Die bedoel ik.quote:Op maandag 19 september 2016 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar is die solexfoto eigenlijk gebleven?
Ooit stond die in mijn fobo, maar ik weet niet meer waarom ik hem eruit heb gehaaldquote:
Zie je zo vaak. Zijnquote:
* Joosie200 gooit caramel zeezout brownies in de ovenquote:Op maandag 19 september 2016 18:47 schreef Deisyy het volgende:maar heb wel ontzettend trek in een stuk pure chocolade nu
Ik heb er wel een beetje een, maar die zit niet in mijn bovenkamer, ik krijg gewoon niet zoveel weg.quote:Op maandag 19 september 2016 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ooit stond die in mijn fobo, maar ik weet niet meer waarom ik hem eruit heb gehaald![]()
Whatever, ik heb geen eetstoornis en ben geen fattie, maar heb wel ontzettend trek in een stuk pure chocolade nu
Wat was dat voor foto?quote:Op maandag 19 september 2016 18:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ik van jou behalve uiteraard die beroemde foto in trouwjurk ook niet ooit een op een brommertje/scootertje gezien?
In ieder geval, aan de hand van die foto's kan ik beamen dat je geen, ik herhaal, geen eetstoornis hebt.
Die zijn voor de afwisseling ook lekkerquote:Op maandag 19 september 2016 18:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
* Joosie200 gooit caramel zeezout brownies in de oven
Ik was aan het inpakken voor de verhuizing en kwam mijn trouwjurk tegen, dus heb die maar weer eens gepast, bosje bloemen van tafel geplukt enzoquote:
quote:Op maandag 19 september 2016 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was aan het inpakken voor de verhuizing en kwam mijn trouwjurk tegen, dus heb die maar weer eens gepast, bosje bloemen van tafel geplukt enzo
Als je er na al die jaren nog in past mag je niet klagen.quote:Op maandag 19 september 2016 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was aan het inpakken voor de verhuizing en kwam mijn trouwjurk tegen, dus heb die maar weer eens gepast, bosje bloemen van tafel geplukt enzo
Nee tochquote:Op maandag 19 september 2016 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je er na al die jaren nog in past mag je niet klagen.
Ik vind hem lellik. Maar ik houd dan ook niet van kleding met gaas en gaten die geen functie hebben.quote:Op maandag 19 september 2016 18:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
Ik vind hem wel sexy en dan maakt het niet veel uit wie hem aan heeft hoor.
quote:Op maandag 19 september 2016 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zekerquote:Op maandag 19 september 2016 18:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geeft toch immer een goed gevoel no?
Dit jaquote:Op maandag 19 september 2016 18:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind hem lellik. Maar ik houd dan ook niet van kleding met gaas en gaten die geen functie hebben.
quote:Op maandag 19 september 2016 18:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind hem lellik. Maar ik houd dan ook niet van kleding met gaas en gaten die geen functie hebben.
Weet je dr topper pakkie niet meer?quote:Op maandag 19 september 2016 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar is die solexfoto eigenlijk gebleven?
Gaten op een andere plek, fixed!quote:Op maandag 19 september 2016 18:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sssst!quote:Op maandag 19 september 2016 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet je dr topper pakkie niet meer?
Rebel you, gewaagd hoorquote:Op maandag 19 september 2016 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zeker
* Deisyy pakt nog eens stukje chocolade
Geen nutteloze gaten in mijn kledingquote:Op maandag 19 september 2016 19:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gaten op een andere plek, fixed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |