SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koens verjaardagsmeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond de gekste-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door ieniminimuis op 19-09-2016 15:13:24 ]Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat is voor mij geen reden om het te gaan 'dragen'.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Vrolijke TTquote:Op maandag 19 september 2016 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de eerste jaren van de jaren 80 moest ik ook nog ergens tussen de bloemkolen gevonden worden![]()
![]()
'89, dus ik liep pas nadat de muur viel.
🐙![]()
Later een soort turnboek als legging, die ging niet zo snel stuk.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Klopt, brons is sowieso mooierquote:Op maandag 19 september 2016 14:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is voor mij geen reden om het te gaan 'dragen'.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik draag naast 5 pockets alleen combat modellen.quote:Op maandag 19 september 2016 14:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Later een soort turnboek als legging, die ging niet zo snel stuk.
Dat is afhankelijk van het weer.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
83 hier, dus tegen de tijd dat de muur viel was ik zelf ook al vaker van een muurtje gevallenquote:Op maandag 19 september 2016 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
Vrolijke TT
[..]![]()
'89, dus ik liep pas nadat de muur viel.![]()
![]()
Toen had ik mijn dienstplicht er al opzitten.quote:Op maandag 19 september 2016 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
83 hier, dus tegen de tijd dat de muur viel was ik zelf ook al vaker van een muurtje gevallen"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
die was bij mij al afgeschaft. op zich wel jammerquote:Op maandag 19 september 2016 14:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen had ik mijn dienstplicht er al opzitten.![]()
Ach, toen vond ik het niks, maar erop terugkijkend waren het toch 14 mndn fun.quote:Op maandag 19 september 2016 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die was bij mij al afgeschaft. op zich wel jammer
Je mag je nu vrijwillig aanmeldenquote:Op maandag 19 september 2016 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die was bij mij al afgeschaft. op zich wel jammerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
klopt, heb ik ook een tijd over getwijfeld.quote:Op maandag 19 september 2016 14:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Je mag je nu vrijwillig aanmelden
om een hbo wapentechniek oid te doen, maar uiteindelijk toch maar voor gewone werktuigbouw gekozen![]()
Ook vast wel gehad, met van die grote zakken aan de zijkant toch?quote:Op maandag 19 september 2016 14:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik draag naast 5 pockets alleen combat modellen.
Dat is afhankelijk van het weer.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja, ik heb met een Uzi en een karabijn geschoten, dat was dikke pret.quote:Op maandag 19 september 2016 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, heb ik ook een tijd over getwijfeld.
om een hbo wapentechniek oid te doen, maar uiteindelijk toch maar voor gewone werktuigbouw gekozen
Yeps, handig voor in de zomer als je zonder jas bent dus.quote:Op maandag 19 september 2016 14:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook vast wel gehad, met van die grote zakken aan de zijkant toch?
Zulke broeken droeg ik overigens in het leger voor het eerst, zaten meteen lekker."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
cargo pantsquote:Op maandag 19 september 2016 14:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook vast wel gehad, met van die grote zakken aan de zijkant toch?![]()
![]()
citroenbrandewijn uitkotsen ziet er ook zo leuk uit.quote:Op maandag 19 september 2016 14:55 schreef isax het volgende:
Kan bevestigen dat als je maar genoeg Goldstrike zuipt je kots goude glitters heeft.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
afritsbaar had je ze ook nog.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
hmm, zelf ondervonden?quote:Op maandag 19 september 2016 14:55 schreef isax het volgende:
Kan bevestigen dat als je maar genoeg Goldstrike zuipt je kots goude glitters heeft.![]()
![]()
kunnen jullie even een seintje geven als het onderwerp poep en kots klaar is?Pics or it didn't happen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: