Ik beide niet, maar is er een verschil tussen die 2?quote:Op maandag 19 september 2016 14:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik draag geen skinnies, wel slim fit.
Strakker en strak?quote:Op maandag 19 september 2016 14:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik beide niet, maar is er een verschil tussen die 2?
Wat een onzin, ik maak een broodje kaas en ik vraag er ¤ 2.000.000 voor. Wat is er nou duurder?quote:
Dan hoef je dat niet te wassen inderdaadquote:
Ik kom er niet in, en ik kom er helemaal niet in?quote:
volgens mij zijn skinnys voor 50% uit elastiek gemaaktquote:Op maandag 19 september 2016 14:23 schreef drakin het volgende:
[..]
ik vind rokje zo'n heerlijk woord! Zoveel mooier dan rok...quote:Op maandag 19 september 2016 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Straks maillot, rokje, topje, shirtje, vestje. Sokken, huissokken. Och.
hoe komt dat?quote:Op maandag 19 september 2016 14:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan hoef je dat niet te wassen inderdaad
Pff, ik ben chagrijnig vandaag
Ja, skinny, de naam zegt het al, is strak, en slim fit is gewoon een slank model.quote:Op maandag 19 september 2016 14:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal ook, al die verfstoffen en wat er verder in kleding zit zijn niet lekker meteen op de huid.quote:Op maandag 19 september 2016 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was nieuwe kleren niet voordat ik ze aantrek
of gewoon in de winkel laten liggenquote:Op maandag 19 september 2016 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Als wol kriebeltje moet je het een nachtje in dichte zak in de vriezer leggen.
Welk cijfer?quote:Op maandag 19 september 2016 14:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan hoef je dat niet te wassen inderdaad
Pff, ik ben chagrijnig vandaag
De monetaire waarde van je eten belangrijk vinden is zo'n vulgair nouveau riche ding om te doen.quote:
Ik lees niet aan het woord skinny dat het meteen ook strak is, ik dacht altijd dat skinny als een 2e huid aanvoelde, zoiets als yogabroeken. skinny=direkt op de skin.quote:Op maandag 19 september 2016 14:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, skinny, de naam zegt het al, is strak, en slim fit is gewoon een slank model.
Yeps, ik noem dat dus strak, er is daarom ook stretch in verwerkt.quote:Op maandag 19 september 2016 14:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik lees niet aan het woord skinny dat het meteen ook strak is, ik dacht altijd dat skinny als een 2e huid aanvoelde, zoiets als yogabroeken. skinny=direkt op de skin.
dingen die warm zijn koop ik meestal nietquote:
Eigenlijk dus gewoon legging met een andere naam.quote:Op maandag 19 september 2016 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, ik noem dat dus strak, er is daarom ook stretch in verwerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |