24 schreef clixplicity het volgende:
[..]
ik vind rokje zo'n heerlijk woord! Zoveel mooier dan rok...
Ik doe dagen met mijn kleding. Maar ik had deze keer gewoon veel was, omdat ik ook nieuwe spijkerbroeken had gekocht. En ik heb het punt nog van werkkleding.quote:Op maandag 19 september 2016 14:28 schreef drakin het volgende:
Maar Ienie, misschien moet je of niet na 1 keer dragen meteen je kleren in de machine gooien, op ondergoed na dan. Of een wasmachien die wat meer volume aan was kan hebben.
Of geen halve wasjes draaien.
Ik heb die dingen niet bedacht, ik weet alleen welk model 5 pocket ik zelf het liefst draag, en dat is slim fit, slank model, rechte pijp, kleur zwart.quote:Op maandag 19 september 2016 14:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Eigenlijk dus gewoon legging met een andere naam.
Goud over je eten strooien is gewoon vreemd.quote:Op maandag 19 september 2016 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De monetaire waarde van je eten belangrijk vinden is zo'n vulgair nouveau riche ding om te doen.
en ook gewoon nergens goed voor..quote:Op maandag 19 september 2016 14:30 schreef isax het volgende:
[..]
Goud over je eten strooien is gewoon vreemd.
Jezelf vrijwillig een langzame zwaar metaal vergiftiging geven, omdat je het kunt betalenquote:Op maandag 19 september 2016 14:30 schreef isax het volgende:
[..]
Nee dan zijn er nog treggings en jeggings.quote:Op maandag 19 september 2016 14:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Eigenlijk dus gewoon legging met een andere naam.
Ik zei ook misschien, omdat 4 wassen toch best veel is voor 1 persoon.quote:Op maandag 19 september 2016 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe dagen met mijn kleding. Maar ik had deze keer gewoon veel was, omdat ik ook nieuwe spijkerbroeken had gekocht. En ik heb het punt nog van werkkleding.
En ik draai nooit halve wasjes.
En ik weet heus wel hoe ik economisch moet wassen en hoe ik moet omgaan met kleding. Maar bedankt.
Dat zou goed knap zijn met goud.quote:Op maandag 19 september 2016 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jezelf vrijwillig een langzame zwaar metaal vergiftiging geven, omdat je het kunt betalen
een dunne legging, een dikke legging en een maillot? Panty?quote:Op maandag 19 september 2016 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee dan zijn er nog treggings en jeggings.
Geen idee of er, en wat het verschil is.
ik mag dus geen goldstrike meer drinken?quote:Op maandag 19 september 2016 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jezelf vrijwillig een langzame zwaar metaal vergiftiging geven, omdat je het kunt betalen
En beggings.quote:Op maandag 19 september 2016 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Plus dat het redelijk goedkoop patsgedrag is. Je kan veel zeggen maar echt duur is bladgoud niet.quote:Op maandag 19 september 2016 14:30 schreef isax het volgende:
[..]
Een jegging is volgens mij een legging van jeansstof die zich voordoet als een skinnyquote:Op maandag 19 september 2016 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Owh iets van 6 kg ofzo, maar waslijn ruimte is meer het probleem ja.quote:Op maandag 19 september 2016 14:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zei ook misschien, omdat 4 wassen toch best veel is voor 1 persoon.
Maar hoeveel was kan er in jouw maschine?
Ik heb zelf ook wel eens 4 wassen, meer kan ik gewoon niet kwijt op de waslijn.
Maar dan zit ik hier met 2 volwassen personen.
Je kunt jezelf toch vergiftigen met goud toch? Niet?quote:Op maandag 19 september 2016 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zou goed knap zijn met goud.
Puur goud niet. Dat is zo inert als een metaal kan zijn.quote:Op maandag 19 september 2016 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt jezelf toch vergiftigen met goud toch? Niet?
Owh dat wist ik niet.quote:Op maandag 19 september 2016 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Puur goud niet. Dat is zo inert als een metaal kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |